• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: To by ho museli nejprve z toho programu vyhodit. Zatím to může brát jako pokus mu něco prodat - když je tak "movitý" klient. Mít tenhle účet, tak budu očekávat intenzivnější marketing.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    Tak to dej k arbitrovi. Zkušenosti máš tak co...
    Já zase beru, že pokud mi dopřávají, tak bych je neměl jen využívat... ...ale to je asi o nastavení přístupu...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KOC256: mně to vadí z principu. Mají nějaké veřejné podmínky a pak prudí s tím, že jim to vlastně nevyhovuje. Navíc ty jejich investice jsou příšerně předražené, sami mi přiznali, že u nejméně rizikových nejsou schopni se dostat nad úroveň spořících účtů.

    To nejhorší je na tom to, že ani nebyli schopni říct o jaké částce se vlastně bavíme.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Splňuješ podmínky nebo ne? Pokud ano a nevydělávají na tobě, tak to mají špatně nastavené (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    A je problém si tam vzít investici za 10 000 na 2+ roků a být hodný zákazník?
    Já to tak dělám a krom toho že mi to vydělává, mě nikdo neprudí :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PATRIKCHRZ: můžeš koupit nějakej činžák a pronajímat :)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Dnes schůzka v České spořitelně, prý jim dávám málo vydělat (no, vlastně vůbec) a tak mi asi vypoví službu Erste Premier. Snažili se mě tlačit do investic (tak bych chtěl taky podnikat - přesunout veškeré riziko na klienta a inkasovat jen zisk), nebo abych si vzal hypotéku (fakt nepotřebuji, když mám vlastní byt), nebo abych uzavřel životní pojištění.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    YARIN: Já taky, ale pokud s tím někdo nemá problémy, tak se prostě neozve, žejo :)
    YARIN
    YARIN --- ---
    Ad moneta, koukam, ze jsem mel docela kliku, kdyz mi to zalozeni proslo plynule napoprvy bez jakejchkoliv zadrhelu
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    KOC256: no ja s tim nepochodil treba na SFO, protoze na tom bradley terminalu zadnej jejich lounge neni a jeste neni dodelanej prechod na ty, kde je maj (T1 a T2), takze peska (to je situace z brezna 19)
    QUIP
    QUIP --- ---
    OMNISLASH: jo, kdybych s tim uz nezacal, tak bych do toho znovu taky nesel :) Fakt jsem vetsi hruzu jeste nikdy neabsolvoval.
    "Zlaty casy", kdyz jsem si zarizoval sporici ucet s 3% urokem u tehdejsi GE Money Bank na pobocce. I s cestou na pobocku to bylo rychlejsi a jednodussi, nez tohle. Ale davno tomu jest a ucet jsem tam zrusil... a tenhle pokus mi pripomnel, ze to zruseni byl dobry napad.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    mno.. presvedcili jste me :) ten vyhodny sporici urok u monety si necham utect :))
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    QUIP: Jo, ja jim nakonec musel volat, ten muj napul dokonceny proces zrusili, coz trvalo dva dny. Pak jsem to zkusil znovu, a uz napodruje se to povedlo. Fakt doufam, ze se o ty prachy samotny staraji lip, nez o svoje IT zazemi.
    QUIP
    QUIP --- ---
    QUIP: Tak ne ... prohlaseni o uspechu na treti pokus bylo vylozene kacirstvi. O hodinu pozdeji prisla SMS:
    Dobry den, je nam lito, ale v tuto chvili neni mozne Vam zalozit ucet online. Pro vice info volejte +420 224 446 655. Omlouvame se. Vase MONETA Money Bank

    A na telefonu je hlaska o tom, ze maji vypadek internetoveho bankovnictvi.
    QUIP
    QUIP --- ---
    ANT_39: Jednoznacne nejhorsi zakladani uctu ever! Uspel jsem na treti pokus, ale obecne je ten proces zalozeni strasne neprijemnej a zdlouhavej, i kdyby to proslo napoprve. Ale to, ze jim to spadne a clovek musi zacit od zacatku, ukazuje jen na velmi, ale opravdu velmi spatnou architekturu te aplikace. Za to by mely dostat nejaky titul "kysela prdel", nebo "nejmin privetiva banka"
    Takze fuj tajbl a doufam, ze nikdy vic.

    Na druhou stranu se mi docela libila prehlednost smlouvy, co se tyce konkretnich detailu o limitech, poplatcich, vysi uroku atd., ze tam nejsou jen odkazy na clanky verejneho ceniku atp.
    MAGE
    MAGE --- ---
    Ahoj rad bych se zeptal jestli ma nekdo zkusenost se zmenou uctu u Monety
    Mam letity ucet Konto Genius Active a premyslim o zmene na Toma.
    Trochu jsem na to kaslal protoze jsem byl linej si srovnat podminky pro oba ucty.
    Tak jsem zvedavej jestli to uz nekdo neresil predemnou =)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Premium má do konce roku slevu 10% v Delmartu, stačí ukázat některou z karet.
    QUIP
    QUIP --- ---
    NOISEGATE: Tak me jinak to jejich IB vyhovuje a prislo mi to naopak docela intuitivni
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    QUIP: No IB Equa ma tech problemu vicero. Hlavne teda chybejici fulltext vyhledavani v desktop verzi (mobilni to ma). Pokud nejsem slepej. Celkove je to strasne neintuitivní IB.
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOOMIX: Equa ma jiny problem - u plateb starsich nez par mesicu (nevim presne, jestli 3, nebo 4 mesice) nefunguje tlacitko na zopakovani platby. Resil jsem to s nima na supportu a pry je to tak schvalne, protoze "se stare platby mazou" ... teda spis jen mazou nekomu neco kolem huby, protoze vsechny detaily te platby jsou v historii pristupne. Navic, kdyz by to teda chteli po par mesicich deaktivovat, tak by tam nemeli zobrazovat to tlacitko pro zopakovani platby... ale je to s nima marnej boj. Zkousel jsem s nima po mailu resit nekolik bugu v IB, ale vzdycky to bylo je plkani do ztracena a zadny skutek.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NAVARA: supr, dik, je to v appce / oznameni, ja to hledal na webu misto v appce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam