• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    aha, no ja na pobocce kvuli nejakymu dalsimu vyrizovani vlastne ani nebyla - kdyz nepocitam jednou plat. prikaz a jednou prelozeni uctu na jinou pobocku, ktera byla blize
    ale tyto dva ukony vyrizeny s ochotou
    a taky to byly maly pobocky, prepazky vzdy max. 3
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ENTENTYKY: no, pokud nedejbože někdy potřebuju něco vyřídit na pobočce (občas se něco najde - změna zasílací adresy, nějaká ta žádost, změna jména atd), musím si na to vyhradit alespoň tři čtvrtě hodiny čistého času, protože z deseti přepážek, u kterých sedí nějaká úřednice, jen dvě mají otevřeno a ještě ke všemu i ten nejjednodušší úkon jim trvá tak dvacet minut. Já chápu, že některé ty úřednice možná mají ještě polední či jinou pauzu, ale je to dost demoralizující. Navíc prakticky na cokoli si každá úřednice potřebuje zavolat nadřízeného nebo jinou úřednici, čímž zastaví provoz na obou dvou funkčních přepážkách.

    Vzhledem k tomu, že většinou stejnou věc vyřizuju současně i v ČSOB (mám dva studentské účty, ten v KB spíš jako pozůstatek dob minulých a pohotovostní kontokorent, který zruším hned, jak mi dojdou potvrzení o studiu), můžu porovnat, jak dlouho to může trvat jinde.

    Co se týká korporátního chování, pokud tě to bude zajímat, radši v poště. Můžu ale říct, že vzhledem k tomu, že pracuju na projektovým financování pro jednoho z největších developerů v ČR, s bankami jsem v každodenním kontaktu - a s takhle absolutně neprofesionálním jednáním jsem se za tři roky nesetkala.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    TRISSIE: s chovanim mam zatim jen ty nejlepsi zkusenosti, z vice pobocek
    muzes specifikovat, jak se neumeji chovat?

    SPONKY: musi se otevirat jen v IE, coz je asi jedinej nedostatek
    AILAS
    AILAS --- ---
    SPONKY: na platby na netu si nech vystavit kartu specialne jen pro tyhle platby na netu. Nejde s ni platit ani ji pouzit jinde.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPONKY: ehm, od té doby, co máti dělala deset let v týmu na vývoji hlavní účetní knihy v ČS, mám vůči této instituci značnou averzi. Ale dnes už se jim možná takové věci, jako že vývojáři po měsíci testování zjistí, že netestují na záloze, ale na živém systému, nestávají :-) (tohle se stalo v roce 2000)
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    ja zas cetla spatny reference na KB internetbanking, ze to nemaj moc doreseny
    no diky za info, ma jeste nekdo sporku?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SPONKY: na platby na netu mám odzkoušenou VISU od ČSOB... jen si nesmíš nechat vnutit VISA Electron, s tou to nejde.
    Do Komerčky bych nešla, mám s nima fakt špatný zkušenosti jak osobně (ale možná mám jen opravdu nejhorší a nejpomalejší pobočku v republice), tak pracovně... řekněme, že se neumí chovat vstřícně ani k malým, ani k velkým klientům.
    KAJINA
    KAJINA --- ---
    SPONKY: ja mam treba eBanku a s inetbankingem sem max spokojena a embos kartu mam visu ..
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    SPONKY: doporucuju komercku - a vem si Visu (nikoli MC) - jinak vsechno potrebne ti ochotne poradi primo v bance, pokud tam zajdes
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    nejsem
    VFISA
    VFISA --- ---
    SPONKY: pokud jsi student tak csob mas zadaco embosku visu.
    SPONKY
    SPONKY --- ---
    potrebuju si zalozit ucet, chci k tomu fungujici internetbanking a embossovanou kartu, kterou berou zahranicni kramy na netu...v oblasti bankovnictvi se totalne neorientuju..muze mi nekdo poradit nebo dat aspon dobry tip, cemu se vyhnout? predem dix
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    HARALD: ale já vim, ale fio působí jako klasická broker/makler společnost podle webu a tak. ale může to být dost iracionální.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ROMANET: každá banka obchoduje na burze.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ADAM: no myslel jsem samozřejmě v relevanci s normální bankou. obchodování na burze je samozřejmě rizikovější (teoreticky) než standardní vklad/úvěr systém.


    ADAM
    ADAM --- ---
    ROMANET: jsou při penězích. koupili teď rmsystém

    navíc ty poplatky, co jim za každej obchod platím, tak na tom snad ani prodělat nejde.

    každej klient tam má peníze vlastní, takže oni zas tolik neriskujou..
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    AILAS: no fio nabízí o velkej fous lepší poplatky. ale přece jen fio působí jako parta, která stežejně provádí rizikové operace a bankovní služby je jen bonus.
    AILAS
    AILAS --- ---
    ja jsem s CSOB spokojenej. Lepe receno nemam duvod menit. Mam treba inetbanking zdarma. Nevim jestli je to i u ostatnich bank..
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no popřemýšlím.

    zdá se, že kooperace s čsob je velká.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam