• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Dnes mi volali a informace byla tuším 5 dnů.
    telefon na ně je 800 317 318
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Má někdo zkušenost s rušením účtu u Unicreditbank - dřív ŽB?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    ADAMM: Plánují se spořící účty pro právnické osoby (stejně výhodné)? Děkuju moc za odpověď - nebo odkaz na Faq :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak už mi přišlo, že účet je aktivní. Za jak dlouho mám očekávat platební kartu? Dáse někde zjistit, zda na ní nezapomněli?
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    YNZA: bejt tebou, tak az se prihlasis, tak jim to jeste zatepla napisu do zalozky INFORMACE A KONTAKTY - ZASLETE NAM :)

    At vi, co si o tom klienti mysli..
    YNZA
    YNZA --- ---
    trotl.24 opet nedostupny, agrrrrr kurwa takhle pracovat my tak v zime zmrznete, SVINE
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: njn uvidime kdy mi prijde ta karta :-D to moje draha ma uz vsecko pohromade.. (a kdyby nebyla skleroza a nezalozilasi kamsi aktivacni balicek tak to mela pokupe uz 2ma tydny :-D )

    Proste chybky zacinajici "spolecnosti" ktere jsou k vzteku i k smichu.. i kdyz mit to jako 1. a jedinne konto tak sem asi tezce v "riti" bo bych se nedostal k penezum :-/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NOSPAM: jo, vim o tom, ze se to stavalo, chyba byla lidsky faktor, nekolik pracovniku, kteri nepochopili, co se ma v systemu zaskrtavat. bohuzel i jeden z tech, co ty lidi skolil. je to na dlouhe vykladani, ale jednak uz se to nedeje a druhak, kolega se snazi najit cestu, jak najit ty, kterych se to tykalo, a vsem jim co nejdriv kartu poslat. je to bohuzel dost lidi (rekneme 20% tech, kteri si zakladali ucet na prazskych pobockach), coz nam jedno samozrejme neni.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ALESH: No to jsem pri 1. registraci udelal.. a diky komplikacim kvuli tomu ze tehda jsem zadal číslo pasu etc.. a kurýři atd jsem to musil zrušit.. (viz. historie )

    Takže jsem zakládal na pobočce a i ve smlouvě mam uvedený karty.. jen jaksi nedošlo k jejich objednání.. To je ten problém..
    ALESH
    ALESH --- ---
    NOSPAM: pri registraci se dalo zaskrtnout..me prisla cca 10dni po aktivaci. Pritelkyni taky tak.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    Ja vim že vám přijde že si tu vybíjím frustraci z toho jak mBank dělá začátečnické chyby.. :-)

    No, po story s kurýrem a pasem jako dokladem totžnosti jsem tedy nakonec založil konto přímo na pobočce.. :-) dneska to je cca 35 dní a jelikož karty stále nikde, zavolal jsem na mLinku a tam mi zdělili že prostě karty ani nejsou objednané a že do 15. prac. dní mi dojdou..

    Tak by mně zajímalo jestli mam jen já takovou smůlu, nebo jestli to je standart či co? Jak jsem se zmínil tak konto bez karty je k hovnu..

    ADAMM: nestálo by za úvahu defaultně při zakládání kont nastavit že člověk chce alespoň tu jednu základní kartu??? Aby se předešlo podobnym chybkám??
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Ovšem, pokud to někdo používá pro velké množství operací - příjem peněz, tak tam může dojít k chybě, protože je to složitější řešit nějakou předponu ..

    Ale ta debata se podle mě ubírá špatným směrem, za chvíli se bude řešit unifikace průkazů, čipy, atd.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Mě docela postačuje informace, že předčíslí není v mBank třeba zadávat (viz: [ ADAMM @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ]).

    A to, že se na tom pracuje je dobrá zpráva. Pokud ta práce má nějaký konkrétní termín, je to ještě lepší.
    KOFIS
    KOFIS --- ---
    v komerce jsem ho taky mel a taky s emi nelibilo, ale funkcne mi to bylo jedno. Btw. jsem rad ze jsem pred lety z kb odesel, ale predcisli nebyl ten duvod
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    Předčíslí jsem měl v komerčce a nikdy s ním nikdo neměl problém.
    KOFIS
    KOFIS --- ---
    me se to predcisli taky nelibilo. a doted se mi nelibi
    YNZA
    YNZA --- ---
    ZBYNEK: nekteri lide je ovsem neumi poslat. nekolikrat se mi stalo ze tu pomlcku napsali jinde a ja koumal jak to teda mam poslat, zbytecny psani, telefonovani. predcisli je zlo!
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: Špatná argumentace to je od tebe, přes 90% čísel účtů zadávám copy/paste.

    Jinak nevím v jakém světě žiješ ty, ale já po nikom nechci, aby si pamatoval číslo na mobil, účet nebo něco jiného. Lidé kolem mne si tyto informace umí uložit.
    ALESH
    ALESH --- ---
    NELDE: pokud by ten byt byl levny, tak kldine budu bydlet na vinohradsky (klidne cislo 475684197,78) ...vzdycky jsem chtel bydlet v centru.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam