• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    Základní nápovědu najdete pod odkazem v menu.
    rozbalit záhlaví
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    DOMINO: Při vší úctě bych řekl, že v dovednostech filtrem ještě máš své rezervy. Doporučuji vyzkoušet následující metodu:

    1. Předmět dotazu vlož do textového pole pro psaní příspěvků. V tomto případě jím patrně bude nápis: "jsem nováček" (případně "I'm new here")
    2. Klikni na tlačítko "Filter"
    3a. Pokud se mezi výsledky hledání (filtrování) zobrazí otázka, ke které se snažíš zjistit odpověď, klikni nejprve na tři pomlčky vedle jména jejího původce a pak na tlačítko "<" (nalevo od počtu zobrazených příspěvků).
    3b. Projdi příspěvky odspoda nahoru a zkus najít odpověď.

    (4.) Pokud nebudou splněny předpoklady pro uskutečnění kroku 3a nebo krok 3b nepřinese své ovoce, zkus obměnit filtrovaný text.
    (5.) V případě, že ani uskutečnění 4. kroku nepovede k uspokojivému výsledku, zeptej se pléna.
    DOMINO
    DOMINO --- ---
    PATEJL_CZ: Mno jako to neni možný, to už jsem všechno udělala a už to tam mám 2 měsíce, hmm asi něco špatně. dík
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    DOMINO: Do té doby, než si osvojíš základní funkce Nyxu (např. filtr). A to upozornění ve Tvém "infu" zmizí nejpozději do padesáti dnů.
    DOMINO
    DOMINO --- ---
    chtěla jsem se zeptat, jak dlouho ještě budu nováčkem......???
    COLOMAN
    COLOMAN --- ---
    jaaa,, to treba cez postu.. uzsi pamatam..dikes..
    HARALD
    HARALD --- ---
    COLOMAN: do pošty to jde (pokud máš volné místo ve svém webspace), do klubů jen s prémiovkou.
    COLOMAN
    COLOMAN --- ---