• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GORGworld conspiracy // 911 // free world order! ... part 5 ::
    RAGAMUFF
    RAGAMUFF --- ---
    Ale mrzí mě že někteří lidé sice nahlédli pod roušku tajemství a mají koule na to si přiznat že je jim lháno, ale pak se vzhlédnou v nějaké dezinfo teorii, která nemá hlavu ani patu - viz.: noplane, energy weapons, reptiliani, flatearth a bůhvíco ještě.
    RAGAMUFF
    RAGAMUFF --- ---
    SPAJDA02: Za prvé, již překračujeme pravidla této diskuze tím že tu diskutujeme. Za druhé jsi se uchýlil hned v druhém příspěvku k ad hominem, čímž jsi se diskvalifikoval k vedení diskuze se mnou. Pro tvou informaci jsem strojní inženýr, výpočty zatížení metodou konečných prvků provádím téměř každý den. Žádný profesionál o letadlech nepochybuje, motory i části letadel se našly, o tom není důvod pochybovat, videí je na netu dost, minimálně nárazu druhého letadla. Ale náraz prvního je taky zaznamenaný. Oba nárazy se objevily i na seismografech.


    Tohle je vše co ti k tomu povím.
    SPAJDA02
    SPAJDA02 --- ---
    RAGAMUFF: musím tě zklamat, žádná letadla do budov nenarazila, fyzika nebude tvojí silnou stránkou...Jinak proč myslíš, že narazila?
    RIVA
    RIVA --- ---
    The Great Game with Matt Ehret: Trotsky's Cybernetic Revenge and Putin's Arctic Flank
    https://www.youtube.com/watch?v=HXAux6todvQ


    In this week's episode of the Great Game, we discuss the good, the bad and the ugly developments of world history and modern events. The discussion unpacks the positive developments surrounding Russia's Eastern Economic Forum (Sept 2-4) which is unleashing a new multipolar development dynamic onto the world in total synergy with China's Belt and Road Initiative.