ADAMM: Souhlas - také si myslím, že mBank ještě neskončila. Ale problém je, že na přitažení dalších klientů (které potřebuje), je nutné přijít s novou kampaní a to znamená nový produkt. A prohlašovat za nový produkt něco, co mají dávno všichni, není nejlepší strategie. Tedy kontokorent super na převedení více současných zákazníků z "druhé" banky do "jediné" banky (neboť díky kontokorentu si nechávají dva účty - tak jako já si nechávám druhý kvůli zahraničním platbám), nicméně se to nedá prodávat marketingově. Zejména, když jízlivé jazyky by mohly vracet úder odkazem na sliby.
Nechápu ale, proč mBank nedělá reklamu na svoji debetní kartu - bez poplatku (naprostá většina bank nějaký poplatek má, i když ho první rok odpouští) s výběry z bankomatů bez poplatku (za určitých podmínek). Třeba formou té reklamy na MasterCard. Nebo prostým PR - udělat velký srovnávací průzkum jako poplatky v průměru platí klienti té které banky a pak udělat velký článek na srovnání nikoli "modelových" klientů (kteří neexistují), ale prostě vybrat vzorek obyvatel a projít jejich bankovní výpisy za jeden rok.
Optimální by bylo nabídnout i karetní pojištění "zadarmo" - za jistých podmínek - velká útrata kartou. Třeba formou bonusového programu - za každou platbu kartou body a ty body se dají užít k platbě dodatečných poplatků - třeba jednorázové platby ve větším počtu, výběry z bankomatu, pojištění, úrokové zvýhodnění. Atd. Optimálně metodou "mám-li platit poplatek, prvně se použijí body".