• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Jasně, a testují a používají to opět jen lidé. Mně to přijde docela směšné u banky, která je normálně jedna z nejdražších.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    pisou to jen lide :)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NELDE: Tak to je ovsem megafail! Rusim svuj ucet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Hezkej fail u UBC:

    "Tento e-mail je automaticky generován systémem, proto na neho neodpovídejte.
    V prípade jakýchkoliv dotazu nás prosím kontaktujte na info@unicreitgroup.cz nebo na Vaší klientské lince.
    S pozdravem
    UniCredit Bank Czech Republic, a.s"

    Jenže ten email neexistuje. Je tam asi překlep (chybí d).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NELDE: potvrzuji, imho je tam +-2 minutove zpozdeni - a to ve vsem, kdyz jsem si vytvarel trvale prikazy, tak se objevovaly az s tim 2minutovym zpozdenim (ne ze by to bylo pro me fatalni, ale dobre vedet)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak si trochu hraji z Equa a musím říci, že sice je IB hezčí než u mBank, ale ne tak funkční - převod mezi vlastními účty není okamžitý.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PATRIKCHRZ: asi jak kdy.
    sporce (a pocitam i vice institucim) podle me v nekterych vecech ujel vlak a treba absolutne ignorujou emailovy kanal, ktery si nechavaji vsude ve formularich vyplnit, ale zasekli se na telefonu. a to doslova. onehdy mi volala "osobni bankerka", ze se mi chce neco nabidnout a necht se dostavim na pobocku. to jsem odmitl s tim, ze pokud neco chce nabizet, tak at to nastreli mailem a pak se muzem pobavit o pripadne schuzce. mozna kdyby to udelala, tak jim nasledne nezdrhnu s hypotekou, kdy se prakticky vubec neozvali, az v dobe, kdy uz jsem mel vsechno zarizene jinde, mi prisel navrh nove sazby.

    s necim podobnym jsem se setkal jeste u stavebka wustenrotu, kde me dealerka poslal dopis, kde psala, ze "je nutne se dostavit a projednat nove moznosti smlouvy", pricemz slo jen o to, ze jsem dosahl hranice pro uver. v tomto pripade ani nezavolala, takze stacilo proste dopis ignorovat. (v tomhle pripade je fakt, ze jde spise o ucelnost casu, pze na schuzce bych ji max rekl, ze uver nechcu)
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    PATRIKCHRZ: no ja odchazela asi po 12 letech a ani se nesnazili me premlouvat, jinak na variantu uctu zdarma jsem sama byla pripravena, abych nezpanikarila a opravdu odesla, ale nic, ani z retencniho mi nezavolali, proste nic, nula, zero, tak at jdou nekam....
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ADAMM: No ano, funguje to, ale už se mi dvakrát stalo, že mi to pod Operou mini nefungovalo - stačilo sice zavřít prohlížeč a spustit znovu, ale u FIO se mi to nestalo.
    mFÓRUM
    http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=229024&t=229024&sr=ld&pn=1&cat=8
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM: Tak za zmetka jsem ji oznacil ve chvili kdy pres ni zadam prikaz k platbe a aplikace si vymysli uplne jine cislo uctu nez jsem zadal. Nasimulovano, reportovano mailem na nekoho kdo se tomu snad i venuje (tvuj kontakt) a stejne se pul roku nic nedeje. A takove aplikace maji banku udelat duveryhodnou? Jeste ze ta platba nakonec neprosla a zahlasila chybu jinak uz by to byl jinak pekny humbuk...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PATRIKCHRZ: no tak zrovna v tomhle by mBank IB mělo být ok, ne?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: ty jsi podle mě hodně pokročilý uživatel... nicméně; u mobilní aplikace řeším spíš to, jestli mi jede normální IB na mobilu ok (a to je mBank v pohodě, takže je mi jedno, že aplikace není podle mých představ - ale za zmetek bych ji teda neoznačil). každopádně Equa má taky aplikaci, ale s tou nemám zkušenosti.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: Každý jsme nějaký - já třeba dávám přednost tomu, pokud mohu stejné IB plnohodnotně používat na počítači i na mobilu a všude to funguje a všude to vypadá stejně. Což je u mé kombinace Linux (XUbuntu, LUbuntu - Chromium), Windows (XP, 7 - Firefox, IE 6 a 8), Android a BlackBerry (obojí Opera Mini) celkem problém. Nejlépe to ze všech splňuje právě FIO.

    FIO má i aplikaci pro iOS a nejsem si jist jestli pro Android - nemám tyto jednoúčelové aplikace rád a nepoužívám je.

    Nejvyšší úrok (1,6 %) má aktuálně Air a Equa
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DARUMA:
    nic to nemeni na tom ze to je na obyc uctu a nemusim s tema penezma nijak sachovat. a myslim ze za rozumnych pominek nikdo vic ani nedava...
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    KOC256: Už je to 1.6 % Nikoliv 1.8 %.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    No pro mě je třeba zajímavější pohled co to umí přes mobil (iphone konkrétně) a jak to umí zhodnocovat to co tam mám. Jelikož se umět zadarmo pohybovat v těchto běžných mantinelech beru již X let jako samozřejmost a hledám co kde mi nabídnou navíc.

    Spoření:
    mBank - obstrukce kolem potvrzování nějakých plateb - NEZÁJEM
    ZUNO - trochu zmrzačený autopilot ale jinak celkem fajn a funguje to operativně samo
    airbank - 1,8 i na základnímm účtu při splnění nějakých směšných podmínek (co si matně pamatuji)
    Zbytek jsem nezkoumal...

    Mobilní aplikace:
    mBank - nepoužitelný zmetek
    ZUNO - pomalejší, ale OK

    IB:
    mBank - super, až na drobné výhrady
    ZUNO - OK až na větší výhrady a pomalost a nesmyslné stálé ověřování a ztráty focusu...
    AXA - nejvíc nejhorší bankovnictví co jsem viděl !!!

    Podpora:
    mBank - žádná online dostupná
    ZUNO - slušná dokud není třeba ji více využít (banda tupých opic - tak jasně že SD co bych čekal)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    FLAD: S infolinkou (přesněji řečeno s chatem) mám také špatné zkušenosti - chybně mě informovali o způsobu konverze zahraničních plateb.
    SEPA platby mají v ceníku, ale není to zrovna láce u základního účtu - odchozí SEPA za 180 Kč (ostatní platby 280 Kč)
    Každopádně nic pro mě. Přes devizovku (Easychange) je mám zdarma a ještě kurzem, kterému nemůže konkurovat žádná banka.
    FLAD
    FLAD --- ---
    PATRIKCHRZ: Zuno umi SEPA platby? Mne explicitne na infolince rekli, ze ne?
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Dokud jim lidi na to budou kývat, tak si budou myslet, jak je to skvělé - pro obě strany. Chápu to u telekomunikací, ale i když jsem tam řekl dodavateli, že dodá bafo hned na začátku, snažil se vylepšovat. Tak jsem ho nechal vylepšit a pak řekl, ne. Hlavně chtěli vědět, v čem jsou další nabídky lepší, aby to mohli přebít jen v té jedné kategorii.
    Jenže u bank existují alternativy úplně zadarmo a to většina nedá. Srandovní byla ČS, která se mi značila vnutit spoření, že tím pokryji poplatky, co u nich mám. Byli překvapení, když jsem jim řekl, že jinde mi sice dají o trochu menší úroky, ale tím, že to bude bez poplatků, tak je to lepší. Pak už nic nenabízeli, pochopili, že si to umím spočítat.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Ještě doplním k Zuno - karta je embossovaná VISA a je na ní vyraženo číslo účtu (nemusíte si ho tak pamatovat).

    Osobně bych doporučil zvolit 2 účty. Jeden z kartou VISA (Zuno, mBank) a jeden s kartou MasterCard, pokud jezdíte do Německa, bral bych Maestro, některé obchody berou vedle toho jejich "zmetku" EC jen Maestro (a některé berou jen EC). Při cestě do zahraničí se vždy řídím tím, že mám u sebe nejméně 2 platební karty 2 různých bank od 2 různých platebních společností. Několikrát se mi stalo, že jsem jednou kartou nezaplatil a zaplatil jsem jinou, naposledy minulý víkend v Rakousku v podzemních garážích a na mýtnici.
    Kdykoliv vám může banka kartu zablokovat (udělala mi to Axa, podezření na zneužití) a pokud máte jen jednu kartu a jste v zahraničí, tak jste - v loji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam