• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    ADAMM: Koukám na to "Tvoje" forum o mbank a trochu mě to odrazuje...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CHEVALIER: Poštovní spořitelna a jejich "neviditelné" (=na webu o něm nic není, kromě schované zmínky v ceníku) Konto zdarma nebo mBank (tam - jak asi víš - nejsou převody do zahraničí, ale proti FIO to má svoje výhody). Jinak aktuálně v podstatě nic.
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    Dobrý den přeji. Můžete mi poradit nějakou spolehlivou banku s nulovými poplatky, popřípadě i s možností plateb do zahraničí. Jsem u FIO a chtěl bych ještě nějakou podobnou alternativu...
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Opravdu je český finanční svět o tolik horší, než ten zahraniční? - Měšec.cz
    http://www.mesec.cz/clanky/opravdu-je-cesky-financni-svet-o-tolik-horsi-nez-ten-zahranicni/
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    To je fakt, neuvědomil jsem si že myslíš Poštovku
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Tak ona PS je de facto ČSOB s jiným ksichtem. ;)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    STEPNI_VLK: U ČSOB je tohle taky - pár dní tam příkaz "visí" a buď se provede nebo zruší. Neplatí se nic.. Já si na to i celkem navyknul a používám to jako běžnou vlastnost - zadám třeba příkazy a pak se až vloží hotovost na účet podle toho kolik je třeba..
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Mne naopak příjemně překvapila situace u mého účtu Zadarmo u PS. Měl jsem zadaný příkaz k úhradě, ovšem v den, kdy měly peníze odcházet, jsem jich na účtu neměl dostatečné množství. Nedostal jsem se však do nepovoleného mínusu (kontokorent nemaje), pouze mi přišlo oznámení o neprovedení platby. Jakmile jsem pak následujícího dne peníze na účet doplnil, platba se v pořádku uskutečnila. Čekal jsem alespoň nějakou "pokutu" na konci měsíce, ale nekonala se. Možná je to běžná praxe u všech bank, nicméně i tak mne to docela potěšilo..
    VANEK
    VANEK --- ---
    "České banky nás nemají rády", vyšlo jako Leaders' Voice v Hospodářkách: http://blog.konektor.biz/2010/10/22/
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Banka jako kompenzaci nabídla manželům vedení sporožirového účtu na 24 měsíců zdarma. O tom se však manželé nedozvěděli při jednání s Českou spořitelnou, ale až ze zápisu z jednání, který jim byl později zaslán. "Tato konkrétní nabídka při osobním jednání nezazněla, nicméně bychom ji stejně odmítli," uvádí Jakub. Běžně platil za účet 45 korun měsíčně, odškodnění by se dalo vyčíslit na 1 080 korun.

    V ČS mají evidentně velmi "schopné" PR oddělení. :)) Mimochodem, ani se nedivím, že po této zkušenosti účet zrušili - já bych od takové banky utíkal, seč by mi síly stačily..
    ATAN
    ATAN --- ---
    Bankéřka České spořitelny si půjčila půl milionu na klienta. Zjistil to až za rok - iDNES.cz
    http://finance.idnes.cz/bankerka-ceske-sporitelny-si-pujcila-pul-milionu-na-klienta-zjistil-to-az-za-rok-gfp-/bank.asp?c=A101020_111720_bank_hru
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    LAMICZKA: Zkusil bych ještě zavolat do Komerčky - inkaso šeků pro neklienty mají v ceníku a v seznamu produktů na webu.
    LAMICZKA
    LAMICZKA --- ---
    MUNIN: na tom šeku to nikde napsané není, ale v podstatě ho ve všech bankách berou jako šek k inkasu, tudíž by měl být vázaný na účet v dané bance. Takže jediné řešení je teď buď to, že mi to nechá proplatit někdo z rodinných přislušníků nebo si na to musím založit extra účet u jiné banky, která šeky přijímá.

    Díky všem za rady, snad tohle třeba pomůže dalším, kteří mají účet u mBank a nemají možnost se k penězům tedy dostat jednodušším způsobem.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    LAMICZKA: A řekla to pro to, že to pro neklienty nedělají (ještě před pár lety to nebyl problém) nebo proto, že je na tom šeku poznámka "for deposit only"?
    LAMICZKA
    LAMICZKA --- ---
    ADAM: čsob mám přes ulici, tak tam zaběhnu, díky!
    ADAM
    ADAM --- ---
    imho csob to uměla i pro neklienty. nejsem si jist, zda jsem klientem byl nebo ne. ale myslím, že ne..
    LAMICZKA
    LAMICZKA --- ---
    ADAMM:
    NELDE: byla jsem již v české spořitelně, tam mi paní na pokladně řekla, že mi to může proplatit jen když budu klientem .. byla to malá pobočka, mám tedy zkusit ještě jinou? nebo ještě tu RB? jsem kousek od Václaváku, takže v podstatě mám všechny banky po ruce ..

    díky za rady .. to mi byl čert dlužen, jedná se o vyřízení reklamace ..
    NELDE
    NELDE --- ---
    HARALD: Kdysi jsem měl šek z Řecka ve FRF. KB to zvládla za docela dlouho a to ještě jsem si u nich kvůli tomu založil devizový účet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Ten můj link je od něj (-; A je tam popsána, jak měl problém, že na konec mu pomohla ČS.
    HARALD
    HARALD --- ---
    LAMICZKA, NELDE: Pozor, těch pár dní může být klidně měsíc. RB trvalo v mém případě inkaso šeku trvalo 3 týdny a to jsem klient.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam