• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DAMIAN: více podrobností? Jako kdy odmítnut (při zadávání, potvrzování, realizaci)? Číslo účtu a banky (pozor některé kódy bank už neplatí) jsou v pořádku?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    STEPNI_VLK: já to sleduju tady - http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=110262&t=110262&cat=21&p=2 - se mi zdá, že měli krapet problémy se zátěží... u nás na fóru už to (jako obvykle cokoliv kromě rýpání do ročního trvaláku) vyhnilo, ale budu rád za vaše případné zkušenosti ve smyslu, jak rychle to "dovychytali" nebo ne ohledně rychlosti načítání nového IB?
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Tak PS, resp. ČSOB se teď vyprsila s novým IB - nový "dizájn" a spousta nových služeb a nastavení. Navíc se dívám, že nastavení frekvence výpisů už tam je také možno. No nemám já peška? :))
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    Co může znamenat když platební příkaz v IB byl "odmítnut při validaci" ? jedná se o FIO...
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    MUI: Tak proto jsem se ptal na to kolik toho posilas, pac ty sluzby se diametralne lisi ...
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    MUI: postovni obalkou?
    Pokud budeme brat vpotaz fakt ze chceme 100% uspesnost prevodu, tak
    paypal nebo bankovni predovod ... zalezi na sume ...
    Jinak na to existuji ruzne firmy co se timdle zabyvaji, ale otazkou kolik toho posilas ...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    tak sem dnes měl trochu trabl s bankomatem České spořitelny. Chtěl jsem dobít kredit na mobilu blízké osoby a na konci transakce mě čekalo blikání červené obrazovky se slovy transakce neprovedena. Vyjela karta i lísteček s potvrzením transakce neprovedena. Tak to zkusím znovu a totéž. Nakonec jsem to do třetice zkusil pro změnu se svým telefonním číslem a stejný výsledek. Přijdu domů a telefon dobil jsi mi dvakrát. Juknu do IB a opravdu první dvě dle bankomatu neprovedené transakce zablokovaly peníze ta třetí nic opravdu neprovedena. No nic říkám si zkusím reklamaci. A začal ping pong. Bankomat je sice náš, ale reklamaci musíte podat u své banky. Tam zase opačně bankomat není náš musíte podat reklamaci u provozující banky. Na druhý pokus u České spořitelny jsem už asertivně přesvědčil, že sepíšeme reklamaci. Tak jsem zvědav zda papír potvrzující chybu bankomatu dorazí a jak se k tomu následně postaví druhá banka.
    NELDE
    NELDE --- ---
    STEPNI_VLK: Když to podepisuješ na pobočce, tak místo vzoru je možné připsat číslo OP a podpis pracovnice banky. Vzdáleně ti to samozřejmě nepomůže (-;
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    NELDE: A jak ti občanka pomůže s podpisem dle podpisového vzoru? :) Mimochodem, už vím, proč je změna frekvence zasílání výpisů přes banku - stojí to 20 Kč. :/ A ten dopis s oznámením neplatného podpisu mě přišel na 10 Kč. Jsou to kurvy.. a peníze tahají jak můžou, ať už je účet "zadarmo" nebo ne. Ještěže mám teď alespoň ty výběry z bankomatu nezpoplatněné..
    NELDE
    NELDE --- ---
    STEPNI_VLK: Já při podpisu podle podpisového vzoru rovnou vytahuji občanku.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    STARDAY: Ok. :) Mezičasem jsem se opět stihl lehce nasrat. Nějak nechápu, proč taková blbost, jakou je frekvence výpisů, není nastavitelná přes IB. Zase jsem kvůli tomu musel na poštu. A aby to opět neměl tak jednoduché, tak se mi napoprvé nepovedl podpis dle podpisového vzoru, takže po třech dnech obálka z reklamačního a další pouť na poštu. Napodruhé to už naštěstí vyšlo.
    Nikdy předtím se mi to s tím podpisem nestalo, ovšem paní, která to se mnou napodruhé zařizovala, mne uklidňovala tím, že je to poměrně častý problém zákazníků. Taky už jste někdy nezvládli svůj podpis v normě? :)
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    STEPNI_VLK: postovnis poritelna je jen brand csob, neni to samostatna banka ;)
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    Další překvapení od RB. Rakušáci právě oznámili, že od 1.5. zdražují kontokorent na 19,9%. Vzhledem k tomu, že schválení je za 200 a vedení za 0-50 dle obratu, dosáhli toho pěkného výsledku, že mají kk prakticky stejně drahý jako kreditku od mBank.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    MRTVY_KENNY: Jo, tak to bych také rád věděl. U kontokorentu jsem nic neměnil a výpis z účtu mi chodí na aktuální adresu, u IB jsem to nezměnil a PIN mi šel na starou ze smlouvy. Obé jsou přitom dodatky ke smlouvě o účtu.

    Tady na NYXu asi nikdo z Poštovní spořitelny není, což? Nebo může být i ČSOB?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    NELDE: ja uz to mam hotove, ale s tim jsem mel spojenou jinou vec a to nove vygenerovani pristupu k netbankingu

    to mi slecna udelala, kdyz jsem se divil, ze mi nedala zadny papir, rekla, ze mi to prijde vsechno postou, na miste nelze, coz byla trochu podpasovka, pac jsem myslel, ze si to hned odblokuju. uz jsem to delal kdysi a papir jsem dostal primo s id. cislem do ruky. tentokrat nelze a postou, dobra.

    14 dnu nic, tak jsem sel znova a jina slecna mi rekla, ze ta prvni to udelala nejak napul, takze mi to udela znovu a poradne. tentokrat uz jsem dostal do ruky papiry asi tri, ale stejne jsem musel cekat na postu, ale to prislo tak do dvou dnu.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    STEPNI_VLK: ajo, jsem se do toho pinu zamotal, kazdopadne moc nechapu jakto, ze ti posilaji neco na novou adresu, pritom jsi ji nemenil ve smlouve. to jim musi delat problem porad, jestli jednu informaci muzes nejak zmenit ale vlastne nezmenit..
    NELDE
    NELDE --- ---
    MRTVY_KENNY: Zkus to na pobočce, kde ti vedou konto. Tam by měli umět oboje (-; Aspoň ta moje to umí - dělá mi jak konto, tak i hypo, stavební atd. Ale já mám možná trochu nadstandardní služby (-;
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    MRTVY_KENNY: Nejde o jeden PIN na více služeb. Jde o to, že pro Max Mobil žádný PIN neexistuje. Podle mého se mnou mohla mnohem více zařídit ta úřednice, která mi v úvodu celou změnu zadala do systému. Měla vědět, že žádný PIN mít nemohu. A pokud by mi rovnou zařídila PIN, mohla se přeptat i na platnost té korespondenční adresy (pokud by ji tam někde v databázi našla). Prostě celé to dle mého mohlo být řešeno mnohem elegantněji.

    NELDE: Člověka vždycky potěší, když vidí, že v tom (že je blbem nebo z něj blba dělají) není sám. ;)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    NELDE: nevim, ale ted jsem resil zmenu adresy a hypo u CS a konto u CS = dve zadosti. mozna to jde na prepazce najednou, ale ja nejdriv opravoval hypo na hypocentru, kde mi adresu ke kontu zmenit nemohli.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    STEPNI_VLK: tezko rict, jako pri zakladani nove sluzby se podepisujou smlouvy a tam bych cekal, ze bude adresa, podle ktere se hodlaji ridit. a uz jenom myslenka sdileni jednoho PINu na vice sluzeb, mi prijde spatne, jasne, clovek ma svoje identifikacni cislo a piny at si klido nastavi na vsechny sluzby stejne, ale defaultne by mela mit imho kazda svoje unikatni.
    druha vec je, ze se zmenou adresy bysis to opravdu mel vsude obehat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam