• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    Nevím, zda to vnímám dobře, ale přijde mi podle výpisu, že u ČS je už za každou platbu kartou účtován poplatek účetní položka ve výši 5 Kč. Dříve to bylo 2 Kč.
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    GOR: jde to jednodušeji
    1. moje účty
    2. kliknout na zůstatek vpravo
    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    ROMANET: udajne kvuli sepsani reklamace na transakce, ktery mnou nebyly provedeny
    AIAX
    AIAX --- ---
    Jen pro informaci - v klubu [ Jak vznikají peníze aneb Proč jsou všichni až po uši v dluzích ] se řeší problém vzniku peněz a fungování bank. Hlavním nedostatkem byl doteď stručný a přehledný článek, který by všechny hlavní problémy shrnoval. Právě jsem takový napsal pro portál Na volné noze: http://navolnenoze.cz/zpravy/pujcky-banky/ takže koho to zajímá, ať mi přijde vynadat :)))
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    SARKALINA: na pobočku imho potřebuješ spíš kvůli tomu, aby ti mohli naučtovat poplatek za blokaci. bejt tebou, tak to řeším přímo se společností, která kartu vidala (visa/mastercard)
    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    SARKALINA: nehlede na to, ze imo spolecnost radsi vrati penize, kdyz ji urguje zakaznik, nez kdyz se to resi pres banku a tudiz je s tim spojena urcita ztrata duveryhodnosti a financni vydaje (mysleno pro firmu)
    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    RETAL: obratila, ale kvuli nemoci se na pobocku dostanu az pristi tejden, pocitam..info si shanim v mezicase z vlastni iniciativy a vsechno bance pochopitelne predlozim.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no pokud se nepletu, tak u čsob kliknu na účet a mám historii.
    GOR
    GOR --- ---
    ROMANET: Ja ocenuju, ze to jde dost do minulosti, ne jako u CS, kde je maximum 90 dni.
    Jinak, ja se na historii dostanu 3 klikama:
    1)ktery ucet
    2)parametry historie
    3)potvrdit

    Jak to funguje jen na jeden klik?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    jo a u mbanky by to fakt chtělo snažší přístup k historii operací. u všech jinejch bank, co znám, je to otázka jednoho kliku. u mbanky ne.
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    ADAMM, nešlo by internetové bankovnictví z http://cz.mbank.eu automaticky přesměrovávat na https://cz.mbank.eu ?

    Takhle když zadám v prohlížeči cz.mbank.eu tak mi to server nenajde, protože na http to neběží.
    RETAL
    RETAL --- ---
    SARKALINA: Pokud se nepletu, o storno plateb by se měla postarat banka vydávající platební kartu. Obrátila ses na ni?
    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    jedna story ze zivota...dneska mi bylo z uctu zcizeno 45 tisic..vice info zde
    [ SARKALINA @ Elektronické, internetové a jiné než klas. bankovnictví ]
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    vkladomat je o důvěře. vhodíš peníze a věříš, že to dopadne dobře.

    cashback je o dohodě obchodníků a karetních společností s bankama. asi jde spíš o to zkoumat, jak to funguje na západě.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Aha, tak to by bylo skvělé. Osobně bych preferoval, kdyby to šlo i u Aholdu, protože si myslím, že v hypermarketech, kde se nakupuje občas to není tak užitečné jako tam, kde se kupuje pravidelně, ale i tak je to dobrá zpráva. Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    a vlastní POS terminály nemáme a hned tak mít nebudeme...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    my ne :) jenže nám to na těch KB terminálech bohužel zatím nefunguje... ale myslím, že to bude problém na jejich straně.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Jenže KB za to chce poplatek. Cash back s poplatkem je služba na nic.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: cashback se řeší - doteď byl problém primárně s tím, že pokud někdo zařídil cashback na svých terminálech (čsob v albertech), tak limitovali použitelnost na vlastní a zpřátelené banky/karty.

    první výjimkou je kb, která to před nedávnem otevřela pro jakékoliv karty na svých terminálech (globus, brzy tesco). no... ale nějak to nefunguje. teď se řeší proč - my máme cashback na kartách povolený, kb tvrdí, že oni to mají otevřené, ale fakt je, že to nevalí.
    NELDE
    NELDE --- ---
    XCHAOS: Supermarkety chtějí co nejvíce zákazníků s co největším obratem. Pak chtějí minimalizovat náklady. Služba navíc, která přitáhne lidi (nebo její nepřítomnost je odtáhne jinam) je pro ně plus. Cash-back kromě snižování hotovosti je hlavně služba navíc, zřejmě také prosazovaná skrze nižší peníze bance za karetní platby. Opak je hlavně služba navíc. Furt je to lacinější než bankomaty na vkládání.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam