• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ENEMYS: Jako eBanka a Raifaizen jsou obe asi jedny z nejdrazsich na trhu ale ono kdyz sem to porovnaval tak na vselijakych poplatcich jsou vsecky +- na tom hodne podobne. eBanka je taky hodne matouci tema ruznejma tarifama podle toho kolik ti mesicne "pritece" na konto :-D
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    HARALD: No, ale kdyz si to tak proctes, tak je to porad stejne: Neprijel kuryr, cekam xx dnu. To neni ani tak o vstupu nove banky, ale o problemy s kuryry, ale ok.

    NOSPAM: To by me docela lakalo, mam ucet u Sporitelny a pres tyden nemam absolutne sanci se dostat do banky. Max. do 18:00. Pracuju kazdy den do osmi kvuli skole :( A jediny volny den v tydnu je tak nedele.

    Jinak jak to vypada ted v eBance ? Uz tam jsou nejake razantni rozdily po fuzi ? Ocekavam asi zdrazeni sluzeb, coz ?
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    Určitě bych nové auditko nezakládal. Až opadne tahle prvotní vlna nadšení (a naštvání), tak se budou zase porovnávat ceny a provozní věci pohromadě pro všechny banky...
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    HARALD: Jako Raifaizen a eBanka jedinne co by mne tam lakalo je to, ze maji nektere pobocky otevrene i v so a ne coz trebas u CSOB je celkem problem protoze tam tusim i hlavni prazska pobocka ma nejdyl do 20:00 ne-li jen do 18.

    Takze cokoli potrebuju zaridit je celkem problem obcas..
    HARALD
    HARALD --- ---
    ENEMYS: Vstup mBank a dění kolem ní je teď asi to nejzajímavější, co se na bankovním trhu děje. Probíhající debata mi vůbec nevadí, docela dobře ilustruje co znamená vstup nové banky na trh.

    Myslím, že na konci ledna už bude debata o mBank jen okarajová. Později bude posilovat debata o fůzi Reifaissen a eBanky, klientů minimálně eBanky je tu dost.
    ENEMYS
    ENEMYS --- ---
    NOSPAM: Mozna by nebylo spatne zridit primo diskuzi na stiznosti na mBank a specialne na MediaServis. Problemy se zasilkami jsou dost OT a posledni 3 tydny se tu neresi nic jineho ;-)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: PS:nechces si zridit auditko mBank?? ;-)
    ADAMM: Nema to smysl neb moje zadost byla uz zrusena.. ale cele to je takove.. no rekneme kdyz uz to spustili takovym stylem meli ty puvodni smlouvy nechat a instruovat mediaservis jak postupovat. Proste zacatek je stylem hura akce ! :-D ale na to jsem celkem zvykly z sve prace kde je to celkem bezne.
    ADAMM: Ehm Ehm.. nechci se s tebou hadat ale volal jsem i na mLinku kde mi rekli je-li v zadosti uveden pas a jsem obcan CR tak je jedinna moznost zrusit zadost a napsat novou a opet pobocka nebo kuryr.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ALESH: no stoji te to cas a penize za telefon, ne? :)
    (i kdyz mediaservis ma 800 linku...)

    no a me to sere uplne brutalne, protoze kdyby volali nejakymu vedeni mbank, tak bych to musel vedet, a jedini tri lidi, kterym mohli v tomhle pripade volat, nemuzou poskytnout jinou informaci, nez kterou rikam ja: cili, ze pas + platna obcanka je ok kombinace. pockam az se vrati jeden clovek z obeda, abych si byl 100% jisty, a pak zacnu delat bugr :)
    ALESH
    ALESH --- ---
    ADAMM: ok, diky :) Jinak ja to nijak tragicky neberu, je to prece zadarmo. :)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    RETESKA: a) k vánocům jsem dostal tu velkou obálku
    b) můj kurýr přišel o dvě hodiny dříve.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    pls, pošli mi do pošty číslo žádosti... OMFG! já se z toho mediaservisu zcvoknu!
    ALESH
    ALESH --- ---
    celkem jsme dnes telefonval do mediaservisu a ebanky 6x a nic z toho.
    ALESH
    ALESH --- ---
    ADAMM: ehm. Po te co v mediaservisu odmitli muj pas, jsem volal na mlinku. Ta mi operatorka rekla, ze pokud ukazu pas i obcanku, nevidi v tom problem. Tak jsem volal zpet do mediaservisu, kde mi rekli, ze teda kontaktuji vedeni mbank zeptaji se a at zavolam za 10 minut. PO 10minutam mi rekli, ze mluvili primo s vedenim mBank a ze pro me neni jina moznost, nez podat zadost znova. (a cekat dasli 14+dni )
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    chyba je na naší straně. to uznávám - a omlouvám se. nicméně nemyslím si, že by šlo o typický případ. pro zájemce můžu popsat, jak k tomu došlo:

    chtěli jsme, aby osobní a spořící účet mohl mít kdokoliv, včetně cizinců bez přechodného / trvalého pobytu. bylo to tak schváleno řadou lidí, včetně vedoucích projektu a generálního ředitele české pobočky. záhy po spuštění se ale ozvali kolegové z jiných oddělení (accounting), že to není možné, právnici si vzpomněli, že v nějakém zákoně je něco jinak - no prostě najednou se ukázalo, že to nebude až tak jednoduché... k tomu se do celé věci vložilo několik velmi horlivých stěžovatelů (zejména z polska), kteří to "hnali výš". několik dní nad situací bádala celá řada lidí včetně dozorčí rady BRE Bank, a nakonec nám řekli, ať to prostě zrušíme a požadujeme buďto občanku nebo doklad o přechodném/trvalém pobytu. případy lidí, kteří se zaregistrovali dost brzo ještě podle původního formuláře, jsou řešitelné: pokud mají normální občanku, prokážou se kurýrovi pasem, který uvedli, a svým platným OP, jehož číslo si kurýr napíše. čili se domnívám, že případ NOSPAMa je sice skutečně nešťastný a chyba je na naší straně, ale není to nic typického...
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    NOSPAM: kurýr tu byl před 10 minutama, opozdil se asi o 20 minut, takže... to u mě ani ooždění neni.

    ZBYNEK: ty si asi myslíš to samý co já, imho je na vině přílišný zájem lidí o banku a nedostatek lidí v MediaServisu.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NOSPAM : A myslíš si, že chyba je na straně mBank nebo MediaServisu?
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    RETESKA: tak to si přečti tot ať víš co tě čeká :-D
    http://www.nyx.cz/index.php?l=notepad;note=60179

    Jedinnej dárek kterej dostaneš bude dochvilnost kurýra neb co jsem slyšel není to právě zřídkavý jev že se zpozdí i o pár hodin či několikrát přeloží termín.
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    já už jsem se právě upsala kurýrovi. škoda že v tom jejich balíčku neni nějakej pořádnej dárek ;)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: S lítostí Vám musíme oznámit, že žádost č. GMP028565735 byla zamítnuta z důvodu nesprávných osobních nebo kontaktních údajů
    Vaše žádost musela být stornována, protože na cestovní pas není možné identifikovat klienta.

    :-D no tohle mi mnělo přijít tak do 24. hodin od podání žádosti a ne poté co jsem o to sám zažádal, když jsem zjistil od mediaservisu že není cesta abych to dostal.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    hele, snažím se reagovat, ba se to snažím i řešit, i když - nejste jediní... a snažím se řešit všechny. slibuju, že na to dneska odpovím, jen musím teď fakt dodělat nějaké urgentní věci, ok?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam