BROMDEN: AHoj, jezdil jsem v sobotu tu novou E13ku. A rozhodne neni zde jen zmena barvy a latky. Kite je na pocit jiny. Bracha jezdil dneska na stridacku take novou a starou tak doufam ze napise take nejake info, asi bude mit lepsi informaci z Italie.
Muj postreh po odpoledni sešně na E13 na Berzdorferu v poryvaku 0-10m.s [pisu jen pozitiva] ps. Zapadni vitr na Berzdorferu desnej poryvak!
- prvni co te/me trkne/trklo ze E13 je nova hrozne krasne barevna, supr design a rozhodne je na vode videt nejvic (barevne) takovej reflexni kite :))
- druha vec, nove ventilky (ty uz mel E13 u poslednich verzi 2013)
- prvni pocit po vyletnuti, mensi tah na baru (ale mozna to bylo tim ze nefoukalo)
- dalsi pocit, kite s barem od sebe visi na 12h vice zajety na kraj okna
- material vypada neprodysneji a pry je betelnejsi
- pri stoupani jsem obcas jel hodne proti vetru a rikal jsem si jeli to tim ze kite zaletava vice na kraj okna (asi jako chrono) ale mozna to bylo tim divnym vetrem
- pri skoku (vitr foukal hodne malo), jsem zatahl do protismeru a kite letel reagoval pocitove rychleji nez lonska E13ka a na to jak malo jsem citil v baru a v kitu tak dost slusne visel.
p.s. byli tam polaci s Zephyr 17kou nejakou 3roky starou a tem kite padal na plaz protoze neletel. Ta nova E13 take spadne kdyz se necha jen tak na 12h ale pri mavani visela nahore stejne jak 19ka tzn. skoro uplne v bezvetri 2-3m.s
A protoze mam specialni board flyrace tak v teto sestave jsem vpohode sekundoval 70kg Jindrovi s 19kou a docela jsem si rikal co bude delat ta nova E19ka kdyz ta E13 lita skoro v bezvetri. (tedy s timto specialem)