• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: klub pro novacky a novackyne na NYXu (nebojte se zeptat, my nekousem (ale nejdriv precist help, jinak kousem!))
    Základní nápovědu najdete pod odkazem v menu.
    rozbalit záhlaví
    TRISMEGISTOS
    TRISMEGISTOS --- ---
    PISKVOR: dík
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    TRISMEGISTOS: <a href="/index.php/discussion/349/id/40336330">a sem si napíšeš, cokoli tě napadne</a>
    NYX
    NYX --- ---
    BENJAMMIN: je treba vlozit to normalni dlouhe url, tohle zkracene vidim prvne. Kazdopadne si poznamenam a dodelam.
    BENJAMMIN
    BENJAMMIN --- ---
    sice nejsem uplně nováček, ale nevim jak vložit odkaz na soundcloud, tak aby šel rovnou v diskuzi spustit. Konkrétně tenhle http://snd.sc/1hodOKr
    Dík
    WASQ
    WASQ --- ---
    Stává se mi, že nevidím obrázky v klubech. Poraďte, co s tím prosim
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PHOTOSPHERE: video musi byt samo na radku
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    Schnappi das kleine Krokodil - Schnappi - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=z4qAFuk651c


    funguje to i s textem
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    PETGRIDUS: aha uz viem, funguje to len vtedy, ak okrem linku nenapises dalsi text, ale nevadi, da sa to aj takto
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    PHOTOSPHERE: a uz to funguje, daco bolo zle..diky
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Mr.Fox and shapes - Trailer / iPad game for kids / toddlers - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?v=zdk9LvW54-Q
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    PETGRIDUS: takhle si to myslel?
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    Schnappi das kleine Krokodil - Schnappi - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=z4qAFuk651c
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    PETGRIDUS: a oba embed mody od youtube mi tu HTML nebere
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---