• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    Tak jsem se upsal mBank - od 26.11. to je sice dlouhé čekání, ale na druhou stranu mne to nic nestálo.

    Trochu se mi teda ve smlouvě o ožívání karty nelíbí §5
    Jakékoliv změny této smlouvy, s výjimkou změn:
    a) sazebníku bankovních poplatků mBank
    b) ustanovení Podmínek, pokud takové změny budou provedeny v souladu s ustanoveními Podmínek o možnostech jejich změny
    vyžadují písemnou formu, jinak jsou neplatné.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    NOSPAM: ha ! A ted znam tvuj pin ! :)

    Myslim, ze je to dobre 50Kc za zmenu. Demotivuje to lidi, co si chtej pin menit kazdou chvilku a pak ho zapomenou. Naopak kdyz mam potrebu zmeny pinu nebo jsem ho nahodou pred nekym rekl, tak 50 nezabije. Optimalni varianta by byla 1x do roka zdarma nebo za snizenou taxu.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    NOSPAM: ano nezvládli to. ale tohle podle mne neřeší banka, ale nějaká agentura pro ně.

    pak v praxi uvidíme, zda bankovní služby fungují, jak mají.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ROMANET: Víš co pochopim že nejsou schopný mi to doručit ale nechápu že když mi někdo řekne DO 10 dnů tak je takovej problém mi zavolat..

    Spíš mi jde o princip protože na webu nikde neni uvedeno do kolika dnu te kontaktuje tech 10 prac. dnu mi napsal nejakej chlapik pres mail.

    Pokud to je problem mediaservisu tak pak predsi operatori nejsou tak vytizeny ze by nemohl zavolat a domluvit se.

    Proste aktualne mi to cely prijde tezce nezvladnute a zda se mi s kazdou hodinou ze to je nezvladnute vice nez jen trochu.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    NOSPAM: já myslím, že systém nastavili na menší zájem. zájem předčil očekávání a prostě nestíhají. asi nedokázali operativně přejít na informování zákazníků o zpoždění.
    mně volali asi dva týdny po podání žádosti a kurýr má přijít tuším zítra.

    ---

    v českém bankovnictví je teď veselý ten inet co nefachá
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Taky mě každou chvíli kontaktuje kurýr. Už to trvá od čtvrtka
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    STEPNI_VLK: Jak se říká, za blbost seplatí, a nebo taky každá sranda něco stojí.
    Ideální pin je datum narození ;-)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    GOR: :-D no ja ti nevim ale mne tedkon kazdou hodinu rapidne klesa duvera v projekt mBank nebot jsem byl ujistovan nejdriv ze mne kuryr kontaktuje behem par dnu, posleze ze mne kontaktuje do 10 pracovnich dnu a dneska to je 12 den (2.12.07 registrace) a krom automatickeho emailu ze mne v brzke dobe kontaktuje kuryr (11.12.07 prisel mail) se nic nedeje. :-D Jo a moje draha polovicka ma stejny problem takze rikala ze se jim na to vykasle nebot to konto potrebuje mit aby ji mohly poslat z prace vyplatu.. :-D

    Kdyby to aspon slo zalozit na pobocce i pres ono zaskrtnuti kolonky kuryrem ale bohuzel.. Takze dle meho nazoru to meli posilat pres ceskou postu ktera alespon co se tyka doporucenych zasilek je spolehliva a pracuje do 2. dnu obvykle v ramci CR.

    Zatimco Mediaservis mi pripadne jako totalni propadak.. Akorat je otazka jestli to cele je zpusobene neschopnosti nekoho v mBank nebo u Mediaservisu.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    DAIIKA: Každá změna PINu je za 50 Kč? No pane jo! To by mě zajímalo, za co se platí. :)
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    ENTENTYKY: nespletla, na bankomatech KB služba pro klienty KB, stojí 50,- Kč, je ale nutné znát ten původní PIn samozřejmě...
    GOR
    GOR --- ---
    ADAMM: Web mBank mi pripada dobrej(narozdil od CSAS, kde je hormada kruhovych odkazu).

    Internetovy bankovnictvi sice neni zadny eye-candy a CSAS ho ma mozna hezci, ale zato se mBank nacita celkem svizne i na pripojeni typu U:fonuv Axesstel modem.
    Jsem rad, ze se uz nezobrazuji prijemci adresy, ale malinko me prekvapuje, ze se mi nezobrazuje jmeno majitele uctu, ze ktreho dostanu prichozi platbu.

    To forum bych uz ted nerusil, jen bych nekde "nahlas" uvedl realnou dobu, do ktere kuryr zakaznika kontaktuje, plane sliby lidi akorat na.erou.

    Takze pokud rozjedete slibovane sluzby a nezacnete uctovat poplatky, tak budu mozna i spokojen.

    Jinak doufam, ze si nekdo kompetentni na foru vsiml, ze jsem byl pozvan k podpisu smlouvy na neotevrenou pobocku, to jen abyste tam neposlali dalsi lidi.
    Moji smlouvu nakonec meli na Vinohradske, pani mela stesti, ze kdyz jsem ji rekl, ze me poslali na uzvrenou pobocku, tak se nezacla tvarit ublizene, jinak bych ji totiz ublizil (ne fyzicky) ;-)
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ROMANET: myslím, že PIN karty změnit jde, ale zatím ne v rámci inetbankingu ČSOB - i ta změna PINu na přístup do inetbankingu je věc stará cca měsíc ... takže holt si musíme ještě počkat.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    teda aspon doufam, ze jsem si to s necim nespletla ;) zatim jsem to nepotrebovala, ale bylo to snad v novinkach
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ja si treba taky muzu zmenit v bankomatu pin ... (KB)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    TRISSIE: no čekal bych třeba zprávu o ukončení trvalého. :) ale ano asi to bude moje chyba.


    pin tedy v čr měnit nejde? na zélandu si můžu měnit jak chci na každý pobočce, trvá to pět vteřin.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ROMANET: nový PIN se netýká karty, ale pouze a jen přístupu do inetbankingu.
    pokud sis u trvalého příkazu nastavil platnost rok (pokud si dobře pamatuju, ta možnost tam byla), tak se nediv, že platil rok. Pokud ne, tak je to blbost na straně banky.
    RIMRR
    RIMRR --- ---
    ENTENTYKY: ouu.. díky za nasměrování. Valim tam...
    RIMRR
    RIMRR --- ---
    Zdravím, snažím se vyhnout nechutnému vyplňování platebního příkazu do zahraničí i dost velkým poplatkům a narazil jsem na článek: http://platby.info/platba-do-zahranici/
    .. konkrétně společnost MoneyBookers. Nemá s ní někdo zkušenosti?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam