tak jsem doufal, že začne debata o bio-centrumu v Brně, 223 specialistů není málo, společná debata o tom, že úplně náhodně před měsícem čr nepřistoupila na zákaz vývoje klonování (ale i výzkumu kmenových buněk ve větším měřítku) týden před finálním oznámením založení společné mezinárodní kliniky pro výzkum biotechnologií (s klinikou Mayo) parlament čr schválil v zákonu vávoj výzkumu klonových buněk, omezil jen klonování lidí.
Založení kliniky v Brně (kde v nemocnici na Obilňáku poprvé došlo k úspěšnému mimoděložnímu oplodnění na světě) není pouze náhodou či investicí, ale zajímavým výzkumným oborem, spolupracuje na tom UK v Praze stejně jako jiné další university v ČR a právě díky nastavením legislativy, ke kterému došlo, lze očekávat v čr bouřlivý vývoj a úspěchy této v poslední době pronásledované technologie.
Taky zamyšlení nad tím, kdo to tak snadno proloboval, musela se upravit legislativa. Se cyberpunkem to velice úzce souvisí, ale to místní póvl nezajímá a řeší zas nějaký pičoviny ohledně Suchánkovejch (nakladatel) překladů Gibsona (mimochodem, teď vycházejí nové překlady). Jste doopravdy obyčejnej póvl.
LUKASHIVA --- --- 8.07:22 24.8.2004
NIC JAKO CYBERPUNKER neexistuje! Podte mi to odsouhlasit at uz je klid.. :)) Kdo byl kdy cyberpunker? Case ( myslim ze spis zkrachovaly programator), Kovboj ( ten byl snad pilotem ve vysluzbe, chlastajici troska touzici se vratit na oblohu), Silencio (prtavy dite s pravdepodobne poskozenym mozkem?), Ransom Stark, Rick z Dreamwebu?
toto je taky pičovyna a ještě k tomu od osoby jako je Lukashiva, haha.
CP není pozérskej způsob života, jako jsou drdatí huliči nebo vlasati hipici, ktery z toho jednou vyrostou, CP je náhled na společnost, určitej přístup k informacím, druh analýzy je to způsob nakládání s informacema.. Všímá si detajlů a rozdílů, nejen kolem technologie a drogama ale hlavně společnosti, symboliky, šamanismu, náboženství. Materialisti v tomto klubu to samozřejmě nemohou chápat, CP není ideologickej postoj, ale druh náhledu, odstup a pokus o objektivní zamyšlení, je to druh filosofie, prolíná se se sociologií, je v obém obsažen. Obnáší i esoterické vědy, SZ, voodoo, symbolismus, šamanismus, křesťanství, neboť je právě v tomto hlavní rozdíl od technokratů, technofašistů (fascinace technologií, hmotou, pohybem, strojem jako byl Goebels), což je vědšina magůrků tady, v tomhle klubu.