• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ATANLIBEREC - mesto jinak... :o)
    RSZ
    RSZ --- ---
    BEBERA: dneska ve 3 čsad skibus tak 15lidí - úplná pohoda. Minulou sobotu skibus v 11 narvanej (a ještě se mi poblil pes do dlaně). Ale pořád lepší než autem, narváno na č. chalupě i na maliníku.
    Dneska to byl teda už trochu extrém - lidí jako prase - ale jezdilo to krásně.

    u strážního buku jako na náměstí:


    BEBERA
    BEBERA --- ---
    RSZ: A jak vypadají autobusy? Jeli jsme předminulý víkend dopoledne nahoru a tak příšerně narvaný autobus jsem neviděla už drahně let... Běžkaři, kteří nenastoupili nejpozději na Fügnerce, popř. nepoužili hrubou sílu, aby se vmáčkli aspoň na nejspodnější schod, zůstali stát na zastávce, zrovna tak rodiče s dětmi a boby...
    RSZ
    RSZ --- ---
    dneska jedu s dětma zase maliník-českáchalupa-liďáky - kotel sněhu, a přitom cesta krásně uplácaná a tvrdá, luxus svezení, momentálně 5hvězdiček z pěti..
    DIGITALISMEK
    DIGITALISMEK --- ---
    Příští pátek se zastavte v Golf Baru, slaví Jindra IX., ale zváni jste všichni - komu chybí tucky :)

    RSZ
    RSZ --- ---
    MUFLONEK
    MUFLONEK --- ---
    LUKACZECH: Světla by asi uměl zajistit můj chlap...
    1KA
    1KA --- ---
    Ahoj, hledáme kolegu či kolegyni. více info u mne.
    Referent zákaznického servisu Liberec
    Pro naše pracoviště v Liberci hledáme vhodného uchazeče / uchazečku na pozici Referent zákaznického servisu.
    Co bude Vaším úkolem?
    budete důležitou kontaktní osobou pro zákazníka, se kterým budete aktivně komunikovat ve věci jeho objednávek, reklamací a požadavků
    administrativně i fyzicky se budete účastnit inventur
    při řešení reklamací nebo škodních událostí budete v úzkém kontaktu s oddělením reklamací
    nedílnou a důležitou součástí Vaší práce bude zajištění požadavků zahraničního zákazníka
    budete mít možnost účastnit se zvláštních projektů společnosti
    Co od Vás očekáváme?
    SŠ vzdělání, dopravní či logistické zaměření je výhodou
    vlastnosti jako pečlivost a spolehlivost, které využijete při inventurách, zpracování objednávek
    kultivovaný ústní i písemný projev, který uplatníte v každodenní komunikaci se zákazníkem i interními odděleními
    znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 pro písemnou i ústní komunikaci se zahraničním zákazníkem
    znalosti MS Office pro pravidelné činnosti
    velmi uvítáme časovou flexibilitu - nepracujeme na směny, ale je potřeba vykrýt u zákazníka i podvečerní hodiny
    očekáváme skvělého parťáka

    C_ML
    C_ML --- ---
    Díky za tipy!
    WASQ
    WASQ --- ---
    C_ML: tady dobrý
    6746
    6746 --- ---
    C_ML: OZO, Barvířská, naproti hasičům.
    ATAN
    ATAN --- ---
    C_ML: na Rybnicku Mader.
    C_ML
    C_ML --- ---
    Neporadíte někdo, kam zanést v Liberci notebook, který se přehřívá. Kde ho vyčistí, případně vymění větrák? Potřebuji to hlavně rychle.
    GECKO
    GECKO --- ---
    SYMEON: Splitka tezko, kdyz ta trat je jednokolejna. Ale ze utesnouo tu prodejnu vsehomonyho narohu a tramvaj pojede skrz uz me taky napadlo...
    SYMEON
    SYMEON --- ---
    GECKO: Tak se to udělá jako u Malostranskýho náměstí, ne? Splítka a průjezd tou vietnamskou večerkou na rohu. A eště budeme slavný.
    GECKO
    GECKO --- ---
    RSZ: Tak, ona spousta tech T3 je ve skutecnosti Vario nebo VarioLF s celama v designu T3 (v LBS znacena jako T3-PLF, T3-SLF - nizkopodlazni uprostred - T3-PV a asi jeste nejak - vypada jako bezna T3)Takze to jsou novy tramvaje stav vozu lze dohledat treba zde http://seznam-autobusu.cz/dopravce/dp-liberec a je videt, ze ty novostavby (oficialne to jsou rekonstrukce) uz se pocetne vyrovnavaji puvodnim T3SU a T3SUCS. Jinak existuji i konstrukcne zcela nove tramvaje na rozchod 1000 mm, treba pro Blavu http://skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/forcity/tramvaj-29-t/
    JESTEDMAN
    JESTEDMAN --- ---
    GECKO: přes ručku neasi
    RSZ
    RSZ --- ---
    GECKO: a jak to je s uzkorozchod tramvajema? jsou nějaký? nebo budeme dalších sto let jezdit v t3kách?
    WYMA
    WYMA --- ---
    ANS: aha, tak na loket nevím už vůbec.
    GECKO
    GECKO --- ---
    JONAS3: Teorie pravi, ze nove trate lze budovat pouze s normalnim rochodem (1435mm). Proto se mj rekonstrukce jednotlivych useku delaji tak, ze jsou pripravene na prerozchodovani pouhym posunutim jedne kolejnice (pravda, treba v useku za Silem ve Vrataku by to bylo slozitejsi, lec proveditelne). V zasade je to tak, ze prodlouzeni by bylo spojene s prerozchodovanim celeho zbytku trate na normalni rozchod. Zda to tak ale bude, nebo se udela nejaka klicka a dostavi se to na 1000mm vi cert, IMHO je prerozchodovani ekonomicky i technicky nesmyslny krok. Jinak me by spis zajimala visualizace oblouku z Dolniho namesti Kamennou ulici do Lipanske pred konecnou na autobusaku... nejak mi prijde, ze si tramvaj bude muset najet pres vetsinu namesti a stejne bude mit problem to do Lipansky vytocit...
    ANS
    ANS --- ---
    WYMA: loket, moc squashe :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam