• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    S474N: jinak jiste, normalni je si dat na svoji schranku jmeno svoje aby ti posta dosla vzdycky, nicmene nekteri lide to z rady duvodu bud nemohou nebo nechteji.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    S474N: jmeno je povina soucast adresy, kdyz to jmeno uvedes a pracovnik vidi, ze to neni tvoje jmeno a maji v systemu zarizeno, ze to posilaji pouze na tvoje jmeno, tak by te mel upozornit, ze ti to na takovouto adresu nedojde - neboli adresa je podle nejakych reguli banky nevalidni - i kdyz je validni. tak by te mel na to upozrnit. priklad z podnajmem neni uplne jasny. ale vem si to, ze si neco nechas poslat do sve firmy, kde jsi sam a firma se jmenuje treba zednicke prace. a tvoje jmeno tam nefigujure, tak taky je adresa zednicke prace, jindriska 16 ...
    v tom pripade by ti mel dotycny pracovnik rict, promite, ale nemuzeme to poslat na zednicke prace, jindriska, prijde to na adresu jan novak, jindriska.
    S474N
    S474N --- ---
    ANDY_WARHOL: co je to za nesmysl? Kdyz snad vim, ze mi ma nekdo neco posilat, tak to, abych mel spravne oznacenou schranku je snad MUJ problem a ne problem toho, kdo mi co posila.
    NELDE
    NELDE --- ---
    KEDAREK1: To, že na pobočce neumí anglicky je jaksi normální. Zakládla jsem kdysi účet ve Francii, byl se mnou francouz a stejně to nešlo. Tak jsme jeli do jiné banky, zase problém. Nakonec jsem to dělal na papírech u ředitele pobočky v kanceláři.
    VANEK: Přesně. Jen bych dodal, že nejen nízkonákladových, v ČS či KB budeš mít stejný problém.
    VANEK
    VANEK --- ---
    KEDAREK1: Anglicky výborně neumí nikdo, natož pobočkáři v nízkonákladové banko-burzovce. To je prostě rub služeb zdarma; čím nestandardnější věc člověk chce, tím větší je to loterie, na koho zrovna narazí.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ADAM: hele, kdyz uvedes dorucovaci adresu vcetne jmena a oni te neupozorni, ze to jmeno musi byt schodne s tvym, tak je to jejich chyba.
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak uvést adresu, na které nemám označenou schránku a pak se divit, že karta nedorazí, to je docela gól.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    tak to potom je chyba u nich, mel ji upozornit, ze si ma dat jmeno na schranku
    ja si totiz matne pamatuju, ze jsem byl na neco takoveho upozornen
    mozna tam byla proste jen chyba v komunikaci/ jazykova bariera, protoze opravdu by ji normalne meli upozornit.
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    uvedla adresu a jmeno na zvonku, coz hned mel junak vedet ze nelze. protoze to jemno na schrance co mu dala bylo jine nez jeji.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    KEDAREK1: a dala jim slecna adresu se spravnym jmenem, co bylo na schrance nebo uvedla svoje jmeno ?
    protoze pokud neuvedla do dorucovaci adresy to spravne jmeno, tak za to prece nemuze fio, ze to nebylo doruceno, jak ma postacka vedet, kam to hodit ?
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    V komunikaci, na pobocce neumeli nikdo vyborne anglicky. V papirech mela spoustu chyb, napriklad v adrese doruceni, ackoliv ji prinesla spravne napsanou, aby se predeslo problemum s jeji vyslovnosti. Nastesti nato upozornila na pobocce ihned po obdrzeni smlouvy a junak to hned opravil. Pak cekala asi tri tydny na kartu na danou adresu, pak jsem tam zavolal a ptal se, kde je problem, a pan mi mimo jine sdelil. A mate tam na schrance stejne jmeno jako je jmeno, na niz je karta vydana? Rikam , nemame, bydlime v podmajmu....nooooo tak to tam postacka nehodi stejne (Nato se ji nikdo vsak nezeptal, jinak by rovnou rekla, ze si kartu vyzvedne na pobocce). Rikam ok, jaky bude dalsi proces? Karta se drive ci pozdeji vrati na pobocku a my slecne zavolame at si ji vyzvedne na hlavni pobocce. Ukoncil jsem hovor slovy,ok , diky nashledanou. Dalsi dva tydny nic, holka chudak, mezitim obdrzela na ucet prvni vyplatu. Tak ji rikam, obetuj jednu prestavku na obed a jed tam. Prijela a karta byla tam, nikdo se neozval, jak byva standartni na email ci jak mi sdelil pan po telefonu. Takze to je detail proc jsem je nazval amatery, coz vsak vubec neznamena, ze bych je zatracoval...
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KEDAREK1: A v čem tkvěl ten amatérismus přesně?
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    spanelska klavesnice, pozdni hodina, to se snad da omluvit rypalku:) A nema problem s nicim. Problem byl jednoznacne v amaterismu na pude banky, coz se da, ale pres slusne podminky holt ozelet.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KEDAREK1: jestli ma stejny problem s y/z apod. jako ty, tak se nedivim
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    Tak jen takovy postreh: pritelkzne ciyinka si nechala udelat ucet u FIO a hodne se natrapila, nez dostala svou kartu platebni do rukou. Informace spatne, hold jemnz amaterismus, v tomhle maji velke bankz navrh asi , ale ono s to zlepsi v tech mensich. Nechce se mi bzt detailnejsi, jen chci rict ze prvni zkusenost s FIO nic moc.
    VANEK
    VANEK --- ---
    LEFTY: Fio v principu umožňuje převzít číslo účtu za podmínky prokázání, že ho člověk měl jinde, ale je to nestandardní neinzerovaná služba s extra administrativou a čekáním.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Nevite, jestli mi nektera (nova) banka da cislo uctu na prani? Mam u reiffky krasny cislo uctu a to je asi posledni, co me tam drzi :)
    S474N
    S474N --- ---
    NELDE: muze byt, ja mam mobily pouze dva.
    NELDE
    NELDE --- ---
    S474N: 3 sim by mi nevadilo, mně vadí ty tři mobily (-;
    S474N
    S474N --- ---
    NELDE: samozrejme, tvoje rozhodnuti. Ja mam u sebe aktivni 3 SIM, takze mam zase jine podminky a pozadavky.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    tak treba ja mam jeden nemeckej ucet a oni maji taky aplikaci pro android, ale v ty nezadam zadnou transakci, protoze mi to napise, ze ten mobil zaroven slouzi pro prijmani tech potvrzovacich sms, a nelze pouzit jeden kanal pro oboje, aby mi zpristupnili zadavani transkaci musel bych si od nich vzit tu "kalkulacku" jak mela driv (i asi stale ma) ebanka (dnes reifka ekonto), proste kdyz mi chodi potvrzovani sms, muzu zadavat prikazy jen pres internetovy browser v pocitaci. a v aplikaci se muzu na ucet leda tak divat.
    NELDE
    NELDE --- ---
    S474N: Já to mám na jednom, nebodlám nosit dva mobily jen kvůli autorizaci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam