• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUNGPAWarhammer 40000 Dawn of war I & II

    Warhammer 4000 dawn of war II official homepage: http://www.dawnofwar2.com
    Warhammer 4000 dawn of war official homepage: http://www.dawnofwargame.com/homepage.php
    Ovšem zásadní stránka (mody, mapy a pod...) je na: http://dawnofwar.filefront.com/info/modLinks
    converze: http://wh40k.ei8ht.net/hangar-8_sm.htm

    Klidně bych tento klub propojil i s vyvěšováním epických obrazů ze světa warhammer, takže pokud nějaký na netu objevíte lupněte nám je sem ať poťešíme svoje válečné oči výjevem z nějaké nekonečné bitvy..:)

    rozbalit záhlaví
    GHOST
    GHOST --- ---
    BIMBAS: Nebo ji budou pouštět ve formě seriálu na Nově. Druhý extrém je pak ArmA2, kde se mi líbil jeden komentář z diskuse "Proč jsou všechny ty screeny rozmazaný, to hrajete za zrakově postiženého vojáka?". K tomu není, co dodat.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    za chvili ti hru prodaj v podobě videa a pak ti řeknou jak jseš dobrej že jsi to dohral
    GHOST
    GHOST --- ---
    CZTIBA: Ještě mohli zkusit možnost "komplexního válečného simulátoru v prostředí Warhammeru 40k". I když ten trend je zcela jasný. Americas Army, EndWar, HAWX etc. To všechno jsou hry, které vypadají marketingově naprosto skvěle, ale realita je taková, že i Diablo bylo oproti nim víc o přemýšlení. Jako letecký simulátor, kde se ani nevzlétává a nepřistává? Strategie, kde jsou neomezené jednotky? Co bude příště? Klikací RPG, kde počítač kliká za hráče? FPS s aimbotem? (i když to už bylo v Rainbow Six, ale tam to mělo své opodstatnění) :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    jeste bych napr. prirovnal dow2 k ufo - KDYBY bylo ufo udelany ve svete dow2, jako rts a na jeho engine, tak by to byla bomba ;) pritom mise v ufo? kill them all! ale i tak to bavilo vic nez totoc.
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    GHOST: to jsme dřív věděli taky, tím to nebude! :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    TRAGED: Rozhodně, už víme, že jeden harvester a jedna rafinérie prohraje proti 10ti rafinériím a 20ti harvesterům.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    (a prohnanejsi
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GHOST: Nevim jak u hracu obecne. Ale od vydani C&C jsme zas o nejakych cca 15let starsi :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    TRAGED: že by se mozek hráčů PC her vyvíjel? Ale je fakt, že RA 1 bych už teď dal taky v pohodě.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    taky sem zkousel nedavno tiberian sun a jen 30min mi trvalo nez sem nasel nepritele a dalsi hodinu nez sem se zmoh na nejakou pocetnejsi udernou skupinu ktera ale stejne neuspela i kdyz sem jim do zakladny sazel multirockets .) Idealni mi prisel RA2 ,to je tak akorat svizny, novej Ra3 uz je zas prehnane rychlej/demolicni.
    BULHI
    BULHI --- ---
    no jasne, v c&c jo, ale v dune, jak jsi musel posouvat jednotky po jedny, tak to byl nejvetsi porod :-)) kazdopadne multi v c&c je fakt hroznej.. nezdari se ti jeden utok a cekas 20 minut (kdyz nektery jednotky stoji vic, nez kolik vubec harvester na jednu jizdu priveze)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BULHI: Vubec ne. Jakmile uz ma clovek zazite chavani AI tak nejede megalomanii, ale postavi dve az tri tovarny na zpracovani spice/tiberia a smete comp z mapy.
    BULHI
    BULHI --- ---
    no tak to nechapu jak jsi to dokazal, vzdyt duna byla prave nejvic zdlouhava... i prvni c&c je dneska v podstate nehratelnej, zkousel jsem to cca pred rokem po lanu a je to porad jen cekani na harvester :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GHOST: Jen jestli nebude problem jinde. Onehda jsem si zkusil dat za Dune 2 a behem odpoledne bylo dohrano :)
    BULHI
    BULHI --- ---
    no zkuste multi ve vice lidech, je to lepsi.. nicmene i tak je pro me druhej dil velkym zklamanim
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jenze ona to uz ani vyssi obtiznost nezachrani, kdyz hra cloveka nenuti aby aspon trochu zapojil mozkovy bunky,ne se jen tupe hnal dopredu a snazil se to uklikat. Celkem by me zajimalo jak si v popularite novej DoW stoji , kez by to byl propadak ,Relic se chytnul za nos a naserviroval priste dalsi perlu jako DoW1 nebo COH. Proste neco napaditejsiho...
    GHOST
    GHOST --- ---
    HIJACKER: jj, když si vzpomenu, jak jsem se na easy potil v Commandos a Red Alert 1 a teď si musím dát všechno na hard, abych měl trochu pocit akce :)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    C0RW: nj, to je evoluce , kdyby tam bylo vic moznosti uz jen v jednotkach a taktice tak by se to 15tiletym spuntum moc nelibilo ,natoz komplikovana kampan :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    tak jsem si precetl par prispevku zpet a koukam, ze nejsem jedinej, kdo ma takovejhle nazor. taky tam padlo v ruznych nazorech, ze co se clovek divy, dyk vsechny RTS jsou o tom jit a vymydlit. nesouhlasim, nejsou. dow2 ma obrovsky prostor, v kterem by se dalo vystavet hromad misi s nejruznejsimi variacemi. hnedle me napadaji prvky, ktere mi ve hre chybi:

    1) mise nema pruchozi body - tj. vzdy je start a finish a nic mezi tim, jenom se prokousat. mohly by obsahovat mnoho dejovych prvku a bodu, jako dobyt nejdriv jeden bod, pak dalsi atd. proste vest hrace po mape.

    2) v misich by clovek mohl potakvat vice NPC. zatim za cca 20 misi nic moc teda.

    3) mohl by se menit charakter mise prubezne. nejdriv dojit na bod, zabit potvoru, a pak trebas defense neceho a pokracovat dale.

    4) doprovazeci mise jsou klasika. mate doprovodit a nenechat zhebnout typka z bodu A do bodu B a tam s nim pripadne jeste neco vykutat.

    5) dobyt nepratelske oblezeni. dokazal bych si predstavit, ze bude jedno misto fakt dobre braneno nepratelskyma jednotkama a hrac jej bude muset tezko dobijet. primarni strategie jednotek v hnizde nebude bezhlave utocit tak jak to delaj, ale branit.

    6) nutit hrace rozdelit tym - v omezenem case nutno splnit ukol a jedina moznost vzhledem k rychlosti pohybu na mape rozdelenim tymu a vydanim se na opacne strany.

    tak to jen tak zfleku co me napada, co jsem zatim v dow2 nepotkal a klidne tam mohlo byt.
    C0RW
    C0RW --- ---
    dotazek - odehral jsem uz pres 20 dni v kampani, capky lvl 12, ale nejak me to zacina nudit - prijde mi to cely porad dokola to same - projdi mapu a nakonci killni nejakou mega-potvoru. navic zadnej progres - vymlatim nejakou mapu a hned je zase znovu cervena. v tej kampani mi uplne chybi motivace pokracovat. mam tri planety, na kazdy cca 3 ukoly, z toho dva sviti "do 2. dni" a "do 3. dni", takze vlastne stejne nemam moc na vyber. nevim nevim, esli delam neco blbe nebo jestli je ta kampan fakt odflakla? vas nazor, pripadne rady prosim.
    GHOST
    GHOST --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam