• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    RUM
    RUM --- ---
    PETER_PAN: Souhlasím. Já k nim šel až po zrušení top3 garance a i tak velká spokojenost. Jenom by příště už neměli slibovat hory doly..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    OMNISLASH: Presto stale pro me je AirBank TOP banka. FIO v necem jeste o neco lepsi, ale ergonomie uzivani celkoveho portfolia sluzeb vede AirBank.
    S mBank jsem definitivne ztratil trpelivost. To je banda, tyvole.
    ENDER
    ENDER --- ---
    SINEAD: 13 mesicu ze zakona o platebnim styku. vse by mel bez problemu dostat zpet, pokud transakce neautorizoval a nevyuzival sluzbu..
    NELDE
    NELDE --- ---
    SINEAD: Ať to zkusí. Byla to zřejmě transakce bez PINu. Jen jestli to nebylo oprávněné -nějaké měsíční předplatné, které bylo free první měsíc a zapomněl to zrušit.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Zdravim...mam tady takovej epesni pripad lidsky blbosti...znamymu zrejme nekde nejaci srandisti ukradli informace o debetni karte a zacali si z ni strhavat mesicne 40 USD, mistr si toho vsiml az po deviti (?!?!) mesisich. Ma sanci ze mu to vratej?
    DYNK
    DYNK --- ---
    BUNDA: ano, ano
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BUNDA: určitě to tam bylo, jinak bych si toho asi nevšim ;)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PISTA1: a máš to normálně na výpise?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BUNDA: jo vypršelo mě předplacení poplatku a 50 mě to strhlo.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    Máte někdo bývalou CitiLife nyní u RB jako Life? Pokud ano, strhávají vám měsíční poplatek 50,- Kč?
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    NELLAS: hele co si pamatuju, tak si lidi chodili normálně na pobočky stěžovat, že jim banka píše moc emailů...tak třeba to není jen o tom, že nechtějí informované klienty :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    OMNISLASH: škoda, docela dlouho vydržela být vzorem v informování :(
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    OMNISLASH: Prostě banka, kterou můžete mít rádi. Co nevíte, to vás netrápí a nebrání vám to v pozitivním smýšlení o bance :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    zda se, ze airbank naznala, ze informaci o snizeni uroceni vkladu e-mailem si cetlo prilis lidi a melo to meritelny negativni dopad. nove podle zmeny podminek budou o teto zmene informovat jen v ib.. aby si ji snad nahodou nekdo neprecetl :)
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    BRUKEV: u větších úvěrů dokonce vadí i to, když není v info napsáno, že se jedná o mzdu - story našich posledních týdnů, řešíme hypotéku, museli jsme oba dodat jak potvrzení o příjmu, tak výpisy a muž, protože dělá v konkurenční bance, nemá mzdu uvedenou na výpise jako mzdu, nýbrž jako "zúčtování provozních nákladů" a tak, ačkoliv částka mu na účet chodí jen jedna a odpovídá částce v POVP, musel ještě zařídit ústní potvrzení účetní, že to, co mu banka posílá na účet, je fakt mzda :D
    BRUKEV
    BRUKEV --- ---
    Jojo, díky za potvrzení doměnek. Stejně tak chápu i nedostatečnost potvrzení o výši příjmů.
    BRUKEV
    BRUKEV --- ---
    CAMELLA: to je důvod, který mě taky napadl jako první, díky :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    BRUKEV: Napada me, ze u zamestnavatele (teda aspon u normalniho) je z pohledu banky jistota kdy ty penize prijdou a ze vubec prijdou. Kdezto v pripade vlozeni penez na ucet klientem mu nic nebrani v tom vlozit mensi obnos, pozdeji, pripadne vubec.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    BRUKEV: docela velký, protože to, co si vloží, nemusí být mzda, jsou to peníze nejasného původu a tudíž je to rizikovejší. Můžeš si to představit tak, že teoreticky by mohl třeba ty peníze vždycky od někoho vypůjčit, vložit a za den zase vybrat a vrátit a tím úspěšně fingovat zaměstnání a přitom být bez práce...nebo pracovat načerno atd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam