V komunikaci, na pobocce neumeli nikdo vyborne anglicky. V papirech mela spoustu chyb, napriklad v adrese doruceni, ackoliv ji prinesla spravne napsanou, aby se predeslo problemum s jeji vyslovnosti. Nastesti nato upozornila na pobocce ihned po obdrzeni smlouvy a junak to hned opravil. Pak cekala asi tri tydny na kartu na danou adresu, pak jsem tam zavolal a ptal se, kde je problem, a pan mi mimo jine sdelil. A mate tam na schrance stejne jmeno jako je jmeno, na niz je karta vydana? Rikam , nemame, bydlime v podmajmu....nooooo tak to tam postacka nehodi stejne (Nato se ji nikdo vsak nezeptal, jinak by rovnou rekla, ze si kartu vyzvedne na pobocce). Rikam ok, jaky bude dalsi proces? Karta se drive ci pozdeji vrati na pobocku a my slecne zavolame at si ji vyzvedne na hlavni pobocce. Ukoncil jsem hovor slovy,ok , diky nashledanou. Dalsi dva tydny nic, holka chudak, mezitim obdrzela na ucet prvni vyplatu. Tak ji rikam, obetuj jednu prestavku na obed a jed tam. Prijela a karta byla tam, nikdo se neozval, jak byva standartni na email ci jak mi sdelil pan po telefonu. Takze to je detail proc jsem je nazval amatery, coz vsak vubec neznamena, ze bych je zatracoval...