Dobrý den,
rádi bychom Vás informovali, že v důsledku krátkodobé technické chyby partnerské společnosti, která zajišťuje pro mBank personalizaci platebních karet, došlo na počátku ledna k vydání platebních karet, které nejsou embosované. Za tuto situaci se velice omlouváme. Platební karta, kterou jste obdržel(a), je jinak zcela funkční a můžete ji po aktivaci bez omezení používat samozřejmě kromě platby na tzv. imprinterech. Na rozdíl od karet vydávaných v minulém roce je již vybavena čipem.
Novou, již embosovanou kartu, Vám zašleme na korespondenční adresu zdarma v nejbližší době. Nová karta bude funkční až v okamžiku, kdy si ji aktivujete v Internetovém bankovnictví (nebo prostřednictvím mLinky), do té doby můžete bez omezení využívat stávající kartu.
Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
Vaše mBank součást Commerzbank, druhé největší bankovní skupiny v Německu