• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AETHERFORUM GERMANUM
    AETHER
    AETHER --- ---
    CELLINDRA: ja bych myslela proste 'dutina stromu'?
    CELLINDRA
    CELLINDRA --- ---
    Narazila jsem na slovo "Stammhöhle" a nemůžu pro něj najít český ekvivalent - je to asi něco jako nora, ale v tomhle článku jde o brouky, tak vážně nevim... :)
    AETHER
    AETHER --- ---
    NECECH: reed je anglicky rakos, cili by mohlo jit o treba rakosove pokryti strechy (a snad se tak oznacuji i dosky); pokud by slo treba o souvislost se jmenem Lou Reed, dokazi si predstavit nejakou reklamu, ktera to pouzije - takovehle novotvary ci slovni hricky vetsinou zaujmou...
    NECECH
    NECECH --- ---
    myslim, ze "reed" ve slove "reedbedeckt" musi byt nejaka hmota (kvuli: "bedeckt" = pokryto), ikdyz si neumim pradstavit, co by to mohlo byt za hmotu...
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    mne napadl jenom Lou Reed :-) Nejspis to bude nejaky krizeni "neudeutsch" s dialektem :-)
    AFRAM
    AFRAM --- ---
    AETHER: napina nas:-)
    AETHER
    AETHER --- ---
    a co Lou Reed... :)
    AFRAM
    AFRAM --- ---
    ROTWEIN: pak uz mne napadaji jen zhuverilosti - jako prostreno neboztikem Deanem Reedem:-)) (nebo se psal Read, nekdejsi "zpevak americkeho puvodu zijici v NDR?)asi jo:-)))
    AETHER
    AETHER --- ---
    (anebo ze by anglicizace nemciny sla tak daleko, ze by bylo mysleno anglicke reed? ;)
    AETHER
    AETHER --- ---
    ROTWEIN: preklep od redbedeckt?

10 stranek za sest hodin je sice masakr, ale Ty to das, berusko:)
    ROTWEIN
    ROTWEIN --- ---
    po pauze opět mezi lidmi. Jak přeložit mezi 18.00 až 00.00 10 stránek? Nemáte někdo nějaký nechemický a nenelegální recept? :))

Neodpustím si hádanku. jestli uhodnete moc brzy, nejspíš se neštvu...:)) Přiznám se, že jsem se na to musela zeptat...

Co je to "reedbedeckt"? :)
    NECECH
    NECECH --- ---
    Zdvořile děkuji
    AETHER
    AETHER --- ---
    BLOWUP: no nevim, prechodniky je treba vratit jazyku;) ja je pouzivam

mohlo by byt i: V zavislosti na hegelianismu formuluje S. sve teze (pokud to kontext povoluje, ovsem;)
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    vychazeje z hegelianismu formuluje S. sve teze.

opiraje se o hegelianismus...

sorry za prechodnik, nejspis bude spatne, nejak se mi lety nepouzivani pro nej vytratil cit :-)
    NECECH
    NECECH --- ---
    dotaz: „In Anlehnung an den Hegelianismus formuliert S. seine Thesen.“
    jak byste to přeložili do češtiny?
    AETHER
    AETHER --- ---
    WIZZ: taktak

AETHER
    AETHER --- ---
    WIZZ: spis to 'pass auf dich auf' :)
    NECECH
    NECECH --- ---
    WIZZ:
    a) Gib Acht!
    b) Pass (auf dich) auf!
    AETHER
    AETHER --- ---
    BLOWUP: hehe, tak to jsem nebyla ani moc mimo:) problem je zkratka, ze u spousty slov clovek jen tak tipuje (treba 'chli', sice to vyplyva z kontextu, ale...) a ty vase konjunktivy jsou proste hustyyyyyyyyyy;)
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    OK, takze pokus o preklad. O lasku tam sice jde, ale milostna pisnicka to moc neni :-)

ich schenke dir mein Herz, mehr habe ich nicht, du kannst es haben wenn du willst, es ist ein gutes und liebes. Einige würden es nehmen, aber dir würde ich es geben.

Die Szene ist eine kleine Bar irgendwo in der Stadt, ich bestelle einen Whisky und setze mich irgendwo hin und schaue mich ein bisschen um wer so rundherum sitzt aber kenne niemanden. Hier drinnen sitzen überall Leute, hinter einem Champagner- Kübel immer eine Frau und ein Mann und sie nippen an einem Glas und hängen aneinander und reden etwas über Nichts und nur ich bin alleine. Und dann wechselt das Licht, hier und da verschwinden zwei irgendwohin und irgendwann geht irgendwelcher dunkelblauer Vorhang auf. Hinter dem Vorhang ist eine Bühne, auf der Bühne steht eine Frau, welche in der Unterhose irgendwelche Show zeigt. Ich schaue ein wenig zu, sitze ein wenig da, und spüre plötzlich dass ich irgendwelche Hand auf dem Knie habe. Ich drehe mich um und neben mir sitzt eine die ich nie vorher gesehen habe und fragt ob ich alleine bin und sie ist auch alleine, ich soll nicht überlegen, ich gefalle ihr so und sie will einfach ein bisschen reden. Vielleicht sollte ich hier sagen, sie sieht schön aus, sie ist eine Schöne, mit schönem langen Haar. Und klar bin ich nervös geworden, klar habe ich getrunken und mit jedem Schluck schien sie mir noch schöner und nach jedem Glas Champagner hat sie immer noch eins gewollt, ich habe bezahlt und bezahlt bis ich einfach nicht mehr konnte und habe gesagt: hey, wollen wir nicht zu mir oder so, und sie hat gesagt ich könnte dich so verwöhnen so in halber Stunde könnte ich kommen und jetzt sag mir einfach nur noch wieviel, sag wieviel, wieviel gibst du mir wenn ich komme?

ich schenke dir mein Herz, mehr habe ich nicht du kannst es haben wenn du willst, es ist ein gutes und liebes. Einige würden es nehmen, aber dir würde ich es geben...
    AETHER
    AETHER --- ---
    BLOWUP: dam tak pulku, a to jeste jen diky tomu, ze to neni poprve, co Schwytzerduetsch potkavam...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam