• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    je tady někdo z Equabank? prosím o radu, jsem v zahraničí, dnes mi bankomaty odmítají vydat hotovost (včera vše fungovalo bez problémů) s tím, že karta nespolupracuje, jenže v internetovém bankovnictví jsou ty pokusy o výběry evidované jako proběhlé. píšu jim na klientské centrum, tak snad se ozvou rychle, ale vůbec netuším co s tím, mám zablokované peníze a žádnou hotovost.
    HARALD
    HARALD --- ---
    SIVER: proč? to jsou takový hospodský řeči.
    SIVER
    SIVER --- ---
    By mě zajímalo co může být u komerční banky dobrého. u velkých bank asi nebude nikdy nic dobrý..:-/
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    Máte někdo dětské konto Beruška u Komerční banky? Dobrý?
    ADAM
    ADAM --- ---
    BUNDA: přesně
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: spořka už dlouho odesílala brzo ráno v pracovní den takže pokud to poslal v neděli mělo by to být včera ve FIO. Ale už tam pár let nejsem tak je možné, že to změnili.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAM: Protože hodně bank odesílá už ráno (nebo i dvakrát denně).
    ADAM
    ADAM --- ---
    teoreticky asi jo.

    ale na firemním fio účtu dostávám desítky plateb denně a 90% poslaných v neděli tam v pondělí prostě je.


    všechny platby mám vždy před 9 ráno
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAM: O víkendu nefunguje clearing - počítají se pouze pracovní dny. ČS posílá pokud vím ve všední dne v 20:00. Nevím, kdy se připojuje Fio a kdy přípisuje, ale teoreticky by to mělo dojít během dneška do Fia.
    SM3
    SM3 --- ---
    ADAM: tak to je fajn zjištění....
    Jinak když jsem potřeboval prachy mít někde hned, tak jsem využíval WesternUnion, ale už si nepamatuji poplatky jaké byli, ale ty prachy byli k vyzvednutí během pár minut od té doby co to bylo zařízeno na "odchozí pobočce"...
    ADAM
    ADAM --- ---
    SM3: to bylo dřív. dneska už vždycky všechno druhý den dorazí.


    včera jsem poslal expresní platbu EUR do něměcka - měla tam dorazit v ten den (včera) a prd, doteď tam není :-(
    SM3
    SM3 --- ---
    Byl jsem docela mile překvapen, že platby jak z KB tak z ČS mi na účet u mBanky dorazili, již druhý den. Což pokud si dobře pamatuji tak jsem z KB na ČS čekal 2 někdy až 3dny...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ADAM: pekne, pekne .. dekuji za info .. achjo, proc mi tohle lidi delaj
    ADAM
    ADAM --- ---
    PETER_PAN: v pondělí.
    pokud to spořka odeslala až v pondělí, no, tak bys to měl na účtu vidět dnes (úterý) do 9hod ráno.

    pokud ne, tak to na 99% neposlal, (nebo banky udělaly chybu).
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. kdyz nekdo dal prikaz k prevodu na CS (e-banking) v nedeli - do kdy to budu mit na FIO uctu ? .. je utery (11hod.), nemam to tam :-/
    S474N
    S474N --- ---
    BUNDA: no hlavne tam musel mit za neco ten minus. A o tom se nejak "zapomnel" zminit.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    VLASTIS: výpověď posílat obyčejnou poštou a následně mailem nebude zrovna košer. Holt se mu to ušetření za podací lístek prodražilo, ale tak jak to sepsal to nevyznívá zrovna moc v to, že by si uvědomoval vlastní chybu.
    ADAM
    ADAM --- ---
    VLASTIS: jako u korporace typu banka by bylo spíš velmi příjemným překvapením, kdyby na to jakkoli reagovali...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SIVER: mě takhle volají z Air Bank :-) Nejde jim na rozum, že tam mám jen spořák (+0,2%) a nechci tam i běžný účet.

    Jinak většinou co mám zkušenosti s Citi, GE atd tak nevolají z banky, ale dealeři, kteří nevědí vůbec nic. Takže vnucují kreditku a na odpověď proč se nekouknou do systému, že by viděli, že už tam mám dvě nemají odpověď :-)

    A nejvíce mi volají od O2 zvlášť po přechodu jinam :-)
    SIVER
    SIVER --- ---
    Gemoney Bank mě odradila dalším zvláštním pravidlem :-D

    už mi volali asi po šestý kdy mi došla trpělivost a řekl jsem,že nemám zájem o nic už a at mi nevolají.

    Slečna na druhém konci mi řekla,že jestli nechci být už zpětně kontaktován,že si musim zaslat písemnou žádost. Tak jsem jí v metl do tváře,že snad už na začátku hovoru mě upozornují, že hovory nahrávají pro lepší kvalitu,takže at to kouká zavést do systému a že to mají i nahrané...

    No začínám si o té bance myslet čím dál tím lepší věci...:/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam