PATRIKCHRZ: asi jak kdy.
sporce (a pocitam i vice institucim) podle me v nekterych vecech ujel vlak a treba absolutne ignorujou emailovy kanal, ktery si nechavaji vsude ve formularich vyplnit, ale zasekli se na telefonu. a to doslova. onehdy mi volala "osobni bankerka", ze se mi chce neco nabidnout a necht se dostavim na pobocku. to jsem odmitl s tim, ze pokud neco chce nabizet, tak at to nastreli mailem a pak se muzem pobavit o pripadne schuzce. mozna kdyby to udelala, tak jim nasledne nezdrhnu s hypotekou, kdy se prakticky vubec neozvali, az v dobe, kdy uz jsem mel vsechno zarizene jinde, mi prisel navrh nove sazby.
s necim podobnym jsem se setkal jeste u stavebka wustenrotu, kde me dealerka poslal dopis, kde psala, ze "je nutne se dostavit a projednat nove moznosti smlouvy", pricemz slo jen o to, ze jsem dosahl hranice pro uver. v tomto pripade ani nezavolala, takze stacilo proste dopis ignorovat. (v tomhle pripade je fakt, ze jde spise o ucelnost casu, pze na schuzce bych ji max rekl, ze uver nechcu)