• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    Základní nápovědu najdete pod odkazem v menu.
    rozbalit záhlaví
    ALAGAESIE
    ALAGAESIE --- ---
    RAB1T: (pokud správně chápu) dle mého takto: např.: [ Ikonky. Potřebuješ ikonku? Máš nápad, přání nebo ikonku navíc? sem s nimi! ], [ Mozkove erory.....mobily v lednicce caj v kvetinaci atd...... ], etc., etc., - takto i u každého dalšího klubu - tj. zkopírovat url daných klubů, oddělených čárkou.
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    Nejsem nováček, ale nějak se mi nedaří dohledat jak to teď funguje. Chtěl jsem známé která je tu nová(nepozval sem ji já) poslat hromadnou pozvánku do nějakých klubů a nejsem to schopen najít. Těch klubů je dost a nechce se mi to dělat po jednom.
    DASHA
    DASHA --- ---
    NYX: zadala jsem "ne" u sledovani jednoho z mych pratel a vymazalo mi ji to ze seznamu pratel uplne..

    Nebylo by mozny ke vsem tem "sledovat v galerii" apod. pridat jeste neco ve smyslu "sdilet pozvanky na akce ano-ne" ?
    Verim, ze tu nejsem jedina, kdo nezije v rodny zemi, timpadem pozvanky na akce vubec videt nepotrebuje..
    NYX
    NYX --- ---
    DASHA: mam pocit, ze pozvanky ti mohou posilat lide, ktere sledujes, tj. leda zrusit u nich tohle nastaveni.
    DASHA
    DASHA --- ---
    A na moji otazku nikdo nic?
    NYX
    NYX --- ---
    OCTOPUSS: nejde
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Jde nějak vymazat lidi co si mě přidali do přátel? Resp. vymazat se z jejich seznamu. Nějak nejsem zvědavej na komentáře od fake id ala KARKULCINA_MAMA.
    DASHA
    DASHA --- ---
    Prosimvas jak vypnout pozvanky na akce v poste? Jsou pro me naprosto irelevantni a lidi mi je porad posilaj...

    Pokud neexistuje nejaka app na tohle, bylo by mozny ji vytvorit?
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---