FRANCIMOUR: Převáděla jsem teď na jaře do Reiffky peníze z účtu v rušené ZUNO a zatím jsem z toho spíš otrávená. Karty, pravda, fungujou (dneska mi zrovna přišel dopis, že mi teda milostivě schválili limit na kreditce ve výši toho původního, kterej jsem tam měla na jiném typu kreditní karty už asi patnáct let), ale z jejich internetového bankovnictví mám vždycky lezu po stropě. Něco tak nepřehlednýho jsem ještě nezažila (porovnávat můžu s Monetou, Fio, Airbank, mBank, již zrušenou ZUNO a UniCredit, o které jsem si dosud myslela, že ji nemůže nic překonat). Slibujou teda nové zhruba do půl roku - prý bude krásné žluto-černé, zaměstnanci už to testují. Neumí to ani převod mezi vlastními účty. Jediné pozitivum je, že mi k tomu dali zdarma Samsung S5 mini.