JONAS3: No... na k=reportu probehlo vyjadreni v tom smyslu, ze to je kvuli prujezdnimu profilu trati mezi Lomem a Rudou.. ono to, ze jsou jinak koleje na tom prejezdu je jen drobnost ale i prazce na trati od Lomu na Rudu jsou tak, že presah na presazeni koleje na normalni rozchod je venku. Osobne mi to vysvetleni prijde ponekud kostrbate. Mj. to znamena, ze pri zmene rozchodu se bude muset hzbat s kolejovymi poli dole u Lomu do strany, protoze na nove trati pres textilanu je ta splitka dovnitr jako jinde ve meste a tim padem se to pak U Lomu nepotkava...
Co se tyce nastupni hrany, yase takova tragedie to neni no.. a mj u zastavek od Fugnerky do Lidaku se to o prazdninach upravovalo, takze tam je tramvaj na normalnim rozchodu u hrany ostruvku, ale uz tam nelze dojet s sirokyma metrovkama (T3 n 1000mm, T2 18 a 19 co jsou na metru... ty uz k lidakum nemuzou) lze tam jen jen s historickyma dvounapravovyma tramvajema na metru, ty jsou uzsi...