• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PYROTáborové hry pro děti a vše kolem nich
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    na jak velkém území jste to hráli a kolik to cca zabralo času?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    tak to jsem necekal az takovou propracovanost :D

    Ty otazky byly nějak vazane na PISMENA? Ze treba na W vzdycky dostal stejnou otazku?
    CIBL
    CIBL --- ---
    CIBL: graf není myslím kompletní, tak ještě ve wordu



    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Lone Wolf byla taková ta knižní hra?
    V příloze graf a otázky z lonska



    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    a nakonec se to spočítá na družiny... to je dobré v tom že ti starší pomáhají i těm menším a nejednou jen na sebe...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    něco jako Lone Wolf?

    A otázky jsou dávány tak aby správná odpověď vedla směrem k cíli a špatná na nějakou okliku? To neznám a super nápad... :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Další co mě napadla je že v rámci tábora rozmístíme X petrolejek (máme zkušenost 5) a vedle nich dynka. každý člen má za úkol nepozorovaně tyto stanoviště obejít a na každém zanechat jeden svůj (podepsaný) papírek. ty místa jsou většinou v nějakém zákoutí ale ne vyloženě na hranici lesa aby jen tak vystrčil ruku a papírek položil. stráže se pohybují tak aby byla šance se připlazit a odplazit, ale ne zase aby to byla dálnice. Spestřujeme to světlicí, která udělá na pár sekund DEN a nebo dýmovnicema, které zase umožnív rámci kouře zrychlený přesun...

    samozřejmě že i na louce na někohío narazíš ale máme pravidlo že pokud má hlavu vyloženě čelem k zemi a nehýbe se a není to vyloženě pěst na oko (třeba že ho překvapíš) tak ho necháme - ještě na něho třeba opatrně šlápneš nebo o něho zakopneš a hodíš do placu hlášku o zvlášť velké houbě... :)

    Pár ilustračních fotek...
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/017/002/DSC_0421.JPG
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/017/002/DSC_0422.JPG
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/017/002/DSC_0426.JPG
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/014/001/IMG_1475.jpg
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/014/001/IMG_1477.jpg
    http://klubovna.bvu.cz/fotoalbum/olympus/001/003/014/001/IMG_1487.jpg
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Souhlas, na tuhle stránku her dost často zapomínáme.
    CIBL
    CIBL --- ---
    Druhá noční klasika je labyrint, je celkem známý, tak snad nenosím dříví do lesa :-)
    Odpoledne si hráči obkreslí mapu okolí s vyznačenými písmeny (cca 25) a v noci pak po písmenech ve dvojici chodí a odpovídají na otázky, které je podle správnosti odpovědí pošlou směrem k cíli , nebo se začnou motat ve změti špatných odpovědí.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    no dodá to tomu dost specifický náboj, když to jsou reálné věci...
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Pašeráky hrajeme jako večerní hru, jako noční jsme to ještě nezkoušeli a tahat nářadí je dobrý nápad. U nás na táboře nosí hráči papírky své barvy a házíme po nich míčky nebo hadráky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    jo ještě zajímavý materiál byl plechový koš s víkem. to se fakt super tiše nosí lesem :D
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    já bych je právě nechal útočit ze startu odkudkoliv... obdobně jako u konvojů...

    CIBL:
    možná nebylo... ve chvíli, kdy nečekaně na někoho zasvítíš a někdo z jeho skupiny je schovaný v houští a musí startovat. ale třeba jo...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    A ještě mě napadla jedna oblíbená...

    pašeráci...
    každá družina nafasuje nějaký equipment (trámek, hrábě, lopady, ...) vždy to samé. Vyženou se za nějakou hranici a mají úkolem tento materiál dostat přes hranici (většinou do tábora nebo přes nějakou jasnou cestu).

    Po té hranici chodí stráže a loví baterkama. koho sloví končí i se svým materiálem. V táboře se počítá kolik která družina toho pronesla...

    je to super vyfasovat něco velkého nebo těžkého a pak s tím bloumat lesem pres kopecky, prikopy, ...

    na jednom tabore byla hranice koleje a strojvedouci museli byt z nas vzdycky na prasky kdyz tam v deset vecer nekdo stehoval pulku tabora... :)
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: to zní dobře, píšu si :-)
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Myslím, že tak, jak jsi to popsal, by bylo zneškodnění vedoucího dost jednoduché, v našem commandos to vychází tak na 3-4 pokus, ale proč ne :-)
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Jo, to máš pravdu, to mě nenapadlo :-) Tím, že skupiny vyráží ze stejného startu, tak většinou i zneškodňují nepřátele ve stejném pořadí, takže ta 3 zastavení to rozptýlí.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Abych taky něco přispěl...

    V rychlosti mě napadá obdobá hra. vedoucí mají čísla přišpendlená na zádech (A4) a chodí své trasy. v ruce mají jen lucernu a s tou různě pohupují aby občas to číslo šlo vidět (ale ne pořád). družiny jsou schovány podél cesty (předem se ví kudy budou chodit konvoje (mimochodem název hry)) a mají zaúkol sehnat co nejvíce čísel od vedoucích. všechny konvoje nechodí po celé trase aby se družiny musely rozdělit případně drobně přemisťovat (ale to není primární princip). Když vedoucí slyší rámus tak klasicky baterkou snajpruje... ...mrtví jdou do tábora/na základnu.

    Hodí se na teplejší noci a na suché časy. je to tak na hodinu a přeci jen se u toho leží bez pohybu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    pokud má nepříteů třeba 3 stanoviště v rámci trasy tak teoreticky obslouží 3 skupiny. tak jsem to myslel...

    Každopádně jako princip dobré a teď už si to můžu ladit k obrazu svému :)
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256: Jj, ten princip jsi vystihl přesně. K počtu nepřátel: Nepřátel by mělo být více než skupin, aby nedocházelo k tomu, že dvě skupiny loví stejného nepřítele. V tom případě je nepřítel zneškodněn pouze tou skupinou, jejíž člen se nepřítele dotkl první.
    Nepřátelé - vedoucí se zpravidla nenudí, každý z nich se občas potká s jiným vedoucím při křížení trasy, mohou si v rámci role popovídat (např. německy), občas některý z vedoucích zakřičí alarm, vedoucí se seběhnou a vyčistí herní území a pod.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    ještě mě napadla obměna. ve chvíli kdy hlídka na nějakého člena skupiny zasvítí, tak je 5 sekund aby se ho všichni dotkli - motivace je v tom, že pokud ho do 5 sec zabijí, tak nevyvolá poplach. pokud ho nezabijí tak poplach vyvolá a je po nich ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CIBL:
    aha takže pro upřesnění...

    - principem je zjistit kde se hlídka zastavuje a k tomu místu se nepozorovaně dostat a v co nemenším okruhu se schovat aby při zastavení (5 sec) se ho všichni stihli dotknout.

    Dá se to shrnout takto?

    5 nepřítel na 3 skupiny? to znamená že 2 nepřátelé se na každé dvě skupiny vždycky nudí? Něco mi uniká a nebo mi přijde že pokud každý nepřítel bude mít tři stanoviště, a ty se budou různě křížit s ostatními nepřáteli tak by mohlo stačit na n skupin nějakých n+1 (max n+2) nepřátel ;-)

    Jinak dobrý podnět...
    CIBL
    CIBL --- ---
    KOC256:
    - kolik lidí do týmu? Tak 3-8
    - pokud se nepřítel pohybuje tak oni se ho nesmí dotknout (zaútočit na něho)? Ne, pokud se pohybuje, musí se schovat a být potichu, aby na sebe neupozornili (Většinou o hráčích vedoucí vědí, ale občas překvapí )
    -- jak ho pak sledují? Hraje se ve tmě, hráči nemají baterky, takže podle světla poznají "Hlídku" Tu pak chvíli sledují, zjistí kde se zastavuje a pak ji zneškodní
    - když se ho začne první dotýkat jak se může bránit? Nijak se nebrání, potichu ale zřetelně počítá do 5, pokud se seběhnou všichni členové týmu, s výkřikem padá k zemi a je zneškodněn.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam