• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUNGPAWarhammer 40000 Dawn of war I & II

    Warhammer 4000 dawn of war II official homepage: http://www.dawnofwar2.com
    Warhammer 4000 dawn of war official homepage: http://www.dawnofwargame.com/homepage.php
    Ovšem zásadní stránka (mody, mapy a pod...) je na: http://dawnofwar.filefront.com/info/modLinks
    converze: http://wh40k.ei8ht.net/hangar-8_sm.htm

    Klidně bych tento klub propojil i s vyvěšováním epických obrazů ze světa warhammer, takže pokud nějaký na netu objevíte lupněte nám je sem ať poťešíme svoje válečné oči výjevem z nějaké nekonečné bitvy..:)

    rozbalit záhlaví
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    GHOST: to je presny. Zrovna ji doma zkousime po lanu. Prvni misi jsem nekam bezel lesem, strilelo se. ja nikoho nevidel a mise uspesne splnena :D Me se libi jak jse to propracovane ale proste tohle neumim hrat
    GHOST
    GHOST --- ---
    BIMBAS: Nebo ji budou pouštět ve formě seriálu na Nově. Druhý extrém je pak ArmA2, kde se mi líbil jeden komentář z diskuse "Proč jsou všechny ty screeny rozmazaný, to hrajete za zrakově postiženého vojáka?". K tomu není, co dodat.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    za chvili ti hru prodaj v podobě videa a pak ti řeknou jak jseš dobrej že jsi to dohral
    GHOST
    GHOST --- ---
    CZTIBA: Ještě mohli zkusit možnost "komplexního válečného simulátoru v prostředí Warhammeru 40k". I když ten trend je zcela jasný. Americas Army, EndWar, HAWX etc. To všechno jsou hry, které vypadají marketingově naprosto skvěle, ale realita je taková, že i Diablo bylo oproti nim víc o přemýšlení. Jako letecký simulátor, kde se ani nevzlétává a nepřistává? Strategie, kde jsou neomezené jednotky? Co bude příště? Klikací RPG, kde počítač kliká za hráče? FPS s aimbotem? (i když to už bylo v Rainbow Six, ale tam to mělo své opodstatnění) :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    jeste bych napr. prirovnal dow2 k ufo - KDYBY bylo ufo udelany ve svete dow2, jako rts a na jeho engine, tak by to byla bomba ;) pritom mise v ufo? kill them all! ale i tak to bavilo vic nez totoc.
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    GHOST: to jsme dřív věděli taky, tím to nebude! :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    TRAGED: Rozhodně, už víme, že jeden harvester a jedna rafinérie prohraje proti 10ti rafinériím a 20ti harvesterům.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    (a prohnanejsi
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GHOST: Nevim jak u hracu obecne. Ale od vydani C&C jsme zas o nejakych cca 15let starsi :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    TRAGED: že by se mozek hráčů PC her vyvíjel? Ale je fakt, že RA 1 bych už teď dal taky v pohodě.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    taky sem zkousel nedavno tiberian sun a jen 30min mi trvalo nez sem nasel nepritele a dalsi hodinu nez sem se zmoh na nejakou pocetnejsi udernou skupinu ktera ale stejne neuspela i kdyz sem jim do zakladny sazel multirockets .) Idealni mi prisel RA2 ,to je tak akorat svizny, novej Ra3 uz je zas prehnane rychlej/demolicni.
    BULHI
    BULHI --- ---
    no jasne, v c&c jo, ale v dune, jak jsi musel posouvat jednotky po jedny, tak to byl nejvetsi porod :-)) kazdopadne multi v c&c je fakt hroznej.. nezdari se ti jeden utok a cekas 20 minut (kdyz nektery jednotky stoji vic, nez kolik vubec harvester na jednu jizdu priveze)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BULHI: Vubec ne. Jakmile uz ma clovek zazite chavani AI tak nejede megalomanii, ale postavi dve az tri tovarny na zpracovani spice/tiberia a smete comp z mapy.
    BULHI
    BULHI --- ---
    no tak to nechapu jak jsi to dokazal, vzdyt duna byla prave nejvic zdlouhava... i prvni c&c je dneska v podstate nehratelnej, zkousel jsem to cca pred rokem po lanu a je to porad jen cekani na harvester :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GHOST: Jen jestli nebude problem jinde. Onehda jsem si zkusil dat za Dune 2 a behem odpoledne bylo dohrano :)
    BULHI
    BULHI --- ---
    no zkuste multi ve vice lidech, je to lepsi.. nicmene i tak je pro me druhej dil velkym zklamanim
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jenze ona to uz ani vyssi obtiznost nezachrani, kdyz hra cloveka nenuti aby aspon trochu zapojil mozkovy bunky,ne se jen tupe hnal dopredu a snazil se to uklikat. Celkem by me zajimalo jak si v popularite novej DoW stoji , kez by to byl propadak ,Relic se chytnul za nos a naserviroval priste dalsi perlu jako DoW1 nebo COH. Proste neco napaditejsiho...
    GHOST
    GHOST --- ---
    HIJACKER: jj, když si vzpomenu, jak jsem se na easy potil v Commandos a Red Alert 1 a teď si musím dát všechno na hard, abych měl trochu pocit akce :)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    C0RW: nj, to je evoluce , kdyby tam bylo vic moznosti uz jen v jednotkach a taktice tak by se to 15tiletym spuntum moc nelibilo ,natoz komplikovana kampan :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    tak jsem si precetl par prispevku zpet a koukam, ze nejsem jedinej, kdo ma takovejhle nazor. taky tam padlo v ruznych nazorech, ze co se clovek divy, dyk vsechny RTS jsou o tom jit a vymydlit. nesouhlasim, nejsou. dow2 ma obrovsky prostor, v kterem by se dalo vystavet hromad misi s nejruznejsimi variacemi. hnedle me napadaji prvky, ktere mi ve hre chybi:

    1) mise nema pruchozi body - tj. vzdy je start a finish a nic mezi tim, jenom se prokousat. mohly by obsahovat mnoho dejovych prvku a bodu, jako dobyt nejdriv jeden bod, pak dalsi atd. proste vest hrace po mape.

    2) v misich by clovek mohl potakvat vice NPC. zatim za cca 20 misi nic moc teda.

    3) mohl by se menit charakter mise prubezne. nejdriv dojit na bod, zabit potvoru, a pak trebas defense neceho a pokracovat dale.

    4) doprovazeci mise jsou klasika. mate doprovodit a nenechat zhebnout typka z bodu A do bodu B a tam s nim pripadne jeste neco vykutat.

    5) dobyt nepratelske oblezeni. dokazal bych si predstavit, ze bude jedno misto fakt dobre braneno nepratelskyma jednotkama a hrac jej bude muset tezko dobijet. primarni strategie jednotek v hnizde nebude bezhlave utocit tak jak to delaj, ale branit.

    6) nutit hrace rozdelit tym - v omezenem case nutno splnit ukol a jedina moznost vzhledem k rychlosti pohybu na mape rozdelenim tymu a vydanim se na opacne strany.

    tak to jen tak zfleku co me napada, co jsem zatim v dow2 nepotkal a klidne tam mohlo byt.
    C0RW
    C0RW --- ---
    dotazek - odehral jsem uz pres 20 dni v kampani, capky lvl 12, ale nejak me to zacina nudit - prijde mi to cely porad dokola to same - projdi mapu a nakonci killni nejakou mega-potvoru. navic zadnej progres - vymlatim nejakou mapu a hned je zase znovu cervena. v tej kampani mi uplne chybi motivace pokracovat. mam tri planety, na kazdy cca 3 ukoly, z toho dva sviti "do 2. dni" a "do 3. dni", takze vlastne stejne nemam moc na vyber. nevim nevim, esli delam neco blbe nebo jestli je ta kampan fakt odflakla? vas nazor, pripadne rady prosim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam