• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    NYX
    NYX --- ---
    pardon, obcas neco utece
    SHEESH
    SHEESH --- ---
    SHEESH: děkuji, vyřešeno :)
    SHEESH
    SHEESH --- ---
    Ahojte lidi...
    chtel jsem se zeptat na jednu malickost ohledne zakladani nových auditek. Pár měsíců nazpět jsem si dal žádost o založení klubu a klub se nikdy neotevřel/založil i skrz fakt, že se mi pod žádostí o založení zobrazuje přibližně 60 PRO a jen 11 PROTI

    jde o tuto žádost.
    [ SHEESH @ nyx :: zadosti o zalozeni klubu - vsechny pohromade ]

    díky za osvětlení
    SARCICA
    SARCICA --- ---
    Nejsem nováček, ale poraďte mi pls jak se jmenuje ta diskuze o REVIZORECH??? kde jsou, v jakou dobu atd. thanx
    NYX
    NYX --- ---
    BLAMI: No kotva bude blbnout kvuli obrazkum prave
    BLAMI
    BLAMI --- ---
    NYX: no ja myslel trapne na ten prispevek strelit kotvu a udelat neco jako nyx.cz/blah#firstUnread. Ale jako jo, chapu ze to je ficura pro mensinu a greasemonkey je asi reseni. Diky :)
    NYX
    NYX --- ---
    BLAMI: btw: neznas velikost embedovanych obrazku, tj. bud s tim presunem pockas na uplne nacteni vseho nebo ti to bude poskakovat behem nacitani.

    pokud vam to prijde byt vazne jako dobry napad, udelejte si to pres greasemonkey.
    BLAMI
    BLAMI --- ---
    NYX: no a kdyby to byl kompromis, ze by me to na zaklade zatrzeneho checkboxu v settings hodilo na prvni neprecteny post na te "posledni" strance (tj. pro ten specificky pripad cos popsal by to proste ignorovalo existenci novych postu na dalsi strance)? To by pak bylo stejne chovani jako je ted + to odskrolovani (zas bych musel vedet ze kdyz popolezu na predchozi stranku neprecetl jsem celou prvni (resp n predchozich).
    NYX
    NYX --- ---