• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SCHWA: me vzdycky davali nejlepsi kurz v tescu na narodni. ale nevim jestli vezmou velky mnozstvi aud a hlavne je to u vylezu z kramu, takze tam nemas uplny soukromi :(
    SCHWA
    SCHWA --- ---
    Chtel bych se zeptat kde nejlepe smenit penize (Praha). Potreboval bych nakoupit vetsi mnozstvi AUD za CZK. diky moc
    VANJA
    VANJA --- ---
    LOPIK: dobry penize dorazily za 2 dny asi.

    hlavne nechapu jednu pro mě poměrně zásadní věc, že když dělám převod, a z nějakýho důvodu neprojde, že nemají nějak systémově ošetřený to, abych se dověděl že je nějakej problém, a hlavně jaký. ať už automaticky, nebo i manuálně. Každej měsíc dostávám do internet banky 2 reklamní zprávy, tak počítám, že aby nějaká lopata z odnělení zahraničních plateb poslala aspoň nějakou stručnou zprávu o problému jim zabere asitak minutu. ... no aspoň že jsem si u nich udělal v rámci akce 2+1 účet bez poplatků....
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    VANJA: Jestli si v nějaký exotický zemi tak se neraduj předčasně - tam může samotný převod i po schválení trvat i několik týdnů a není to problém GE..
    S474N
    S474N --- ---
    VANJA: zlaty devizovky - clovek dostane o dost lepsi kurz, ale hlavne prevadi pouze v ramci CR.
    VANJA
    VANJA --- ---
    a teď jedna příhoda z natáčení..., tedy jedna tragikomická pro mě ne příliš veselá příhoda z GE Money Bank, nedá mi to a musím se podělit. třeba se to bude někomu v budoucnu hodit.

    Chtěl jsem si převést prostředky z účtu GE na můj účet v zahraničí. Protože jsem v zahraničí, využil jsem jejich internet banky, o které jsem si do této chvíle myslel jen to nejlepší. Ale ouha. Peníze stále visí na účtě GE, a v zahraničí nic. po chvilce pátrání je mi vysvětlením pouze přílepek "ODMÍTNUT" v přehledu příkazů k účtu.
    Tak si říkám: "asi jsem něco vyplnil špatně, skusím to ještě jednou, a uvedu trochu důkladněji adresu banky i mojí adresu v zahraničí". Tak jsem učinil. Bohužel se stalo to samé - převod byl "ODMÍTNUT"
    Protože byl víkend, napsal jsem do banky e-mail s mým problémem, za několik dní se mi dostalo odpovědi, že se mám dostavit na pobočku, nebo mám kontaktovat zákaznickou linku telefonem nebo na chatu.

    Zvolil jsem tedy chat.
    Jistá slečna(?) Martina mě po vysvětlení problému seznámila s tím, že na chatu nemůžou prověřovat transakce, ať se na ně obrátím telefonicky, nebo přijdu na pobočku. Na to jsem ji napsal, že jsem na druhé straně zeměkoule, a nerad bych telefonétem utratil denní výplatu, jestli nemá nějaký nápad, jak by se do dalo vyřešit.
    Tak mě přepojila na jistého Jana, který se mě 2x zeptal, jestli jsem v době převodu měl dostatek peněz na účtě. Když jsem ho ujistil že 100% ano, tak mě přepojil zpět na slečnu Martinu.
    Po chvíli čekání, kdy si údajně zjišťovla informace, mě obeznámila s tím, že jsem měl "zřejmě něco špatně vyplněno", a že to nezjistí, že leda v rámci "nestandartní situace", která trvá 7 dní. Nebo že mohu skusit poslat příkaz ještě jednou. Nevím co bych vyplnil už lépe. Jinou možnost než zkusit tu "nestandartní situaci" jsem bohužel neměl, tak jsem souhlasil. Ovšem další háček se vyskytl u způsobu obeznámení s informací. Jsou schopni jen volat na česká telefonní čísla. Bohužel české telefonní číslo nyní nemám.:)
    Po vysvětlení tohoto bodu konverzace mě přepojila na jiného kolegu, který mi "snad" pomůže. Ten byl už schopný problém alespoň řešit. Po mém sdělení údajů z platby se spojil s oddělením zahraničních plateb, a sdělil mi, že problém byl v tom, že jsem příkaz prováděl v korunách, což je prý špatně.

    Ano, mám účet v korunách, tak mi přišlo nejlogičtější provádět převod v české měně, navíc když je tato volba v internet bance povolena, stejně asi jako dalších 10 měn - cílová měna bohužel v tomto seznamu nebyla.
    Taky nechápu, proč jsem musel strávit hodinu a čtvrt u na chatu, abych zjistil tuto poměrně banální skutečnost, a jen díky mé asertivitě jsem si ušetřil značnou částku za telefonní hovor, který bych musel podle prvních informací uskutečnit..., nojo, ať žije české bankovnictví a jejich služby.:)
    YNZA
    YNZA --- ---
    ASACHI: S účinností od 1.7.2010 se Perfektní vklad nezakládá.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Nemáte někdo zkušenosti s perfektním vkladem české spořitelny? Na webu píšou úrok až 3,2 v rámci pásma 250000,- ; 300000 ... což se mi nějak nechce věřit.

    Vkladové produkty v Kč - Česká spořitelna
    http://www.csas.cz/banka/content/inet/internet/cs/STANDARD_CONTENT_OT01_007048.XML
    SUPCZ
    SUPCZ --- ---
    Cenu za nedobytnou banku roku bych rád udělil bance Wüstenrot. Trvalo mi měsíc, než jsem našel někoho s kým se dalo bavit. Jejich help desk je peklo, nic se nedozvím, nic nejde, všechno prý pouze písemně. Na dopis po měsíci žádná reakce a na emaily nereagují.
    FLAD
    FLAD --- ---
    VLASTIS: Kdybys na to jeste narazil, tak to sem postni a muzeme to probrat.
    MITSU
    MITSU --- ---
    VLASTIS: vsechny nebankovni financni instituce maji rizikove pujcky, odpovidaji tomu i uroky, ktere uctuji za uvery - je to soucast jejich obchodni a cenotvorne strategie a strategie rizeni rizik.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    nevim jak je to s realnosti, ale v novinach ted probehla kratka zprava ze nektere druzstevni zalozny maji prilis mnoho rizikovych pujcek
    mozna jsem to cetl na www.penize.cz nebo necem podobne, ale nedari se mi to najit

    vite nekdo vic?
    FRENZY_
    FRENZY_ --- ---
    ADAM: http://www.imsd.cz/sporici-konto ? Nevím, mám ho tam coby fyzická osoba, nicméně píšou, že "Účet si může založit člen Metropolitního spořitelního družstva - fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel, právnická osoba". Navíc je ze spořicích účtů na trhu nejvýše úročen.
    S474N
    S474N --- ---
    TOMINO_I: presne tak.
    TOMINO_I
    TOMINO_I --- ---
    Zdarec lidicky, jen mensi dotaz, zrovna jsem prisel z Fio pobocky (zalozeni noveho uctu), a nikdo po mne nechtel tu 100Kc. A jak se divam do IB FIO na ucet, tak tam vidim neaktivni ucet, cili se asi zaktivuje jak tam poslu min tu 100Kc ze?
    S474N
    S474N --- ---
    BUNDA: rad se sam presvedcim, rekni mi ty konkretni dny.

    Jinak Citi ma poplatek 2% poplatek za smenu, takze je to sul nul s tou vratkou. Vraceci RB kreditka ma super kurz + jeste penize navic do me.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ANDY_WARHOL: melo tam byt, musel sem si zablokovat jejich telefon. protože jsou schpny otravovat v jakoukoliv hodinu i ve svatky
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    NELDE: dobře děláš. já AZ doplatim úvěr tak ruším účet u nich. jsou otravny jak ovádi, musel sem si zablokovat jejich účet. zrušili z vlastni vůle kontokorent a ME najednou Vyskočil debet jak kráva plus se nestrhla splátka na úvěr. za to si strhly dohromady víc jak dva tisíce poplatky, než sem to stačil vyrovnat- posílal sem si tam peníze akorát na ten úvěr a na účet sem ani nekoukal, takže sem nic Nevedel. reklamaci samozřejmě neuznali. a ještě k tomu sou tam poplatky jako kráva. naštěstí už ME dlouho srat nebudou
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    Rozhoduju se nad prechodem k jiny bance od CSOB(skonci mi tam studentskej ucet zdarma, ale jinak mi vyhovuje..)

    Podle mejch potreb by asi nejvic vyhovovala Equa...ma nekdo zkusenosti s jejich online platbama? funguje i do zahranici vsechno bez problemu..zahranicni veci skrz paypal, ale u ceskejch shopu primo online platbou..pripadne jaky maj zabezpeceni..CSOB ma ted potvrzovaci SMS na vsechno coz mi vyhovuje jako kontrola..
    NELDE
    NELDE --- ---
    S474N: Ty víš, že s RB nechci mít nic společného. Takže se ani koukat nebudu. Není to, že bych nevěřil, co má na webu, ale že prostě nedůvěřuji té firmě, že se mě nepokusí ošidit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam