Už u F76 jsou nahrávací obrazovky pouze u míst, kde jsou dungeony, nebo se to týká lokací, který spadají pod vaše rozhodování ve hře, jsou personifikovány, tedy jsou tam postavy a situace, které jsou následkem vašeho rozhodování. JInak jsou i domy a jiné stavby normálně součástí openworldu, kde si můžete jak chcete na spoustě míst stavět.
Je docela síla tohle ignorovat, protože to je ještě starší verze engine. A žádné viditelné nahrávní mimo dungeon (kde se dějí eventy, akce a jsou to prostě jiné lokace, mimochodem často i aktualizované a leckdy měnily i mapy, když potřebovali) nebo osobní místa (kde se děje Vaše hra, privátní a kde v tom onlajnu jsou následky vaších rozhodování, konání a změn i věcí) tam nejsou. Zbytek je normálně součást mapy, bez loading.
/že to vydali o dva roky dřív než měli a dostali za to do držky je jiný příběh./
U Starfieldu je navíc určitá logika hry – máte běžný trysky a pak gravitační pohon. Současně slíbili, že aspoň vzdálenosti se budou počítat rozumně. Na ty trysky, na který si kiritici hloupí honozé a nejen 09 chtějí lítat po soustavách, by se dostali z měsíce na orbit planety za třeba několik dní. A opuštění orbity by jim trvalo měsíc. To jsou nějaká pravidla toho NASA punku. Proto lodě mají gravitační pohon a dělají skoky a tím se pohybují po soustavě i galaxii. Na orbitě se pak pohybujete zcela volně a klidně si leťte někam doprdele celé hodiny – to mimochodem odpovídá i skutečnosti. V atmosféře se loďmi moc manévrovat nedá, jen přistát, taky součást logiky hry (a odporovalo by to tomu, že si je můžete stavět sami, do různých tvarů).
Mimochodem, odborníci tvrdili, že ve Starfieldu nemůžou být vozidla, protože ten starej engine to neumí. Když je tam dali, nikdo se neomluvil. Jen potichu změnili svůj hejt. Jak je toto možné nikdo z nich nevysvětlil.
/existuje jen starý tip programátorů přímo od Bethesdy, když dělali Fallout, že neměli napsaná vozidla a tak udělali nějaký vůz jako čepici postavy, která jde někam svoji stabilní rychlostí – prostě klasicky na ten moment vymysleli jednoduché řešení v engine a toolech co měli k dispozici, protože nebyl čas to tam připisovat.
z toho to vzniklo.
Mimochodem, ten engine i s tooly Bethesda uvolnila i pro Lariany, kterým to umožnilo přechod jejich hry do plné 3D (divinity). Lariani by tu dneska bez nich taky nebyli. /tam je akorát vtipné, že Lariani si tam dokázali připsat fuknční žebříky a lezení po nich.
Prostě vůči Bethesdě fungují předsudky. Zejména u lidí, co tvrdí, že proti předsudkům bojují, že – jak vidno si je akorát přemístili jinam.
Mimochodem, řešení u KCD a jejich engine jsou podobně chytře vymyšlená. Funguje to. Dělá se to tak. A prostě nemůže řešit všechno, některé věci se musí obětovat. POkud se vám to nelíbí, nehrajte to. Ale neplivejte na práci tolika lidí.