• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA:
    No to je zajimava uvaha. Protoze ja teda projevil zajem o investice a vzdycky kdyz se JEDNU podari uzavrit, tak najednou se mi bankerka neozve jak je rok dlouhy :D A to jsem ji i rikal, ze mam zajem... :) Tak asi nechce kurvit normu.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: to mi právě neřekli. Kdyby jo, spočítám si, jestli se mi to vyplatí, nebo ne. Ale neuzavřu extrémně nevýhodné investice, aby mi pak účet stejně vypověděli.

    NAVARA: vždycky, když mě bankéřka pozvala, tak jsem přišel.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELLAS: I to je možnost, ale spíše má KPI na počet schůzek s prémium klienty, kde s nimi má probírat produkty :)
    Když něco prodá super, splní si i prodejní KPI, když ne taky dobře, čárku má…
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak mě napadá: a řekli, kolik těch investic vlastně po tobě chtějí udržovat? Nestačí se k nim přihlásit a pak žádný fond nekupovat.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NAVARA: Jako že by se ho jeho poradce či poradkyně snažil/a sbalit? :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Třeba jim jen vadí, že k nim nechodíš na kafe a pokec a o produkty jako takové až tak nejde :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Není to troufalé (-;
    Hlavně to vypadá, že jim nevadí, že ten produkt máš, ale že ti nemají co prodat. Místo marketingu formou definování produktů pro cílové zákazníky se dělá masivní přímá i nepřímá kampaň. Asi v průběhu času rostla/klesala potřeba počtu klientů a teď zrovna to číslo nepotřebují větší.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: ale to s tím souvisí. Pokud by měli transparentní podmínky, zauvažuji, jestli se mi vyplatí je splnit (protože investice přes ně jsou jednoznačná ztráta, ovšem kdybych věděl kolik musím investovat, tak si spočítám, jestli mi za to cestovní pojištění a salonky stojí, ale když mi to ani během hodinového rozhovoru nebyli schopni říct.... navíc za rok se může situace opakovat, bankéři dostanou navýšené cíle a opět budou chtít po klientech další investice)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    Já tě chápu a rozumím ti. Ale pořád platí, že ty jejich služby (ač nevýhodné) nevyužíváš.

    Takže ano, pokud se zlobíš na netransparentní podmínky, tak máš naprostou pravdu, ale pokud se zlobíš, že tě chtějí vykopnout, tak to zase chápu.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: vadí mi, že nedají jasné podmínky. Když jsem si účet zařizoval, byly jasné podmínky - obrat na účtu (100 tisíc měsíčně) a obrat na kartě (250 tisíc ročně) a za to byly výhody, které jsem chtěl. Obojí jsem splnil.
    Pak najednou podmínku prudce uvolnili (obrat na účtu klesl na 50 tisíc měsíčně a obrat na kartě byl zrušen), po nějaké době je zase zvedli (obrat na účtu na 70 tisíc měsíčně) a začali požadovat i využívání dalších služeb - úvěr, investice nebo životní pojištění. Jenže tento požadavek není nikde uveden (v ceníku, produktových podmínkách) a hlavně nikde není uvedena ani jeho výše. Měl jsem téměř hodinový rozhovor, když si mě pozvali "na kobereček", za celou dobu nepadla žádná konkrétní částka, pouze pořád dokola, že málo využívám jejich poradenství.

    Takže i kdybych se rozhodl, že do toho půjdu a zaplatím nesmyslné provize (u některých investic až 5 %, u životka je to ještě horší), nikdo mi nezaručí, že za rok, až bankéř dostane nové "cíle" se situace nebude opakovat, takhle se dlouhodobá spolupráce opravdu nebuduje. Vždyť banka není schopna ani nabídnout úrok na spořáku, aby se dostala do první desítky.

    To, co chci, jsou jasné a DLOUHODOBĚ platné podmínky. Je to moc troufalý požadavek?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    Promin, ale neodpovedel jsi mi na moji otazku.

    Nebo to chapu spravne, ze ti vadi, ze te nenechavaji je jen vyuzivat a tim jsou spatni?
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    KOC256: asi je to kus od kusu. Ja delam pro skupinu uvery i pojisteni (investice spis ne) a stejne mi to nedali i kdyz jsem jim rekl ze mam hypo, mam +- zustatek a obrat bych vyresil. Bankerka chceta aspon investici nebo pojistku. Kdyz jsem ji rekl ze to vsechno mam jinde tak mi rekla ze mam smulu. Extra jsem po tom netouzil tak jsem to zatim neresil po pracovni strance. zajimal jsaem se jako klient jenom
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: vstupy do salonků, přednostní odbavení v Praze, cestovní pojištění. Jako zadarmo dobré, ale za to nechávat tam krvavé provize za nevýhodné investování to nestojí.

    Jo, vypadá to, že čistí kmen, prostě kdo jim nenechá vydělat, tomu zruší účet.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BIMBAS:
    To asi ne. Ja nakracel na pobocku a rekl ze to chci a bylo... Jen mi opatrne rekli podminky, ze to neni za 50kc mesicne. Ja rekl NP a bylo. Rovnou jsem jim rekl ze chci pouzivat kreditku a tu pouzivam, tak jak jsem slibil...
    Takze mozna na me taky dojde, protoze jsem jim vydelat nedal ale zatim spise cerpam vyhody...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    když už si tam posadili radoby lepsi bankere tak po nich chteji vykon, nic neobvykleho. Neni to narokova sluzba a rikaji to dopredu. Je to institucializavany financni poradce, ktery logicky shani objem a je to podrzene nejakym clenstvim. Celkem koukam ze bez produkce to Patrikovi nekdo otevrel. nebylo to spis na dobre slovo ze se neco pak sjedna ? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    "vzájemně výhodné nabídce"

    Co tam výhodného dodáváš ty když je to vzájemné?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Velmi zajímavě to shrnul jeden diskutující na Finexpertu:

    Na EP je v podstatě úplně nějhorší, že se na to vůbec nemůžete dlouhodobě spolehnout. Tahkle se klidně může stát, že tam milion dva do fondů zainvestujete a oni vám zdvojnásobí poplatky, celé EP zruší nebo si vás pozvou na stejný kobereček jako Patrika se stejným průběhem, že buď zainvestujete víc, nebo vás vykopnou, protože z vás poslední rok nic neměli.

    Celé to není založené na vzájemně výhodné nabídce jako u jiných bank, ale v podstatě na vydírání ze strany banky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Viz ten klasický vtip:
    Pracovník banky: "Dobrý den, pane! Jak vám můžeme pomoci?"
    Klient: "Dobrý den! Já jsem dědil a chtěl bych si vybrat peníze z dědictví, co přišly na můj účet."
    Pracovník banky: "Jistě, samozřejmě. Máte tam teda pěknou sumičku! A nechtěl byste si u nás, když už jste tady, založit termínovaný účtík, nebo vstoupit do našich podílových fondů, a nebo se připojistit na penzi?"
    Klient: "Vy jste mi asi špatně rozuměl, já jsem říkal, že jsem dědil, a ne, že jsem debil."
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: To by ho museli nejprve z toho programu vyhodit. Zatím to může brát jako pokus mu něco prodat - když je tak "movitý" klient. Mít tenhle účet, tak budu očekávat intenzivnější marketing.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    Tak to dej k arbitrovi. Zkušenosti máš tak co...
    Já zase beru, že pokud mi dopřávají, tak bych je neměl jen využívat... ...ale to je asi o nastavení přístupu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam