• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    YARIN: Já taky, ale pokud s tím někdo nemá problémy, tak se prostě neozve, žejo :)
    YARIN
    YARIN --- ---
    Ad moneta, koukam, ze jsem mel docela kliku, kdyz mi to zalozeni proslo plynule napoprvy bez jakejchkoliv zadrhelu
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    KOC256: no ja s tim nepochodil treba na SFO, protoze na tom bradley terminalu zadnej jejich lounge neni a jeste neni dodelanej prechod na ty, kde je maj (T1 a T2), takze peska (to je situace z brezna 19)
    QUIP
    QUIP --- ---
    OMNISLASH: jo, kdybych s tim uz nezacal, tak bych do toho znovu taky nesel :) Fakt jsem vetsi hruzu jeste nikdy neabsolvoval.
    "Zlaty casy", kdyz jsem si zarizoval sporici ucet s 3% urokem u tehdejsi GE Money Bank na pobocce. I s cestou na pobocku to bylo rychlejsi a jednodussi, nez tohle. Ale davno tomu jest a ucet jsem tam zrusil... a tenhle pokus mi pripomnel, ze to zruseni byl dobry napad.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    mno.. presvedcili jste me :) ten vyhodny sporici urok u monety si necham utect :))
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    QUIP: Jo, ja jim nakonec musel volat, ten muj napul dokonceny proces zrusili, coz trvalo dva dny. Pak jsem to zkusil znovu, a uz napodruje se to povedlo. Fakt doufam, ze se o ty prachy samotny staraji lip, nez o svoje IT zazemi.
    QUIP
    QUIP --- ---
    QUIP: Tak ne ... prohlaseni o uspechu na treti pokus bylo vylozene kacirstvi. O hodinu pozdeji prisla SMS:
    Dobry den, je nam lito, ale v tuto chvili neni mozne Vam zalozit ucet online. Pro vice info volejte +420 224 446 655. Omlouvame se. Vase MONETA Money Bank

    A na telefonu je hlaska o tom, ze maji vypadek internetoveho bankovnictvi.
    QUIP
    QUIP --- ---
    ANT_39: Jednoznacne nejhorsi zakladani uctu ever! Uspel jsem na treti pokus, ale obecne je ten proces zalozeni strasne neprijemnej a zdlouhavej, i kdyby to proslo napoprve. Ale to, ze jim to spadne a clovek musi zacit od zacatku, ukazuje jen na velmi, ale opravdu velmi spatnou architekturu te aplikace. Za to by mely dostat nejaky titul "kysela prdel", nebo "nejmin privetiva banka"
    Takze fuj tajbl a doufam, ze nikdy vic.

    Na druhou stranu se mi docela libila prehlednost smlouvy, co se tyce konkretnich detailu o limitech, poplatcich, vysi uroku atd., ze tam nejsou jen odkazy na clanky verejneho ceniku atp.
    MAGE
    MAGE --- ---
    Ahoj rad bych se zeptal jestli ma nekdo zkusenost se zmenou uctu u Monety
    Mam letity ucet Konto Genius Active a premyslim o zmene na Toma.
    Trochu jsem na to kaslal protoze jsem byl linej si srovnat podminky pro oba ucty.
    Tak jsem zvedavej jestli to uz nekdo neresil predemnou =)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Premium má do konce roku slevu 10% v Delmartu, stačí ukázat některou z karet.
    QUIP
    QUIP --- ---
    NOISEGATE: Tak me jinak to jejich IB vyhovuje a prislo mi to naopak docela intuitivni
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    QUIP: No IB Equa ma tech problemu vicero. Hlavne teda chybejici fulltext vyhledavani v desktop verzi (mobilni to ma). Pokud nejsem slepej. Celkove je to strasne neintuitivní IB.
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOOMIX: Equa ma jiny problem - u plateb starsich nez par mesicu (nevim presne, jestli 3, nebo 4 mesice) nefunguje tlacitko na zopakovani platby. Resil jsem to s nima na supportu a pry je to tak schvalne, protoze "se stare platby mazou" ... teda spis jen mazou nekomu neco kolem huby, protoze vsechny detaily te platby jsou v historii pristupne. Navic, kdyz by to teda chteli po par mesicich deaktivovat, tak by tam nemeli zobrazovat to tlacitko pro zopakovani platby... ale je to s nima marnej boj. Zkousel jsem s nima po mailu resit nekolik bugu v IB, ale vzdycky to bylo je plkani do ztracena a zadny skutek.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NAVARA: supr, dik, je to v appce / oznameni, ja to hledal na webu misto v appce.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    DRAGON: notifikace tuším v mobilu, z internetového jen emaily
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    pls, tusi nekdo, jestli lze v internetovem bankovnictvi AirBank nejak nastavit, aby mi chodila notifikace kdykoliv z meho uctu odejde nebo naopak na muj ucet prijde nejaka castka (pokud lze nastavit, tak treba 500+)?

    diky
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    jenom jsem dneska zjistil ze u druheho uctu si vzali "zádržné" 200Kč. Volal jsem jim kvůli tomu a prý je to na případné poplatky. Tak to mam vyrovnat. Prý mi to vrátí při vyúčtování u ukončení účtu
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    taky jsem ho udelal asi za 10 minut. Nejdele trvalo to zaslani overovaci platby 3kc. Dneska jsem si udelal druhy prave pres IB a to bylo na nekolik kliknuti
    NELDE
    NELDE --- ---
    ANT_39: Protože mě děsivě naštvali, když jsem u nich rušil kartu. Bylo to na principu - není možné zrušit, když tam není nula, která tam není, protože než odpověděli na požadavek na zrušení (vše jedině písemně, ale formuláře neměli, pobočka odmítla vykonat, že musí písemně na centrálu - dali mi prázdný papír a tužkou, ať to napíšu rukou - musel jsem je nutit, aby to poslali interní poštou - reagovali se zpožděním několika týdnů, protože nějaké jedno centrum v republice), tak tam naběhl nějaký nesmyslný malý měsíční poplatek. Atd. Prakticky vše s nima bylo na podobném principu.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    NELDE: Proc?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    ANT_39: Ja to vcera zalozil na prvni pokus asi za 20 minut.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam