• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAM
    ADAM --- ---
    2ND: mam to vyřešený ad A/
    - email chodí spolehlivě, má dobrou strukturu.

    B byy šlo samozřejme taky řešit, ale prijde mi to zbytečně komplikovné
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    2ND: B je spravne... - stahnes si proste davkovy soubor a jde to i zautomatizovat...
    2ND
    2ND --- ---
    ADAM: k automatickemu zpracovani plateb svym ucetnim systemem
    muzu bud
    a/ parsovat emaily ktere chodi, pokud chodi v plaintextu (treba ty html co zasila mBank jsou naho.vno) Reiffka ma pomerne slusne moznosti nastaveni co bude prichozi mail obsahovat za informace
    b/ lepe pripojit se zabezpecene nekam k webu, kde si pres api zjistim co se zmenilo na uctu (todle ted Reiffka udajne ma, netestoval jsem)

    staci mi kdyz se dozvim, jaka castka prisla a s jakym VS

    Na ucet mi chodi pomerne male castky radove ve stokorunach, ale hodne plateb, takze se mi nechce platit 7 korun za operaci jako prave u reiffky
    ADAM
    ADAM --- ---
    2ND: k cemu presne to potrebujes? 
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    2ND: nevim, jaky API myslis, vypis uctu si muzes bez problemu stahovat jako "davku", tak to delame my.

    Kvalita lidi na pobockach je v RB dost zoufala, skoncil jsem tam pote, co mi jedna slecna vystavovala potvrzeni, ze mam u nich ucet, natrikrat. Kdyz jsem rusil ucet, tak jim trvalo, nez sehnali nekoho kompetentniho a ten clovek nejak sam naznacoval, jak je z toho otravenej, s jakejma tam pracuje blbcema :).

    Prechodu k FIO nelituju ani minutu, jenom sem se presvedcil, ze od bordelaru z vychodni marky toho nelze moc cekat.

    2ND
    2ND --- ---
    SUCZKER: zajimave, ma FIO nejake bankovni API ?
    jsem uz z Refikky docela zoufalej, na pobockach jsou misto kompetentnich lidi napomadovani panaci, uctujou mi poplatky, ktery pri obratu jaky mam vubec nemam platit atd...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NETWORK: nebyl nejmensi problem, dokonce kvuli nam doprogramovali featuru do softwaru (slouceni dvou uctu pod jeden), a ani nepipli, ze to nejde nebo tak. Prijde mi, ze tam maji jeste furt pomerne lidskej pristup a nerikaj tradicni "my za nic nemuzeme, takhle to mame v systemu" a podobny kecy.
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    SUCZKER: ja to dopisem psat nebudu.. mailem.. Jasne pro 70% klientu to problem neni - ale mam tady mozna stovku klientu z rehabilitacniho ustavu a pro nektere je problem ty trvale prikazy menit, nicmene neda se nic delat... Kazdopadne Ty jsi s FIO spokojeny?
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NETWORK: Když si vezmeš, že psát klientům 400 dopisů tě vijde maximálně na 4000 korun ( + obálky a papír) a pro většinu klientů není problém změnit trvalák, tak bych to prostě udělal. Už jsme u FIO nějakej ten pátek a klienti se nějak necukali, změnu zvládli všichni. K 1.3. zruš účet a bude vymalováno...
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    NELDE: jasan, mel jsem zkratka hodne trpelivosti... u tech lenivych lidi co se nechaji vydirat a okradat (defacto) je to horsi
    NELDE
    NELDE --- ---
    DJFRACTAL: Proč čekat na další selhání? Banky se musí naučit, že klienti jim chybí neodpouští. Jedině tak si dají pozor.
    I když pravda je, že GE mě naštvalo několikrát a hodně.
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    NELDE: neláme nad nikym hul, kdyz jednou selze, kdyz ale 10 krat, tak rad ji zlamu a jeste mu vypichnu oko :)
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    NELDE: tak ja jsem doteď s nimi neměl problém... Jenže jak říkam - pro mě není jednoduché jen tak odejít, právě kvůli klientům....
    NELDE
    NELDE --- ---
    NETWORK: No, měl jsi odejít už dávno. České banky si musí zvyknout, že v businessu platí jednou a dost. Celá společnost a obchod zvlášť je postavená na důvěře. Jednou mě GE naštvali a od té doby s nimi nechci mít nic společného - i kdyby nabízeli nejlepší služby na trhu, tak k nim nepůjdu.
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    ADAMM: normalne od nich prisel dopis s tim ze meni sazebnik a ze jestli se mi to nelibi, tak ze mam dat vypoved... neskutecna podpasovka....
    Vypada to, ze pujdu k FIO, ale samozrejme nikdo mi nikde negarantuje, ze za mesic nevydaji novy sazebnik a opet muzu dopadnout stejne jako ted = kontaktovat 400 lidi, kteri (vetsinou) maji trvale prikazy, aby menili cisla uctu, atp... :-(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NETWORK: MUNIN: dalich i patrik měli radost. články můžete myslím očekávat v obou případech zítra :)
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    ad RFFSNBNK: u rajfky poslední kapka, stále mi strhávají poplatek za kartu, pojisteni ke karte a cestovni pojisteni kdyz uz kartu davno nemam (mam ji ted u jine spolecnosti kde neplatim skoro nic a jenom smesnou sumu za celorocni pojisteni lecebnych vyloh), uvidim co na to reklamace... uz fakt nemam duvod jakkoli ty zlute mizery podporovat
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MUNIN: díky. love it.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    ADAMM: Mají to normálně v ceníku účinném od března. Ale týká se to specificky podnikatelského Active konta.

    GE Money CZ - Zákaznický servis - Sazebníky poplatků
    http://www.gemoney.cz/ge/cz/2/zakaznicky-servis/sazebniky-poplatku
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NETWORK: takže jestli ti to poslali nějak - můžeš mi to přeposlat? předal bych to přátelům, kteří okolo toho rádi udělají pořádný humbuk - Patrik Nacher i Dalibor Chvátal budou mít jistě radost...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam