• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: "Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven"

    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Ta absence mapy v dungeonech mě nejdřív trochu zarazila, ale ono kupodivu ani v těch větších není problém se zorientovat.
    Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven... nebo ke vchodu do další samostatné části dungeonu, nevím, podle čeho se řídí, kam to hráče portne, jestli podle toho, odkud zrovna vylezl nebo čeho, ale v Corrupted Temple mi to příjemně zkrátilo cestu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HONCKA: Z nakaženého chrámu jsem teď po dvou hodinách vylezl, hudba, atmoška, level design pecka.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    AVATAREK: jj ten byl dobrej, jinak co by se mi celkem šiklo je mapping i prostor mimo hlavní lokace, zrovna tahle mapa a pak ten nakažený chrám je velká jak prase
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dohrál jsem to 28.5., nahráno jak vidíte pár hodin. Dávám si pauzu chvíli a pak to prolezu do mrtě. Nejvíc se mi líbil dung s “králem a královnou”

    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Jasně, těžko bych počítal na prstech jedné ruky RPGčka, kde na konci nejsi více nebo méně OP.

    Vlastně mám problém si teď vzpomenout na jediné.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tenhle dung je naprosto fascinující

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak jsis ji mohl zvýšit :)

    nicméně takhle ale RPG fungujou. Něco děláte, dostanete se do místa, kde to nejde, tak jdete jinak cvičit, vrátíte se a zbijete to. Funguje tak Oblivion, Gothic, Elden ring a samo i TG.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    480% Spell power
    110% Crit Spell Power Chance
    cca 350% Crit dmg

    Měl jsem fire ball, ice ball a pak nějakej bleskovej taser, co při silným sesílání chanelloval.

    V percích jsem měl, že mě crit léčil, zrychloval, nepřátelům dával negativní statusy, což mě dál boostilo a ještě ty enemáky stunoval.

    Celkem Op build. Ke konci už jsem nepotřeboval pak ani lektvary a jídlo. IMHO to střední obtížnost je hrozně jednoduchá
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    AIAX: tak on treb duel knight cape, co dava +20 procent crit (melee/range/magie) uz imo dava celkem smysl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Já zatím upgrade vůbec nevyužil, jednou jsem si zkusmo vyboostil hůlku na +10 a stálo mě to dvacet tisíc, což mi za těch 10 spell power navíc fakt nestálo. Sice jsem zatím neobjevil žádné o moc lepší využití peněz, skoro nic nekupuju, ale to si za těch dvacet litrů radši pořídím domek v Southern Horns :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja mel armor vyupgradovanej na nulu - celkem me tim nasrali:) Ale zas nektery veci, co mely nadefinovany fixni bonusy, se ted daj upgradem zlepsit, coz je fajn
    AIAX
    AIAX --- ---
    L4MA: Tvl aha.
    L4MA
    L4MA --- ---
    HONZA09: nic jako lehka a tezka zbroj neexistuje. je to jen o pomeru k tvy nosnosti. taky jsem ted o kousicek pres light treshold, nevim proc.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    L4MA: Rebalanced armor weight loss when upgrading

    To bude asi tohle. Měl jsem střední zbroj sníženou na lehkou. Po patchi byla zase střední a protože už jsem byl před koncem a nezresetovsla se cena za snížení váhy, tak už jsem se na to vybodnul. Nacpal Goldy do upgradu síly kouzel a šel dát Final bosse na tři rány. :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    GURBON: nevazily 0, jen nebylo videt ze vazej 0,01.

    Item weight is now displayed to two decimal places for very light items; otherwise, it remains rounded to one decimal place.
    Rebalanced armor weight loss when upgrading
    GURBON
    GURBON --- ---
    HONZA09: j hejbbali s tim, veci co vazili 0 ted vazi treba 0,01 coz je celkem znat kdyz tech veci tahas stovky
    AIAX
    AIAX --- ---
    GANDHI: Lehce přelevelovaný řekl bych :DDD

    Třetí akt projdeš v sukni a s tyčkou salámu v ruce :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja teprve dojizdim Cuanacht - 80hod. lvl 60:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já to dohrál včera ve dvě ráno a už jsem teda ten třetí akt spíš prosvištěl. Jsem byl přefarmenej. Hrál jsem to na střední obtížnost a končil někde na lvl 67. Potom co jsem nacpal asi 5 bodů do praktičnosti jsem v tom posledním aktu bez problémů nafarmil asi sto tisic. :) Příběh ta hra má super. Ale mám 31/60 achievementy. Někdy si to dám znovu na Hard. Jo a po tom v erejsik patchi se z mé lehké zbrojení stala zbroj střední. Takže museli upravovat i balance itemů asi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam