• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: jak píší ostatní - obrátil bych se s tímto na finančního arbitra. Dokud to lidi nezačnou běžně dělat, budou banky stále zkoušet naši trpělivost. Taky jsem měl s mBank "neřešitelný" problém, který se vyřešil během asi tří dnů poté, co jsem napsal finančnímu arbitrovi.
    DYNK
    DYNK --- ---
    TOMINO_I: To úplně nejsou služby, který by se daly porovnávat. Dají se využít výhody obou současně, vzájemně si nekonkurujou.
    TOMINO_I
    TOMINO_I --- ---
    Ja pouzivam Tipli.cz:
    https://www.tipli.cz/p/245905
    Hafo eshopu, ktery umoznujou cashback. Prijde mi, ze je to daleko lepsi nez samotna HelloBank s jejich trapnou 1% kreditkou.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: napíšu svému insiderovi :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ENDER: mBank - je to tam uvedené. Poslal jsem dotaz finančnímu arbitrovi, jestli se mohu nějak bránit.
    ENDER
    ENDER --- ---
    NELDE: nesmysl, oni by meli na zacatek poslat tzv. first chargeback, kdy automaticky dostanou penize zpet, pote musi obchodnik dolozit svemu acquirerovi (bance nebo spolecnosti od ktere ma terminal), ze to udelal spravne.. pokud to neudela, automaticky mas penize zpet.
    problem byva v tom, ze cas na reklamaci v rizeni karetnich asociaci je mam pocit 45 dni, ale v zakone o platebnim styku je to asi rok (nekdo me urcite doplni).

    co to je za banku?

    osobne bych jim napsal, ze zalezitost predavam financnimu arbiterovi, pripadne posilas stiznost na CNB.

    dalsi vec je, ze by ti banka mela v pripade reklamace penize poslat neprodlene (rady dni), pak je pripadne strhnout, pokud se ukaze, ze reklamace byla neopravenana...

    mozna tam mam nejaky nepresnosti, uz je to nejakej patek kdy jsem studoval chargebackovy manualy a zakony :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: já bych s tím spokojen nebyl a asi bych kontaktoval finančního arbitra.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Dotaz: Co si myslíte o následující reakci banky na to, že obchodník strhl více peněz:

    V souvislosti s Vámi nahlášenou reklamací Vám předkládáme stanovisko mBank:

    Dovolujeme si Vám oznámit, že z důvodu, že jsme doposud neobdrželi vyjádření protistrany, jsme nuceni Vaši reklamaci považovat za ukončenou. Jakmile uvedené vyjádření obdržíme, bude reklamační řízení obnoveno.


    Tohle je fakt v pořádku? Já přeci reklamuji u nich - mám s nimi smlouvu a nějaká reakce protistrany je jen jejich záležitost. Navíc by měli použít Visu, aby to řešila, ne?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: ani ta náhoda, jsou to vesměs stejné eshopy, jako u těch sajt co jsem linkoval - prostě jeden slevový, různě obrandovaný, portál :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OK. Takže prostě náhoda :) Asi jsem se trefil jako typický uživatel AB :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: No, právě totéž, co tam máš Ty, ačkoliv z tohohle účtu na Booking ani AliExpress neodešla nikdy ani koruna a i s tím Albertem to nebude valné.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: mám tam totéž a u Air mám prakticky mrtvej účet, kartu nepoužívám. Takže personalizace nee.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VANEK:
    EDERA:
    Tak treba to delaji nenapadne nenasilne...

    Tak se pochlubte ostatni co tam mate :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    VANEK: No, ale vyloženě personalizované to není.
    VANEK
    VANEK --- ---
    KOC256: Náhodně fakt ne.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA: Pokud neco pouzivat tak v ramci “sve” banky.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: ono je toho víc - např. vratnepenize.cz, plnapenezenka.cz, zahraniční verze,... - airbank to zdá se chce jet napřímo :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Nevím zda ty firmy trefili náhodně ale jsou to ty podniky, kde pravidelně utrácím :)

    Tak uvidíme...

    EDERA
    EDERA --- ---
    TACHIKOMA: Pokud by tu jednu kartu vystavili na její jméno. Jinak je to nesmysl.

    Jinak opakuju - mám dobrou zkušenosti s Airbank, kde máme účet vedený na moje jméno, ke kterému je přítel disponentem. Oba máme kartu na své jméno, oba máme svoje internetové bankovnictví, oba máme svoje mobilní bankovnictví. Já jako majitel jsem rozhodla, co všechno v tom internetovém bankovnictví může. Nebyl důvod to nějak limitovat, takže v podstatě všechno. Ale pokud bych nechtěla, aby k tomu účtu měl internetové bankovnictví, tak by šla i varianta, že by měl k účtu pouze vystavenou kartu.

    Podle mě si to komplikuješ víc, než je nezbytně nutné.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    BUNDA: Jen se v te blbosti dal placej, kdyz myslis, ze pouziti cizi karty je hned trestny cin.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam