• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    SM3
    SM3 --- ---
    Byl jsem docela mile překvapen, že platby jak z KB tak z ČS mi na účet u mBanky dorazili, již druhý den. Což pokud si dobře pamatuji tak jsem z KB na ČS čekal 2 někdy až 3dny...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ADAM: pekne, pekne .. dekuji za info .. achjo, proc mi tohle lidi delaj
    ADAM
    ADAM --- ---
    PETER_PAN: v pondělí.
    pokud to spořka odeslala až v pondělí, no, tak bys to měl na účtu vidět dnes (úterý) do 9hod ráno.

    pokud ne, tak to na 99% neposlal, (nebo banky udělaly chybu).
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. kdyz nekdo dal prikaz k prevodu na CS (e-banking) v nedeli - do kdy to budu mit na FIO uctu ? .. je utery (11hod.), nemam to tam :-/
    S474N
    S474N --- ---
    BUNDA: no hlavne tam musel mit za neco ten minus. A o tom se nejak "zapomnel" zminit.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    VLASTIS: výpověď posílat obyčejnou poštou a následně mailem nebude zrovna košer. Holt se mu to ušetření za podací lístek prodražilo, ale tak jak to sepsal to nevyznívá zrovna moc v to, že by si uvědomoval vlastní chybu.
    ADAM
    ADAM --- ---
    VLASTIS: jako u korporace typu banka by bylo spíš velmi příjemným překvapením, kdyby na to jakkoli reagovali...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SIVER: mě takhle volají z Air Bank :-) Nejde jim na rozum, že tam mám jen spořák (+0,2%) a nechci tam i běžný účet.

    Jinak většinou co mám zkušenosti s Citi, GE atd tak nevolají z banky, ale dealeři, kteří nevědí vůbec nic. Takže vnucují kreditku a na odpověď proč se nekouknou do systému, že by viděli, že už tam mám dvě nemají odpověď :-)

    A nejvíce mi volají od O2 zvlášť po přechodu jinam :-)
    SIVER
    SIVER --- ---
    Gemoney Bank mě odradila dalším zvláštním pravidlem :-D

    už mi volali asi po šestý kdy mi došla trpělivost a řekl jsem,že nemám zájem o nic už a at mi nevolají.

    Slečna na druhém konci mi řekla,že jestli nechci být už zpětně kontaktován,že si musim zaslat písemnou žádost. Tak jsem jí v metl do tváře,že snad už na začátku hovoru mě upozornují, že hovory nahrávají pro lepší kvalitu,takže at to kouká zavést do systému a že to mají i nahrané...

    No začínám si o té bance myslet čím dál tím lepší věci...:/
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    ADAM: imho mu jde spis, o to, ze je o situaci s ukoncenim explicitne informoval v emailu pri prvnim upomince 66kc, a banka reagovala po nekolika mesicich s vyssim dluhem

    kdyby mu odepsali neco ve smyslu zadny dokument o ukonceni od vas nemame, tak je to imho OK
    ADAM
    ADAM --- ---
    ADAMM: ať okopíruje podací lístek a bude to v pořádku.

    takhle to je jen nepodložený výkřik do tmy. pokud to opravdu poslal obyč. dopisem, tak to ukazuje jen na jeho hloupost...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JIMIQ: imho ani Zdeněk Fekar nepopírá "spoluvinu" - imho jde spíš o přístup... (než někdo začne psát, že jde o "stážistku" / "útoky konkurence", tak mohu ujistit, že to není nějaká falešná identita, ale docela konzistentní člověk - btw. v roce 2007 se velmi kriticky navážel do mBank :)
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    viz komentáře, je to nesmysl :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tohle by mohlo zajímat ID VANEK - jestli s tím můžete něco udělat?

    Ve Fio bance o peníze klienta nepečují. Rozfrcají je! Blog - Zdeněk Fekar (blog.iDNES.cz)
    http://fekar.blog.idnes.cz/c/283542/Ve-Fio-bance-o-penize-klienta-nepecuji-Rozfrcaji-je.html
    HARALD
    HARALD --- ---
    MITSU: Název měnit nemusí. RB, u kterých jsem měl program Zadarmo, mi změnou sazebníku nahodila poplatek za vedení účtu 400 Kč. A nic nepřejmenovala. Zjistil jsem to az z vypisu.
    VANEK
    VANEK --- ---
    Neuklada zakon nahodou jen dva mesice?
    S474N
    S474N --- ---
    MITSU: ale to co pouziva GE neni zadnej MLM system.
    MITSU
    MITSU --- ---
    S474N: Efektivni je, nicmene v pripade banky se jedna o zoufalost:) GE roste pomaleji nez trh (resp. rychleji klesa), tak se snazi nahnat nove klienty s co nejnizsimi naklady. Doufa, ze jim pak proda kreditni karty (v tech se jim dari zdaleka nejlepe na trhu) nebo spotrebitelske uvery. Kdyz se to povede, necha Gratis opravdu gratis. Spis se to ale nepovede, protoze na tuhle nabidku slysi jen ti, kterym jde o minimalni naklady. A kdyz se to nepovede, ucty zpoplatni (oznami to 3 mesice predem tak, jak to uklada zakon a asi bude muset zmenit i nazev:) s cilem dostat prodelecne klienty ven. Stejne jako nabrala klienty na sporici ucty se sazbou 3,6%, kterou pak snizila (trochu se lekli, co to provedli:) s cilem vyhnat klienty pryc.
    S474N
    S474N --- ---
    TABO: kdyz chces ucet zadarmo, tak musis pri zalozeni nahlasit kod. Ten bud ziskas od lovce (tedy cloveka, ktery si zalozil konto a slibil dovezt minimalne 2 lidi) tak, ze te bud zna a da ti ten kod nebo ze si ho prectes nekde na netu. Nebo se sam stanes lovcem a potom musis nahnat dalsi 2 ovecky. Vzhledem k tomu, ze je na internetu plna zadnice kodu, tak je lepsi si vybrat uz nejaky stavajici.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam