• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NTR23
    NTR23 --- ---
    ROMANET: na druhé straně známý se při registraci rozhodl, že s kurýrem schůzku mít nechce a počká si až bude v ostravě kiosek, takže registraci nedokončil. Překvapilo ho když mu potom zavolal kurýr že pro něj má balíček. Od včerejška už má i kartu s delfínem. A já pořád čekám a čekám
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    já už jsem majitelem aktivačního balíčku. :) ani to nebolelo.


    NOSPAM: čoveče

    a) ukazuješ, že o mbank lidé opravdu stojí, když jsou ochotni zakoušet takové strasti

    b) ve smlouvě jsou údaje z tvé občanky, kurýr kontroluje tyhle údaje včetně čísla. mediaservis opravdu asi nemá jinou možnost než ti to nedat.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Mi napsali 28.11 že mě do 5 dnů kontaktuje kurýr. Dnes je 19 a kurýr se někde fláká. možná založil mé telefonní číslo
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Takže přátelé mBank mne po 18. dnech (12. pracovnich chcete-li) opět nezklamala a zdá se že vzhledem k množství klacků je téměř nemožné tam založit konto a nebo jsem asi problémovým klientem.

    OP mam ale se změněnými údaji a nový vzhledem k úředním hodinám mému časovému rozvrhu atd.. no pochybuju že mezi svátky mam šanci.

    PAS mi bohuel jako doklad totžnosti nejsou schopni uznat neboť mám tu smůlu a jsem čech (cizincum se zcela očividně nadržuje ;-) )

    A samotný aktivační balíček má v rukách Mediaservis který mi samo s sebou není schpen vzhledem k předchozímu jej vydat. Co na tom že v době registrace bylo možné použít jako ID doklad pas. Podmínky se za tu dlouhou dobu změnili.. :-D
    ADAM
    ADAM --- ---
    ano, zní to logicky - když to umí odeslat, bude to umět i přijmout. beru to tedy jako fakt.

    měl bych ještě jeden všetečný dotaz - neví někdo zda je nějaké omezení pro maximální částku zasílanou přes internet z čsob?

    vím, že např. v ČS jsem nemohl poslat částku větší než 200tis kč za den - pro větší částku bych potřeboval zabezpečení čipovou kartou či kalkulátorem, což nemám..
    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAM: Podle sazebníku Unicredit expresní platby poskytuje:
    http://www.unicreditbank.cz/cz/sazebnik/obcane/tuzemky-platebni-styk.html
    ADAM
    ADAM --- ---
    HARALD: jde o to, že potřebuju poslt platbu z FIO, která to umožňuje (za 50kč) - ovšem pokud by příjmací banka toto neumožňovala, bylo by to tam až o den později, což je problém. jedná se konkrétně o unicredit...
    HARALD
    HARALD --- ---
    ADAM: To je poměrně standardní (a hodně dobře zpoplatněná) služba prakticky všech bank. Spíš by mě překvapilo, kdyby to některá nenabízela, protože technicky je to jenom o zaslání jednoho souboru navíc na clearing. Ale nikdy jsem to nestudoval banku po bance. Jsem si jist, že eBanka, KB, ČSOB a ČP ji poskytují.

    Narazil jsi někde, že to nenabízejí?
    ADAM
    ADAM --- ---
    jak se dozvím, které banky příjmají "prioritní platby"? (tyto banky připíší peníze na učet v den splatnosti - ostatn až v D+1)
    MUXX
    MUXX --- ---
    HARALD: pokud neni dalsi poplatek za to, ze je neprineses spocitany a roztrizeny :)
    ale jako ten navrh "Poplatek 6 Kč za připsání úroku ve výši 1 Kč" je mazec

    pridam jednu ze zivota:
    v lete jsem nosil v usa kazdy tyden drobny do banky (spropitny). pekne smotany v papirovych rulickach, vzdycky tak cca 30$ - mince po me nikdy neprepocitavali.
    HARALD
    HARALD --- ---
    MUXX: osobně jsem hlasoval pro poplatek za připsání úroku. i když "nadměrný vklad" je také absurdní, tak je to aspoň služba, za kterou je nějaká konkrétní služba, v tomto případě počítání peněz. Ale že mi zpoplatní fakt, že mi musí vyplatit úrok, to mi přijde proti zdravému rozumu.
    MUXX
    MUXX --- ---
    Nejabsurdnějším poplatkem je zatím platba za nadměrný vklad
    http://www.novinky.cz/clanek/129127-nejabsurdnejsim-poplatkem-je-zatim-platba-za-nadmerny-vklad.html

    Portál http://www.bankovnipoplatky.com hledá již potřetí nejabsurdnější bankovní poplatek. Z dvacítky nominovaných mohou lidé od 1. prosince vybrat ty, které jsou podle nich nejvíce absurdní.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    přišla mi sms:

    Os: Připomínám, že 19.12.2007 vám kurýr společnosti Mediaservis doručí zásilku od mBank. Prosím připravte si OP. Více na 800 317 318. Mediaservis.
    DED
    DED --- ---
    mam ucet u CS a mam tam normalni debetni kartu... na vypise z uctu vidim za vyber z bankomatu 6Kc/polozku, ale jak jsem nasel v ceniku tak to je cen pro charge karty .. ani nevim co je to za kartu, proc platim poplatek jako je pro charge karta a vlastne co je to ta charge karta ?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    a ještě k poplatkům. poplatky jsou demotivující. ty máš pocit, že tý bance platíš strašný peníze a nic z toho nemáš a nedržíš se jedný banky.

    na tom zélandu jsem měl pocit, že dostávám skvělé služby, a proto jsem se u ostatních služeb vždy nejprve ptal "ve své" bance. to by mne v čechách nikdy nenapadlo. naopak se snažim, abych další služby měl od jiných vydřiduchů :)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ENEMYS: ale prosimtě, banka neví, za co by chtěla peníze.

    tady ti na pobočce udělaj, kdeco a pak na výpise vidíš, co tě to stálo za hrachy. na zélandu ti řeknou "pane, je třeba vám říci, že za tuto operaci se platí a bude vás to stát padesát centů."

    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    Tak jsem se upsal mBank - od 26.11. to je sice dlouhé čekání, ale na druhou stranu mne to nic nestálo.

    Trochu se mi teda ve smlouvě o ožívání karty nelíbí §5
    Jakékoliv změny této smlouvy, s výjimkou změn:
    a) sazebníku bankovních poplatků mBank
    b) ustanovení Podmínek, pokud takové změny budou provedeny v souladu s ustanoveními Podmínek o možnostech jejich změny
    vyžadují písemnou formu, jinak jsou neplatné.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    NOSPAM: ha ! A ted znam tvuj pin ! :)

    Myslim, ze je to dobre 50Kc za zmenu. Demotivuje to lidi, co si chtej pin menit kazdou chvilku a pak ho zapomenou. Naopak kdyz mam potrebu zmeny pinu nebo jsem ho nahodou pred nekym rekl, tak 50 nezabije. Optimalni varianta by byla 1x do roka zdarma nebo za snizenou taxu.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    NOSPAM: ano nezvládli to. ale tohle podle mne neřeší banka, ale nějaká agentura pro ně.

    pak v praxi uvidíme, zda bankovní služby fungují, jak mají.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ROMANET: Víš co pochopim že nejsou schopný mi to doručit ale nechápu že když mi někdo řekne DO 10 dnů tak je takovej problém mi zavolat..

    Spíš mi jde o princip protože na webu nikde neni uvedeno do kolika dnu te kontaktuje tech 10 prac. dnu mi napsal nejakej chlapik pres mail.

    Pokud to je problem mediaservisu tak pak predsi operatori nejsou tak vytizeny ze by nemohl zavolat a domluvit se.

    Proste aktualne mi to cely prijde tezce nezvladnute a zda se mi s kazdou hodinou ze to je nezvladnute vice nez jen trochu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam