BONGI: jsem v top5 pharma. Spusta manažerů, který nejsou schopný zhodnotit hodnotu výstupu, který fungují v ekonomickém vzduchoprázdnu a dělají prezentace, namísto reality. Pro někoho, kdo přijde ze startupu nebo malé firmy. Kde se měří výkon, podle platících zákazníků, je korporát takové dětské hřiště, kde se platí penězma ze sázky a dostihy. Ono to má původ v tom, že pokud neexistuje mechanismus vlastnictví rozpočtu a přepočet na výnos, tak se to ekonomické vzduchoprázdno vytváří. Ale ono je to těžké, platíme např. výzkum a vztah mezi investicemi do výzkumu a konečným produktem se táhne roky a roky. Pro tohle mít dobrý ekonomický model, všechno zůčtovat a zpětně změřit je oříšek sám pro sebe. Takže to intuitivně chápu. A ta podobnost s majiteli podniků, který mají jedinou metriku výstup, ale neexistuje systém vlastnictví zisku a motivace k jeho zvětšování, je na snadě