• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AETHERFORUM GERMANUM
    AETHER
    AETHER --- ---
    QUARK: Tak to mozna podas podrobnejsi info nez Budejky rulez a ja se tu nemusim namahat:)
    QUARK
    QUARK --- ---
    AETHER: Jo, studuju... ;))
    AETHER
    AETHER --- ---
    SONJA: myslim, ze je to dano uz vedenim katedry, vedeckou praci, na ktere se jeji clenove podileji a krom jineho i naroky kladenymi na studenty...
    AETHER
    AETHER --- ---
    QUARK: Ty tam snad studujes?
    QUARK
    QUARK --- ---
    Pche ! Budejky rulez ;))
    SONJA
    SONJA --- ---
    AETHER: takze myslis,ze kdyz jsem prijata na jednooborove studium NJ do Ústí a na NJ+HV do HK,mam volit spis HK?Ja si osobne myslim,ze HK ma asi vetsi uroven,o te vedouci mas asi pravdu,na me tak take pusobila,to ze studium neni nijak zvlast narocne mi zas tak nevadi,ale ty Budejovice me prekvapuji?!
    AETHER
    AETHER --- ---
    SONJA: O Usti jsem moc dobreho neslysela, ale celkove jsem slysela velmi malo; v HK je krasna fakulta, studium neni nijak extra tezke, vedouci katedry je velmi mila dama, nicmene to neni zadna spicka v republice, to maji Budejce povest mnohem lepsi (i kdyz to tam asi neni takova brnkacka), uroven takova normalni myslim...
    SONJA
    SONJA --- ---
    nevíte jaká koluje povest o nemcina v ústí a v HK?ohledne urovne,prestize..?(VŠ)
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    cuz,potreboval bych prelozit z nemciny do cestiny jeden inzerat na auto ,jedna se asi o tri odstavce,moc prosim ,text Vam poslu do posty..
    SONJA
    SONJA --- ---
    tak hlasim ze mam jak malou tak velkou statnici:))
    myslete na me u prijimacek!!
    SCHWA
    SCHWA --- ---
    nepomohl by mi nekdo s timhle dementnim textem ? :) myslim ze poradnej nemcinar to musi mit prelozeny za 5 minut, coz muj pripad bohuzel neni :( dik