• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Řekl bych že vyřízení karty za 14 dní je OK.
    SIN
    SIN --- ---
    Tak to je jasný, že postupně přejde Spořka na jeden typ účtu - lehčí se to bude spravovat a víc se na tom vydělá > v tom momentě kdy mi budou chtít zrušit sporožiro anebo najdu lepší, ověřenou, vyzkoušenou, variantu odcházim od Spořky (která má záporů víc než dost - třeba poplatek za příchozí platbu - přesto poplatky které měsíčně platím teď jsou pořád nižší než jinde kromě mBanky, která ale zase /zatím/ nenabízí to co Spořka).

    Výhody "praklientům" i výhody obecně se slibují velmi snadno - tím nemyslím jen mBanku, otázka je jak to bude vypadat. Krok správným směrem by moh být třeba nějaký bonusový bodový systém - jako mají mobilní operátoři nebo Spořka ... ale to má mBank jistě v plánu. ;) :) Stejně jako třeba účty pro studenty, postižené spoluobčany a podobně. Tim jak se ostatní banky chovají vytváří dost prostoru pro novou banku - mBank a je na nich jak se toho chopí.

    Lidi jsou sice konzervativní, ale co se týče prachů tak na to slyší dycky - jakmile zjistí, že ušetří a opadne strach z neznámého a nového, tak změní svoje zvyky a mylsim, že na to právě mBank sází.

    ADAMM: Já slyšel podrobnosti o nabírání nových lidí - už si nevybavím nicmoc konkrétního, i když na požádání bych to mohl znovu vyslechout, ale bylo to něco ve smyslu (přehnaně): honem pojdtě k nám dělat, dostanete neuvěřitelný prachy, ale musíte to to to to, ano má to háček tady a tady musíte podepsat smlouvu na kterou se nevztahuje české pracovní právo. Přesto to beru jako jednu z informací, která pro mne jako pro klienta neni až tak důležitá...

    Bohužel jeden spokojený zaměstnanec spokojeného klienta neudělá. :) Já jsem nechtěl říct, že mBanka je špatná nebo něco tom smyslu. Jen jsem vyjmenoval subjektivní důvody proč pro mne zatím není atraktivní nebo proč jsem vůči ní ostražitý :). Na druhou stranu mám na mysli i její pozitiva. Jakmile zůstane na trhu delší dobu a bude se projevovat jako slušný a srovnatelný podnik, proč ne - zatím tomu tak není.
    LAURINKA
    LAURINKA --- ---
    mám u čs účet student+ , můžu nechat vydat kartu ke svému účtu pro přítele, nebo to nelze?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Tak jen zkusenost s eBankou - vypis na pobocce ze tri uctu (vytisteni, orazitkovani a podepsani) me stalo tri ctvrte hodiny - na pobocce byly jen dve zensky a ta, co obsluhovala me, nemela pristup razitku ani podpisove pravo - na dve etapy jsem cekala az jeji kolegyne s prislusnymi pravomocemi vyridi jinou zakaznici. A to za 100 Kc za vypis. Uf. Jen jsem si chtela postezovat:-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Dá se o té kartě najít někde na dokumentech, co mi předal kurýr? Třeba na potvrzení o zřízení účtu?
    I když v dopise je napsáno něco o 15 pracovních dnech. To není málo.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak první platba přes IB udělána. Trochu mně překvapuje, že u příkazu není možné vybrat z šablony (je nutné to dělat přes šablonu).

    Teď ještě, jak je to s tou kartou. Začínám mít pocit, že se ta žádost někde ztratila.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: bude... ale kdyby si jiné banky nenechávaly peníze na "sběrných účtech", a posílaly je do clearingu častěji, ani by to nebylo potřeba. plus se samozřejmě nikde nedozvíš oficiálně, kdy je posílají do clearingu od nich. (=bylo by vidět, jak dlouho na nich sedí, čistě odhadem se mi zdá nejhorší ČSOB).
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Právě přišly. Škoda, že není komunikace s clearingem častějí (2x až 3x denně).

    Co se týče připravovaných produktů, nesháníte někoho, kdo je otestuje dříve než půjdou "veřejnosti"?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ORBIT: Tak jim vysvětli, že založením účtu u mBank nic netratí - vždyť ho nemusí používat aktivně. Žádné poplatky jim nenaběhnout. Ale pokud bude mít mBank hodně účtů, tak to posílí její pozice a ostatní banky se mohou chytit za nos
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SIN: no, já - jak už to tady několikrát zaznělo - jsem zaměstnancem mBank, takže mě můžeš a nemusíš věřit: požadavky na nabírané lidi jsou vysoké, neplatí to ovšem tak docela na obsluhu FC / mKiosků, kde se mohou objevit "slabší kusy" - ty tam ovšem dlouho nevydrží (nejde o zaměstnance, ale osoby spolupracující na živnostenský list).

    připravované produkty: inkaso, investiční fondy, kreditní karty - duben, SIPO, zahraniční platby - červen. kontokorent někdy v mezidobí, přesný termín nevím.

    ORBIT: výborná zpětná vazba. prosil bych do pošty číslo tvé žádosti a přepošlu to hned kolegům z Mediaservisu (a kolegovi, který zodpovídá za to, že je z jejich strany vše ok - v podobných případech jim můžeme hezky zatopit).

    ORBIT: výhoda bude např. v rychlejší možnosti požádat právě o kontokorent.

    NELDE: tak co kapříci, připluli? mBank posílá platby do clearingu v 7:00 a přijímá je cca kolem 17:00 - a okamžitě připisuje na účet. měly by dojít do šesti hodin.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Doufám, že to tak dopadne. Ale je taková spousta konzervativních lidí, kterým je to jedno, protože jsou na to zvyklí, že to asi jen tak nebude.

    Směr je ovšem dobrý.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ORBIT: Hlavní výhoda je ukázat zbytku trhu, že mBank má hodně klientů. Ať se bojí a začnou něco dělat se svojí předražeností a arogancí.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SIN: Já se obávám, že ty sporožira časem převedou na osobní účty všechny.

    Mně u spořitelny nejvíce štvou poplatky za příchozí platbu a poplatky za platbu z/do jiné banky. Taky by nemuseli, když mám placený Internet banking chtít poplatky za transakce. A poplatky za platbu kartou (sice jen 2,-) je vrchol. mBank mi umí ušetřit >50,- měsíčně jen za to, že jednou měsíčně převedu peníze jinam a většinu plateb budu dělat odtamtud.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    SIN: Osobně vidím výhodu být u té banky co nejdříve, třeba mi to v budoucnu přinese nějakou výhodu.

    Náklady na zřízení jsou "jen" čas a to si můžu dovolit.
    Pokud mi to uspoří nějaké peníze oproti ČS, budu rád. V případě že vše poběží jak má, tak k nim rád přejdu s vetšinou bankovních služeb.

    Podmíněné to je ale zprovozněním služeb jako např. inkaso (plánováno na duben) a dalších.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ENTENTYKY: dik
    uz jsem si ten ucet chtela rozmyslet, pac ho potrebuju jen kvuli dalsi karte na net
    SIN
    SIN --- ---
    NELDE:Padá to jako na podzim. Změnu (trvalý bydliště) provedli bez problémů - stávající účty budou fungovat dál včetně sporožira - který už se ale nezakládá - nový pčty už jsou jen ty osobní = drahý.

    Tak já uvažuju taky o nějaký změně - ale zatím nemám takový náklady na ty poplatky a navíc Spořka má spoustu bankomatů, což je její výhoda.

    mBank je ale rozohdně pozitivní s tim, že nechtěj poplatky. Snad to rozhejbe ty ostatní podobným směrem.
    ALESH
    ALESH --- ---
    ebay pres paypal v pohode.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ad mbank a visa

    necekala jsem, ze nebude embosovana teda - takze: jde s ni platit bez problemu po netu, zkousel jste to nekdo?
    NELDE
    NELDE --- ---
    SIN: Psal jsem dlouhou odpověď, ale nějak nefungovala síť.

    Jakou změnu u klasického sporožira ti nechtěli provést?

    Osobně plánuji nějaký čas duální režim - využití mBank na snížení nákladů, protože účet v ČS nemohu odstřihnout (vazba na hypotéku).
    ADAM
    ADAM --- ---
    já osobně taky bych podle bohatých zdejších zkušeností s mbank ještě rok, dva počkal :-)

    nechci být pokusný králík..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam