• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZFanklub Dana Vávry
    Primárním cílem této diskuze je odlehčit ostatním auditkům, kde nejsou diskutující schopni odolat pokušení vznešeně a kultivovaně debatovat o tomto českém géniovi.
    rozbalit záhlaví
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HONZA09: tak ony ty jejich edice mely pro hromadu hracu ten klad, ze garantovaly, ze jim hra bez problemu pobezi, coz se u modovany verze nemusi vzdy podarit - a jako clovek, co hral heavily modded skyrim, tak mam doted obdiv k lidem z komunity co davali do kupy vselijaky guidy ci kompilacni mody, protoze od jisty urovne bylo pripojovani modu neskutecna magie. A koneckoncu, kdyby to lidi nekupovali, tak jim ty edice cpat nebudou:p

    Navic osobne si myslim, ze prave podporou modu udelal pro byznys mozna prakticky totez co pro zanr - nespocet lidi startuje v ramci moderskyy komunity, aby skoncilo v nejakym studiu nebo dokonce vydali takovy veci jako PUBG

    a posledni vec - ten jejich engine je sice starej, ale to neznamena, ze je to furt ten samej:p My taky v zasade jedem na enginu z nejakyho roku 2014 - ale celou tu dobu se vylepsuje, pridavaj se novy featury, upravujou shadery etc.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    HONZA09: není to stejný engine, to jsi se akorát přiznal k tomu, že svoje informace taháš od dementů na YouTube. A assety nejsou stejné, to může říct jen úplný dement.

    Je tam stejnej vývoj, jako u staršího Unreal, u kterého ale nikdo z vás netvrdí, že je to ten samý engine, jen protože mají silný marketing, který vám to říká.

    Bethesdí jen vychází z jednoho engine co se kdys prodával na projekty a dělala se na tom velká spousta projektů. Mimochodem s ním dodnes pracuje i Rockstar. Je to jedna polovina toho spojenýho engine v RDR 2, například. A nejen oni. Vyvinulo se z toho hromada projektů, i třeba pro architekty. Nebo NASA.

    WarHorse si zcela legitimně a dost pracně vytvořili svůj, postavený na CryEngine, ale už to taky není úplně ten původní CryEngine. I Bethesda, ve svém studiu Arkane na něm stavěla Prey. Znamená to něco? Ne, vůbec nic, jen to, že nemáš pravdu.

    Proč a jak a na co se používají určitý engine, tooly, nebo assety a proč padají různá technická i jen designová rozhodnutí proč použít tohle, nebo mít nahrávací obrazovky tady vychází z velice dlouhého vývoje a diskuzí tvůrců a odborníků. Ze způsobů práce.
    Nikoli z teorií nenávistných youtuberů, co nedokončili ani střední školu, prodávají hate videa a obírají děcka o kapesné.


    VON_GILOTINE: ne, naprosto bez problémů nefungoval, měli problémy i s optimalizací na některých platformách. Pády zkrz a mimo mapu se ti mohly stát všude. Na neopravených chybách stojí i nejrychlejší průchody From soft her, od Bladbornů po Eldeny.
    Opravy "jen capy dmg" u akčního RPG jsou závažné opravy herních mechanik a logiky hry a v pozdějších úpravách i silné zásahy do hry hráčům, a ne takové "jenomjako" jak se snažíš naznačit.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: Za mě tak do Morrowindu. Ve chvíli, kdy vydali rozbitej Skyrim si najednou všimli, že mají svojí komunitu hardcore fanoušků, co si tu hru stejně dodělají sami, podle sebe a ke spokojenosti své, tak co se snažit že jo. A ještě jim to spoplatníme a vydáme na všechny možný platformy v deseti reedicích.

    A nejvíc si klepu na čelo, jak jsou schopný všechny hry dělat 15 let na stejným enginu a měnit akorát assety. :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RPG od Bethesdy jsou jedny z nejlepších her a vůbec milníků v historii vývoje her vůbec.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VEVERCAK: eh, tohle je bug, kterej je videt, at testujes cokoli na ty hre - kazdej, kdo tu hru testoval to musel zaznamenat - pokud testoval build co jde na release - to nema s velikosti hry nic spolecnyho. My mame ten svet mnohem vetsi a dsitky internich a externich testru jeddou v permanenci.

    Druha vec je, ze tahle banalita, byt mozna nejakym testerem odhalena (ale v tom pripade je slusnost dat to aspon do Known isues v release notes) spadla do kategorie Fuck it - release anyway:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    ADAMIRA: Tak to teda prrrr.

    Dyna Blaster byla oproti KCD skvělá a zábavná hra.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VEVERCAK: Tak s těma Bethesda RPGčkama souhlasím. Ty jsou taky hrozně přeceňovaný.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Jo a ještě sorry, že se vracím furt k těm klikám. Ale Vávra není žádnej elektrikář, on je doslova vystudovanej zlatník a profesně je (herní) designer. Myslím, že takovejhle člověk by asi mohl poznat, že ty kliky budou úplně na píču a nepomůže ani, že jsou pozlacený. :)
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    HONZA09: K tomu, že se tak velká hra otestovat nedá - to be fair, nepamatuju si žádné velké open world RPG, které by vyšlo bez toho, aniž by ho doprovázela solidní kolekce bugů. Možná Legend of Zelda: Breath of the Wild? Elden Ring?
    Jenže Kingdom Come bych spíš srovnával s Bethesda RPGčkama a tam už byla situace "trochu" jiná. Tam se přímo očekává že to hráči a modeři opraví :D
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VEVERCAK: LOL co je to za totálně trapnej cope? :D

    "kolik už bylo takových...." tady se bavíme o nejlepší české hře, zázraku, něco v čem drtíme velký národy jak v hokeji, tohle není žádný DLC k dyna blaster!!!

    - jo takovejhle problém kterej tříská do očí je docela lehký odhalit, jak lehký je to spravit je absolutně irelevantní, budto tenhle problém přehlídli nebo o něm veděli a ten DLC stejně vydali, ať už to bylo tak jako tak je docela jedno...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Čemuž rozumím, když mu trvalo rok a půl než ty anální kolíky dostal z papíru na dveře a pak zjistil, že se s nima nedá pomalu ty dveře ani otevřít, protože jsou úplně debilní. :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VEVERCAK: Vávra a jeho team řekli, že takhle velká hra se otestovat nedá.
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    GANDHI: Na druhou stranu, kolik už bylo takových her a bugů, u kterých si člověk řekne - jak to mohli neodhalit? To je přece jasný! A opravit to taky musí být jednoduchý! Nejspíš změní pár řádků kódu nebo přepíšou nějakou hodnotu a je to!
    Aspoň já jako někdo kdo nerozumí testování her ani programování jsem si to fakt mnohokrát řekl :D A nepochybuju o tom, že v reálu to nikdy není tak easy
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    GANDHI: já doufám že bude nějakej Vávrův damage control (ideálně tak po lahvi burbonu) :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VEVERCAK: t sice jo , na druhou stranu pokud projde testovanim - pokud nejaky bylo, takovejhle snadno odhalitelnej glitch, jak asi vypada testovani samotny:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Je to prostě mrdka. Kdyby Vávra místo místo toho, že rok a půl projektoval do bytu anální kolíky na dveře, tu hru testoval, tak tak by to bylo sice stejně furt mrdka, ale aspoň min rozbitá. :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VEVERCAK: tyvole já nežiju v nějakym socialismu já žiju v tržní ekonomice a tohle je shitovej produkt, prober se, nemusíš se bát, vůdce tě tady nevidí ;)
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    ADAMIRA: "Hlavním problémem je problikávání objektů a textur" "Dá se opravit jedním příkazem v konzoli" A hotfix bude stejně k dispozici do několika dnů. Zase bych z toho nedělal takovou tragédii. Upřímně ten titulek mi přijde jako typická "novinářská" clickbait práce
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Já teda nevim, ale tohle se stát nám v práci že vydáme takovej shit tak lítaj hlavy.

    Tak jestli jsou takhle češi šikovný v hokeji tak nevim...

    První DLC pro Kingdom Come: Deliverance 2 rozbilo hru na všech platformách | Hrej.cz
    https://hrej.cz/article/prvni-dlc-pro-kingdom-come-deliverance-2-rozbilo-hru-na-vsech-platformach
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SMOKY: Už klasika, řekl bych že jeden z prvních moderních textů kterej se zabývá whataboutismem.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Dan Vávra a jeho tým neumějí počítat.

    Ty průzkumy se nemýlili, ale k volbám nepřišlo celkově tolik lidí, který počítali, tedy menší hlasy minorit mají vyšší sílu (stačilo, když dorazili nacionalističtí hooligan's nebo tam dovezli domovy důchodců – btw to platí pro každý volby všude).

    Vávra sčítá levici vs pravici (ignoruje to, že levice jsou jen ti dva poslední). K pravici, k procentům, najednou připočítává ultrapravici (proti které si občas hraje, že se vymezuje). V Polsku není vyloženě neonacismus, ale je tam něco podobného, stejně hanebného. To zastupuje Grzegorz Braun, který útočí na symboly židovství a se skinama chodí napdat ženy pacientky i doktory a doktorky do nemocnic. Což pan Vávra považuje za pomluvy levice :D , kterou teda definuje tak, že jsou to všichni mimo nacionalistickou pravici. Společně s blbem z Konfederace dávaj (při té nízké účasti, připomínám) 20 %.

    To už je překročení rubikonu, tohle chce nejednoho sighajlíčka v srdéčku.

    U nás by tohle ani většina ODS nechtěla a nepočítala (nemluvím o pragmatismu volebních štábů, který by se snažili jim sebrat hlasy, mluvím o celkovém ideologickém přihlášení)

    To ještě ani nemluvím o panu Nawrockém, to o něm taky nejsou pomluvy, je to klasickej sígřík, jakých je i u nás plná pravice i levice, rozhodně to není někdo, koho bychom si ve skutečnosti představovali na takovejhle post – doufejme, že pokud vyhraje, nepobleje třeba anglického krále, nebo se "od srdce" nebude zdravit s Muskem nebo Trumpem v Bílém domě a že Poláci nebudou mít "mladého Zemana staršího".

    Kdyby Dan skutečně prosazoval názory, které hlásá jakože navenek, mimo některé podivné podcasty, tak by byl pro Mentzena, který odpovídá i tomu jak o sobě Vávra žvanil,o názorech a hodnotách. Ale on najednou je pro nacionalistickou pravici, v případě Polska je navíc PiS sice konzervativní strana, ale se silným sociálním státem – mnohem silnějším než je v ČR (porovnejte i počty bezdomovců, ČR jich má skoro dvojnásobek na sto tisíc obyvatel, jako má USA, kde je to v krizi a je na třetím místě ve vysokém počtu, Polsko je na úrovni Švédska).

    Další věc je, že Vávra ví o Polsku asi jako o Black metalu. Hodně často ukazuje zánik západu na Švédsku (doprovodí fotkama lidí tmavé pleti) a nově i Francie (doprovodí fotkama černochů a třeba rozsypanýma hromadama syrového masa).
    Ale pro tu jeho "pravici" v Polsku, jsou Švédsko přesným vzorem, ze kterýho maj i velkou část daňového systému a důchodový systém, a podle Francie maj hospodářství a zemědělství. A je úplně jedno, kdo je u vlády.
    Což je přesně všechno to, co Dan nenávidí.
    /Poláci maj i progresivní daně :D – platíte víc když máte víc bytů, každej další je dražší, chudí lidé – zaměstnanci i živnostníci, platí jen z toho co vydělají, naopak bohatí platí mnohem více. Taky mají mnohem méně oligarchů v ekomonice než ČR (ta sedí v žebříčku hned za Ruskou federací, vedle Turecka), zato mají obří zemědělská družstva (třeba u jedné mlékárny je to devět a půl tisíce hospodářů a ti pak mají podíly i na distribuci mléka a mlékárnách samotných – to u nás vůbec neexistuje, u nás to maj oligarchové, proti našemu systému je to "komuniiiiismussss" :D ), sociální mobilita v Polsku je jako ve Skandinávii. U nás je nižší než v USA, tedy téměř nulová :D a dalo by se pokračovat.

    – a až k problému ženských práv. Zejména kvůli tomu by bylo dobře, kdyby nyní vyhrál v Polsku liberální (a stále pravicový) starosta Varšavy. Teda, když to vyhrají a budou mít sejm i prezidenta, nebudou se už moci vymlouvat a uvidíme, zda na to mají to prosadit. Jinak ale je to jedno a Polsko se bude dál valit skandinávským směrem (i skandinávci maj silný pozice církví, byť lutheránů a silný pozice konzerv).

    Každopádně ale Vávra je jak uřvanej starej skinhead na pivem, nicméně ve skutečnosti je to uřvanej starej hiphoper nad značkovou whiskey (a pod rádoby "bm" ikonkou není nic jinýho než pozlacený Bentley, zlatý držáky na skříních a řetěz kolem krku) a propadá se stále hlouběji. A počet českých debilů, co mu to sdílej je taky katastrofa a zjevně taky následek stále nereformovanýho českýho školství.

    MINERWA
    MINERWA --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam