• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAM: Dobrá, uznávám, že tohle máte vymazlenější :-)

    Ale PAVELK má pravdu, že logiku by mělo, aby to bylo v jedné smlouvě, nebo se mě aspoň při zakládání zeptali "a chcete jen BÚ, nebo co kdybyste za jediný podpis tady získal i možnost výhodně zhodnocovat?" Dřív nebo později stejně budu do Fia muset, abych si vybral hotovost (k tomu je nutné to nahlášení předem, a jak dlouho, nebo menší částky jde i bez? jejich help je taky dost na dvě věci), tak to vyřídím (navíc jsem si nastavil zbytečně nepohodlně dlouhé SMS kódy, což lze měnit taky jen ve smlouvě, a možná i změním mail - BTW, mailový "hlásič" sice v ebankingu je, ale údaje o odchozích platbách mi tak teď chodí dvakrát, a v příchozích v hnusném formátu chybí to nejpodstatnější, identifikace protistrany); ale do té doby, když už stejně musím někam na pobočku, tak to diverzifikuju tam, kde beztak líp úročí.
    ADAM
    ADAM --- ---
    VANEK: tak, pokud nemáš dotek o zakládání účtu elektronicky, tak ho logicky nemůžeš elektronicky založit, že..

    to jsou v tom fio ale hulváti, co?
    PAVELK
    PAVELK --- ---
    VANEK: Ten dodatek je obecne k zakladani uctu pres internet, ne jen pro ten jeden ucet. A chyba je ze ti ho nepredlozili k podpisu rovnou pri zakladani uctu.
    NELDE
    NELDE --- ---
    VANEK: Nevím, co přesně z toho článku máš na mysli. Otevírání nové firmy je relativně riskantní záležitost. Navíc v dnešní době, kdy klesá turistika obecně. Nerizikoví klienti jsou tací, kde máš dostatečné krytí - typicky leasingy, hypotéky do určitého limitu, apod. Nezáleží na druhu businessu.
    VANEK
    VANEK --- ---
    NELDE: Nerizikoví klienti si nechtějí půjčovat?! Viz např. ke konci http://e15.cz/rozhovory/sanjiv-suri-banky-by-mely-podnikatelum-podat-ruku-80536/

    Zkusil jsem si v ebankingu Fia založit ten jejich spořicí účet, u všeho mě to vyfuckovalo, že je nutno podepsat dodatek ke smlouvě. Tak holt odtud peníze vyvedu...
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Dá se možná čekat, že poplatky teď půjdou nahoru (-; Banky nechtějí půjčovat rizikovým klientům a nerizikoví klienti si zase nechtějí půjčovat. Tedy banky potřebují obrat co nejvíce stávající klienty, jinak by neměly na provoz a úroky z vkladů.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TANTRICK: stačí i ten náš účet - paypal posílá peníze z Unicreditu. jinak k poplatkům a jejich (ne)snižování jeden článešek... WSPK - Vanek: to je tvoje (bývalá)? :)
    http://finance.idnes.cz/banky-opet-zdrazuji-a-zavadeji-i-nejabsurdnejsi-poplatky-pz7-/bank.asp?c=A090310_142947_bank_fib
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TANTRICK: Na normalni placeni potrebujes normalni platebni kartu, na prijem plateb pres pejpal ti afaik staci korunovej ucet , kam ti to v nevyhodnem konverznum kurzu radi prevedou...
    TANTRICK
    TANTRICK --- ---
    Nevíte, jestli pro paypal a google checkout musím mít v Česku účet s možností příjmu zahraničních plateb, nebo stačí účet s platební kartou?
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    TMA: Ne. :-))) Ale poslali omluvnou zprávu, že se jim cosi zku***** v systému a úrok za únor včetně ušlého březnového úroku z únorového úroku připíšou na konci března. Doufám, že to v mezidobí nehodlají poslat do bankrotu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TMA: ten nepřipsali nikomu jakási interní chyba, ale prý to s ním vnitřně počítá a připíše se k březnovému :-)
    TMA
    TMA --- ---
    MUNIN: Pripsali ti urok za unor?

    VANEK: Stejne jako MUNIN jsem dve stovky skladat v hotovosti nemusel. Vklad je zpoplatnen 6,- Kc.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    VANEK: Dvě stovky jsem v hotovosti skládat nemusel. Ale na účtu jsou blokované - tj. disponabilní zůstatek je vždy o 200 menší než účetní.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ATAN: musíš s operátorem, přes automatickou mLinku jen blokace.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VANEK: u nás na fóru psali, že těch 200 hotovostně se skládat nemusí, informace kolísají podle pobočky. doporučuju zeptat se na jejich infolince.
    ATAN
    ATAN --- ---
    VXP: ok, to mam.

    chci pozadat o duplikat karty, protoze mam jeste starou, staci mi na to automaticka mlinka nebo musim s nekym mluvit?
    VXP
    VXP --- ---
    ATAN: v ebankovnictvi musis mit aktivovanou mlinku a nastavit si tam heslo... pokud ji aktivovanou nemas (jako ja) tak nevim jak se tam s nima domluvis :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    Byl jsem se ptát v GE Money na ten Genius Plus. K založení jsou třeba 2 doklady totožnosti a dvě stovky minimálního vkladu se musí složit v hotovosti (je-li to zpoplatněno, mi není jasné).
    ATAN
    ATAN --- ---
    jak je to s mlinkou? musim znat nejake heslo? staci to to ebankovnictvi?
    2ND
    2ND --- ---
    dik za info, takova socka nejsem, ale spis po nich budu chtit Emboss Visa :)
    VXP
    VXP --- ---
    2ND: pin muzes zmenit v internetovym bankovnictvi mbank...

    za zmenu se plati 25,-

    http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=93879&t=93879&sr=&pn=1&cat=22

    a nebo kartu zrus a nech si poslat zdarma novou :D
    2ND
    2ND --- ---
    zacal jsem pouzivat 2 mbank ucty, ktere jsem si zridil pred rokem a zjistil ze nevim pin ani k jedne bankovni karte... nevite jestli se tam da zmenit PIN? nebo musim pozadat o nove karty ?
    VXP
    VXP --- ---
    LUCIANA: tak prejdi k mBank a budes mit na vedeni nestudentskyho uctu naporad slevu 100% oproti KB :D
    LUCIANA
    LUCIANA --- ---
    to jsou věci - v KB mi skončil studentskej účet, bylo mi 26 loni v září, platí to prý do konce roku ještě, ale kašlala jsem na to a volali, že jako to bude platit ještě do března, zas jsem to nechala bejt a ted mi volali, jestli to teda už budu nějak řešit ten svůj účet a prý že budu mít první rok slevu na vedení už normálního nestudentskýho účtu 50%, docela mi dělají radost
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: ani já nevím (vždy).

    SEBEL: hoď mi do pošty číslo své žádosti, nebo pokud si ho nepamatuješ, tak jméno+příjmení+reg. e-mail.
    PAULMUADDIB
    PAULMUADDIB --- ---
    BUNDA: Jo, akorát nechápu, púroč je ta částka vždycky jiná (jednou 200 k, jednou 150 k, pak 250 k, a zase 70 k, fakt nechápu).

    Já jsem si u mBank bral cvičně 100 k a pohoda.
    YNZA
    YNZA --- ---
    ZONICEK: hlavne si to nenech vnutit
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZONICEK: tyhle nabídky sem měl před lety u ČS také (tedy na podstatně vyšší částku) :-)

    SEBEL: ADAMM je jediný kdo to ví.

    btw už, aby došlo k posílení mail serveru mBank :-(
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Když jsme u těch půjček :) dneska se přihlásim na servis24 a vyběhne na mě :)
    Obchodní sdělení

    50000 Kč je pro Vás připraveno!

    * Půjčka je předem schválena
    * Peníze na cokoliv můžete mít okamžitě
    * Smlouvu uzavřete pohodlně bez nutnosti návštěvy pobočky
    * Získáte zvýhodněnou měsíční splátku

    Vyřiďte si půjčku hned teď, stačí pár kliknutí!
    MALKE
    MALKE --- ---
    ADAM: Já jsem s nima taky nikdy neměla problém, všechno chodí, jak má. A vadí mi neprůhlednost poplatků - kdyby spořka ( u které jsem měla konto) měla produkt, jaký má mbanka (jasný systém poplatků, ne ty šílenosti, které mi chodily a u nichž jsem se nedopočítala, za co jim vlastně platím - ano, jistě by se to dalo do halíře zjistit, ale já z principu nechci studovat desítky stran poznámek pod poznámkami )+ několik funkčních kont (vyhovuje mi mít peníze "roztříděné") + většina věcí lze zařídit, aniž by člověk musel někam lítat, klidně bych u ní zůstala i přesto, že bych musela platit. Pro mě je mBanka prostě pohodlná. Není ovšem pro každého (nejsem jistě nijak náročný zákazník, nepotřebuju platit do zahraničí, netřeba mi úvěrů, ...).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam