• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    ZEPHEER
    ZEPHEER --- ---
    z hlediska člověka, který ten bordel musí dávat do kupy - věř mi, že java, flash ..... ve skutečnosti splývají díky interpretaci v prohlížeči a tomu japonci "Ono To Samo", "Já Nic Nedělal" ....
    ZEPHEER
    ZEPHEER --- ---
    Podívej se na to z "uživatelského" hlediska. Za strojem nemusí sedět IT odborník, ale sekretářka apod. 90% virů nakazí pc díky uživatelům.
    Takže uživatel ti s radostí odklepne cokoliv, jen aby ho to už sakra přestalo obtěžovat.
    Takže velké množství havěti do počítače přichází přes Javu, java script, ICQ, Skype, Flash za veselé spolupráce "uživatele". Takže z hlediska programátorského - ano máš pravdu - Nejsem odborník. ALE
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    ZEPHEER: ...okay. Pokud tvrdis, ze Java a JavaScript je stejne nebezpecne, dochazim k zaveru, ze b) je spravne, neboli "chrlim technobabble, kteremu ale nerozumim ani za mak" (IRC?!? Skype jako vektor?!?).
    ZEPHEER
    ZEPHEER --- ---
    PISKVOR: Ach jo. Prostě to ber, že nemám "rád" ani Javu ani Javascript. Ano. Jsou to jiné jazyky postavené na syntaxi C++ doplňující HTML (atd. atd.) z hlediska bezpečnosti nepříjemné díry do systému. Ale mé zkušenosti s viry mi říkají: Je to jedno - obojí je nebezpečné jak blázen se sekerou.
    Nedělám www stránky ani neprogramuji v Javě, JS, C++, flashi (neumím to).
    Znovu opakuji. To, že ta reklama je dělána ve Macromedia (adobe) Flashi (další díra do systému) ji neopravňuje byť i náhodou posílat mi do počítače nějaké skripty. Pokud na něco takového narazím, hned hledám, kde je chyba protože si ušetřím práci s likvidací toho bordelu.
    Z hlediska virů jsou mými oblíbenými také: IRC, ICQ, SKYPE.....