• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ATANLIBEREC - mesto jinak... :o)
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    JONAS3: ta díra mi přišla velká i u kostela, málem sem se tak zasekla
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    Já tuhle jela po x letech vlakem z opičárny do podrvaťáku a s kočárem a musím potvrdit, že dál od podvraťáku je to už zapomenutá země. Je sice hezké, že všechny dobytčáky, co jezdí na jbc jsou bezbariérové, ale poslední nástupiště, které tomu vyhovuje je zrovna v podvraťáku. V Proseči a u Brandla jaksi chybí a jeden musí tu výšku do vlaku nějak překonat. Asi proto jsou ty zástávky aj na znamení, aby tam moc lidí nenastupovalo a nevystupovalo. Skoro se divím, že je už nezrušili zcela.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    GECKO: Dík.
    Jen k tomu "taková tragedie to není". Nesouhlasím. Mluvil jsem o zrekonstruované trati do Vratislavic, a jelikož bydlím u lékárny a nyní jezdíme s kočárkem, tak mohu potvrdit, že to tragédie je. Opravdu výstup s kočárkem je děs, a když k tomu mám ještě i 2 malé kluky, 4 a 6 let, tak je to bojovka. Ten mladší si na tu díru moc netroufá, starší ji začal skákat teprve nedávno.
    Za tohle by zasloužil projektant každý den vyfackovat.
    GECKO
    GECKO --- ---
    JONAS3: No... na k=reportu probehlo vyjadreni v tom smyslu, ze to je kvuli prujezdnimu profilu trati mezi Lomem a Rudou.. ono to, ze jsou jinak koleje na tom prejezdu je jen drobnost ale i prazce na trati od Lomu na Rudu jsou tak, že presah na presazeni koleje na normalni rozchod je venku. Osobne mi to vysvetleni prijde ponekud kostrbate. Mj. to znamena, ze pri zmene rozchodu se bude muset hzbat s kolejovymi poli dole u Lomu do strany, protoze na nove trati pres textilanu je ta splitka dovnitr jako jinde ve meste a tim padem se to pak U Lomu nepotkava...

    Co se tyce nastupni hrany, yase takova tragedie to neni no.. a mj u zastavek od Fugnerky do Lidaku se to o prazdninach upravovalo, takze tam je tramvaj na normalnim rozchodu u hrany ostruvku, ale uz tam nelze dojet s sirokyma metrovkama (T3 n 1000mm, T2 18 a 19 co jsou na metru... ty uz k lidakum nemuzou) lze tam jen jen s historickyma dvounapravovyma tramvajema na metru, ty jsou uzsi...
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    GECKO: Ještě se k tomu vrátím. Vím, že jsme se tu o tom kdysi pohádali, ale...
    Už někdo rozumně vysvětlil, proč je ta splitka od Lomu jinak než v centru, na vnější straně?
    Už když se to dělalo, jsem říkal, že je to pitomost, kterou nechápu. Teď to mám potvrzené z praxe, protože i nástup a výstup s kočárkem z nízkopodlažní tramvaje je docela boj - ta díra mezi tramvají a nástupištěm je obrovská.
    ANS
    ANS --- ---
    ja Prosec vnimam jako bohem zapomenutou zonu, kde bych zil jedine za trest .)
    CDR
    CDR --- ---
    vždy jsem Proseč vnímal už jako předměstí Liberce.
    Ostatně, Jablonec se k Proseči moc nemá, což dokazuje i vyústění povodňové štoly z přehrady. Stačí stoletá voa a kus Proseče i s Vratislavicemi bude eliminován .)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    RSZ: že by jsme začaly z Korálkáčů dělat lidi ?
    ZICHY
    ZICHY --- ---
    RSZ: mazec taky třeba je, že dole na Proseči nemaj lidi v roce 2017 ani vodovodní řád, o kanalizaci nemluvě...hold opičí hory...na mé dotazy, proč nejsou schopni toto obstarat z ESF mi nikdo kloudně neodpověděl (neumí to)... (krom Pelty teda:)
    RSZ
    RSZ --- ---
    stejně to je mazec, že pořádná silnice mezi Libercem a Jabloncem vznikne padesát let po přistání člověka na měsíci.. (ostatně HK-Pardubice, tam tu "dálnici" taky dodělali teď nedávno)
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    WASQ: Dneska jsem jel kolem (silnicí "Dopravní obsluze vjezd povolen" na protější straně údolí) a dělalo to na mě taky dojem, že by to mohli stihnout. Z Kunratický k tý lisovně plastu už to maj, dál taky, kruháč v Jabku taky. Tak uvidíme.
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    WASQ: jen vzpomínám na to, co jsem četla ve článku :-D každopádně info z první ruky zní dobře. my z opičích hor se těšíme až ty naše koňské povozy pošleme po nové silničce :-D

    V této části čeká dělníky výstavba prvního mostu, dlouhého 140 metrů. A s ní jsou spojené i první problémy. Stavaři totiž narazili na žulu, ač s ní geologický průzkum, ani projekt nepočítal.
    „Práce nám tu už dva měsíce stojí. Musíme přepracovávat technologie, převrací se naruby zakládání pilířů, ten nejvyšší dosáhne jedenácti metrů. Neumím říci, zda to stavbu prodraží, to budeme teprve všechno vypočítávat, ale každopádně už dva měsíce na mostu pracovat nemůžeme,“ přiznává Jan Wohlmuth.
    Zdroj: http://liberec.idnes.cz/...m-a-jabloncem-fdd-/liberec-zpravy.aspx?c=A160713_162309_liberec-zpravy_tm
    WASQ
    WASQ --- ---
    EWUSHA: Info z první ruky je takový, že to snad stihnou. S žulou a jejím střílení se počítalo už od začátku.
    JESTEDMAN
    JESTEDMAN --- ---
    GECKO: myslím že argument "nejde rozumně objet" nikoho na MML netrápí.

    apropo, zaslechl jsem kulorání informaci, že Rychetský byl zbaven rozhodovací pravomoci nad uzavírkama/rekonstrukcema (z důvodu aktuální zesranosti dopravní situace ve městě) a bude to za něj dělat nějaká komise
    GECKO
    GECKO --- ---
    ERVIN: To krizeni je tam porad... i kdyz ten prejezd uz je desnej... ale ono to neni o cene predelavky, ale je rozdi zavrit prejezd na Rude, kterej nejde rozumne objet a ulici U Lekrany, kde projedou krom tramvaji dva konsky povozy za tyden
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    Kdysi v devadesátkách se tak nějak uvažovalo, že se přejde na širší rozchod, takže třeba na přejezdu na Nové Rudě pamatuju dlouho samotný křížení s asfaltem v obou rozchodech a i před ním i po něm dál jen užší. Tady se rok, mžoná dva budovalo a zase to rozsekaj? Bude to někoho stát místo?
    JESTEDMAN
    JESTEDMAN --- ---
    EWUSHA: žulu? tak to bych tu nečekal
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    SYMEON: "Než se uzavře tramvajová trať z Liberce do Jablonce, tak musí být dokončena přeložka silnice I/14 z Kunratic do Jablonce. Ta by měla být hotova na konci května příštího roku. My tam zvažujeme různé možnosti a určitě tam ta uzavírka tramvaje nebude dříve než od prázdnin, chceme jezdit co nejdéle," řekl ředitel dopravního podniku Luboš Wejnar.

    Tohle mě pobavilo. Nebo tu vážně někdo věří, že bude přeložka do května hotová po tom, co tam našli všude žulu, kterou geologický průzkum neodhalil?! :-D
    GECKO
    GECKO --- ---
    SYMEON: To je asi po tisic druhy... kolej je pridelana k podkladnimu betonovemu lozi, mezi kolejema je jen povrchova vrstva.. Ta se bude muset vymlatit (otazka, jestli cela, mozna to jen proriznoou a vytlucou jen 60 cm pruh od vnejsi kolejnice smerem ven) kolej se posune a pruh se znovu zaasfaltuje... ty silnice je parset metru, zadny drama... Podobne budou blbnout u Lomu, dve koleje jsou na soucvasne splitce na vnitrni strane, ale na strati od Lomu smerem nahoru do kopce jsou delsi prayce na vnejsi strane, dole se cast kolejovych poli budem muset posouvat do strany...
    SYMEON
    SYMEON --- ---
    V závěrečné etapě čeká podle Wejnara modernizace úseky trati mezi zastávkou Kyselka a Měnírna v Zeleném údolí a dále část tramvajové tratě v úseku ulic U Nisy - křižovatka Budovatelů - Poštovní v Jablonci nad Nisou. "Tyto úseky v celkové délce 4,5 km byly naposledy opravovány ve větším rozsahu v roce 1975," poznamenal. Součástí modernizace je sjednocení rozchodu kolejí v celé síti na standardních 1435 mm, dnes se z Vratislavic do Jablonce jezdí na metrovém rozchodu. Vyměnit a doplnit je třeba signalizaci, lepší bude také zabezpečení trati.

    Tak to jsem teda fakt zvědavej na to sjednocení v celé síti na 1435. Zejména jak se to bude přebudovávat na tom novým asfaltu např. u lékárny ve Vratislavicích.

    Zdroj: http://www.libereckadrbna.cz/...-chysta-dokonceni-modernizace-trati-do-jablonce.html?utm_source=copy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam