• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    DOMINO
    DOMINO --- ---
    díky....
    NASA
    NASA --- ---
    DOMINO: a co jsi filtrovala?
    DOMINO
    DOMINO --- ---
    hledala jsem mezi příspěvkama, ale na můj dotaz tam nebylo nic.
    DOMINO
    DOMINO --- ---
    nazdárek, nejde mi poslat pozvánka, nebo nevim.....každopádně nejsem nováček a mám premijovku.....dám osobní poval a tam se zobrazí jasně e-mail všechno ale nic tam nejde napsat, udělat...dík za radu
    KEJML
    KEJML --- ---
    STRYX: Soukromá je soukromá, nemůže mít všeobecná práva... Pokud hcceš diskuzi veřejnou, zažádej v příslušné sekci
    STRYX
    STRYX --- ---
    Chtel bych se zeptat. Zalozil jsem si soukromou diskuzi a rad bych nastavil vseobecna prava na povoleni cteni a zapisu. Zaskrtavatka jsou ale pasivni. Jde to vubec? Nebo je to mimo ramec soukrome diskuze? Nebo jsem nekde neco prehlednul?
    WIXIN
    WIXIN --- ---
    už to de:)
    ZUZAK
    ZUZAK --- ---
    WIXIN: a nastavilas jim práva?
    WIXIN
    WIXIN --- ---
    Chtela jsem se zeptat,zalozila jsem soukromou diskuzi,ale kdyz ji poslu lidem ktery jsem tam prizvala,tak se mi objevy ze diskuze nebyla nalezena.diky
    LOLIT_MAJ
    LOLIT_MAJ --- ---
    ASHRAK: no me to prave dycky zajimalo...ale tak dikud tu nebylo toto auditko,tak jsem to neresil..takze ty taky nevis?
    ASHRAK
    ASHRAK --- ---
    LOLIT_MAJ: a nač to potřebuješ chápat, když nevíš, oč tu běží? mně to je třeba u prdele :)
    LOLIT_MAJ
    LOLIT_MAJ --- ---
    hm,stale nechapu.
    Je nekdo kdo by mi to dokazal vysvetlit tak nejak "selsky"?
    KOMPAS
    KOMPAS --- ---
    LOLIT_MAJ: pokud máš na mysli lidé – externí, tak to odpovídá lidé – aktivní pro uživatele, kteří jsou připojeni externím klientem
    LOLIT_MAJ
    LOLIT_MAJ --- ---