• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    ONE111: Mno, docela se ale divim, ze sporitelna s tim ma takovou trpelivost. Dodava ji to treti strana a je to jeden z mnoha faktoru, ktery ji doslova "demoluje" dobrou povest :)
    ONE111
    ONE111 --- ---
    ENEMYS: Do bot nikomu netece. Servis24 ma vypadky porad a nikdo jeste neodesel, takze si CS dela z klientu srandu. Problem Servisu23 je ten, ze nikdo za neho nema primou zopovednost a pokud se vyskytnou problemy, tak od toho davaji vsichni ruce pryc a bez postihu jim to prochazi.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    HARALD: jj, taky si myslim :-D To je vazne stupidni vymluva... Tece jim do bot, tak zkousej co muzou... :)
    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAMM: Prolezl jsem konečně stránky mBanky a rozhodně doporučuju fóra zavřít. Z podstaty věci tam budeš mít jen problémy (v lepším případě) a lidi, kteří problémy úmyslně vytváří (a nedivil bych se, kdyby část z nich byla zaměstnanci jiných bank). Možnost odeslat dotaz s odpovědí do mailu a FAQ z těchto dotazů by splnilo stejný účel a působilo by lépe.

    Mám jeden dotaz. Myslíš, že bude mBanka v rozumné době poskytovat příkaz k inkasu, popř. SIPO? Vzhledem k prlblémům, které jsou s příkazy k inkasu na polském trhu, takže je žádná banka prakticky nenabízí, tak bych pochyboval, že by tato funkčnost byla rychle implementována, pokud tedy nepoužíváte jiný SW než matka, což pochybuji.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ENEMYS: Výmluva na Oracle je skutečně výmluva. Pokud firmě "vypadne indexování", tak mají to buď blbě naprogramované nebo mají idioty operátory nebo nemají standardizované procesy pro případ defektů. Všechny tyto případy jsou za ČS, nikoliv za Oracle.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    TANTRICK: to teda rozhodne... kdyz je to primarni zamereni banky, tak by to melo k necemu vypadat.

    Fakt me sere Servis24, jak vypadava a jaky jsou s tim problemy (CS to zase svadi primo na Oracle), tak nevim jak a kdy to bude nejak stabilni, ale vypada pomerne robusne. Zatim jsem videl jenom nekolik internetovych bankovnictvi, ale mBank velmi slabe.

    ADAMM: Jak dlouho se pripravoval vstup mBank na cesky trh ? Nic proti, ale vypada to jako ze tak max. mesic. Taky pracuju v bance a pripravujeme se uz rok na spusteni dalsich sluzeb pro velmi specifickou klientelu a veci jako napr. call-centrum se tedka musi povinne testovat vsemi zamestnanci v CR a na Slovensku a davat nejhorsi otazky v cestine a anglictine. Je to takovy extrem, ze kazdy zamestnanec ma povinnost volat 2x denne :)

    Nic proti, ale bojim se aby mBank s timhle pristupem nanarazila.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    SARKALINA: proč je prodáváš, když se s nima dá platit tady?

    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    prodam eura, 26.30
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    takže 10.12. mi přišel (po pár dnech od vyplnění kolonek) mail s tím že mě kontaktují, dneska v půl druhé odpoledne (je sobota) mi volala operátorka z mediaservisu kvůli kurýrovi. trochu mě dorazilo že volaj v době víkendového oběda, zrovna jsem byla na silnici a seděla na koni, ale budiž, ona taky asi nejásala že je o víkendu v práci...
    domluvila jsem se s ní že mi smlouvu přiveze kurýr ve středu před polednem do práce, tak jsem zvědavá, občanku si snad nezapomenu :)
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    NOSPAM: já jsem mluvil o webu internetovýho bankovnictví, ne o korporátním webu mBank! Korporát se mi líbí. Fórum sice neni úplně vychytaný, ale oceňuju odvahu, že ho tam maj a spoustu užitečnejch informací jsem se z něho dočet.
    I když bych ho postupně začal nahrazovat doplňováním FAQ, aby se tam lidi nemuseli ptát znova na to samý a zaměstnanci nemuseli stále dokola odpovídat, ale jen posílat link na FUCK :-)

    Ale internetová aplikace ve mně budí děs a hrůzu (vypadá amatersky nakódovaná) a jestli tomu odpovídá i architektura vnitřního bankovního systému, tak mě to optimizmem nenaplňuje. Samozřejmě nevím, jak to vypadá u dalších bank. Třeba tam mají IB zbastlené víc / podobně / míň. Ale holt se o tom nemluví.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Ja vám nevim ale ty lidi jsou skutečně tak snadno manipulovatelný a myslej si že jim fakt banky počítaj střed :-D

    Re: karta v zahraničí - kurs přepočtu
    Autor: osobne (---.galance.net)
    Datum: 14-12-07 21:14
    Mr_X: Nikdy jsem kartou v zahraničí neplatil, ale vím, že u ČS se ze zahraničních bankomatů vybírá za kurs "střed" + nějaký poplatek nebo procenta z částky.

    Re: karta v zahraničí - kurs přepočtu
    Autor: jimmycz (---.karneval.cz)
    Datum: 14-12-07 23:10
    Také jsem zvědavý na odpověď banky. Jenom pro zajímavost eBanka používá deviza střed + poplatek.

    Tak mi zvědavost nedala a kouknul jsem se jak to je doopravdy :-D
    ČS:
    Částka mezinárodní Transakce uskutečněná Kartou
    společnosti Visa v jiné zahraniční měně než v EUR bude přepočtena na EUR dle platného kurzu Visa, v případě karet
    společnosti MasterCard bude přepočtena přes USD na EUR dle platných kurzů MasterCard, v den zpracování těmito společnostmi.
    Na vrub Účtu se zúčtuje částka v Kč přepočtená z částky v EUR kurzem Banky deviza prodej v den zpracování
    Bankou. -> přepočtená z částky v EUR kurzem Banky deviza prodej

    A teď bankomaty
    2.2.3. mezinárodními debetní kartou z bankomatu kterékoli banky v
    rámci finanční skupiny ERSTE BANK GROUP
    25,- + 0,5 % z vybírané částky
    2.2.4. mezinárodní kartou z bankomatu nebo na výplatních místech
    v zahraničí (tzv. Cash Advance):
    100,- + 0,5 % z vybírané částky

    A ještě padla E-Banka :-D
    Výběr hotovosti z bankomatu v zahraničí 1,5 % z vybírané částky, min. 140

    Platba kartou ))
    Pro konverze se používá aktuální kurzovní lístek eBanky platný v okamžik
    zúčtování transakce:
    částka zúčtovaná z klientského účtu = částka v měně transakce x DP
    (deviza prodej) měny transakce / DN (deviza nákup) měny účtu klienta,
    (pro měnu CZK se počítá DN, DP = 1).
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Tak jako ja myslím že to fórum je super věc ale muselo by být maličko organizovanější a trošku více administrovaný, aby tam nebyli žádný spameři a věční stěžovatelé díky kterým se i naprosto jasné téma zvrhne v příval stěžování a breku..

    Takovejm lidem bych dával bany nebo částečné RO pro diskuze kde by jinak dělali bordel a zavalili to neproduktivími námitkama a stížnostma.

    PS: docela mně pobavili když probírali podle jakýho kurzu bude banka počítat když nakoupíte za hranicema :-D
    Nějakej chytrák tam vymyslel že za střed a 10 se jich hned ozvalo že jasný vždyť to tak dělaj všichni. No ČSOB mi rozhodně při platbě za hranicema nebere kurz co je střed..
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    no nevim, jakej je kvalitativni rozdil mezi icq a forem :P icq aspon neni verejny a je to pruznejsi nez email

    jako to muzu rict, banka s forem - ehm ehm - kde je navic jen pruda - to je desne pro klienty poutavy, ze jo .)
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    ENTENTYKY: banka na ICQ ? :) heh, to uz rovnou xchat mistnost :-D
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    to forum by chtelo asi uplne zrusit
    psat dotazy muzou prece i na email, prip. na icq atd.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    :-D Hele ale konečně sem na webu našel zajímavou informaci..

    Jak urychlit kurýra?
    Tak a teď vám napovím, jak jsem urychlil kurýra. Dostal jsem smsku z mbanky o odeslaní mého baličku do mediaservis. To bylo před 10. dny. A pořad nic. Párkrát jsem otravoval banku, proč se mi kurýr nehlásí, a oni mně pořad žádali o strpení. Konečně jsem našel stránku toho mediaservis a volal jsem tam. Ověřil jsem sv¨j baliček a milá pani mně hned domluvila na schůzku z kurýrem. Tak pokud jste obdrželi smsku z mbanky o odesláni baličku do mediaservis a furt čekáte a nic, tak si tam zavolejte sami a domluvte si schůzku. Číslo do media servis je 800317318. Zdravím všechny rekordmany čekající na tel. z mediaservisu. U mně to trvalo od 25.11.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    _BENNY: No jasně ale prostě je i od toho hledat nějak maličko relevantnější informace, takhle tam každej jeden má svuj topic a navzájem tam nadávaj jak jim nepřijde kurýr atd.. takže i když někde odpoví "admin" tak to přehlídneš.

    Jednak bych to udělal strukturovaný, a jednak bych alespň nějak odlišil odpovědi - příspěvky od kompetentních lidí..
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ROMANET: Více čti.. ;-) je to na tobě jak si to necháš posílat..

    a) eVýpis (elektronický výpis) v rámci Internetového bankovnictví, zasílaný měsíčně 0 Kč
    b) eVýpis (elektronický výpis) v rámci Internetového bankovnictví, zasílaný 1x ročně (na konci roku) 0 Kč
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    ale forum prece byva pro nespokojene lidi nebo pro lidi, kteri maji s necim problemy, ne? :)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    :-D no ale udelejte s tim forem neco.. radeji drive nez pozdeji momentalne kdyz se na nej clovek koukne dychne na nej VELIKÁ nespokojenost..

    A možná bys mohl přidělat nějaký FAQ třebas to s tím postupem od registrace až po aktivaci účtu spolu s tim dovětken že pro nečekaný zájem jste lehce ve skluzu..

    A jako další bod a možná dost výraznej bych dal to Jak založit účet.. že kdyz založíš přes net tak to nejde změnit a musíš čekat na kurýra :-(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam