TOM: 1. přirážka při směně mimo burzovní dny 0,5 - 2 % (frekventované měny 0,5 %, 1 % většina měn, 2 % vybrané měny, např. UAH a THB), bohužel některé měny (konkrétně třeba UAH nelze směnit "dopředu", nenabízí to tuto měnovou složku
2. "tajný" limit, po kterém je karta zablokovaná, může to být po útratě desítek tisíc u jednoho a stovek tisíc u druhého. Pak chtějí dokládat původ příjmu
3. všechny problémy se řeší přes chat, anglicky. Operátoři nerozumí nebo nechtějí rozumět problému, není možné použít na ně páku ČNB nebo finančního arbitra, jako mohu na banky u nás (už jsem vyhrál 3 spory se třemi různými bankami, další jsem "přiměl k poslušnosti" pouhou pohrůžkou, že budu řešit s ČNB)
4. nízký limit pro bezplatný výběr z bankomatu (běžně při víkendovém výletu vyberu víc, než je měsíční limit)
Suma sumárum - dobrý sluha, ale zlý pán. Při správném využití zajímavá karta, při špatném to může být jedna z nejméně výhodných - můj "minitest"
https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?style=2&f=316&t=1258394&p=12402947