• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    GREVE
    GREVE --- ---
    ČSOB, to je ta skvělá instituce, která mi už měsíc zařizuje premium konto a pořád není schopná to reálně udělat. Občas mi někdo náhodně zavolá, sjedná si se mnou schůzku po telefonu na druhý den (většinou je to nějaký koktající ňouma), a pak v domluvený čas prostě nezavolá.
    Jednou mi teda jeden z těch "mobilních bankéřů" zavolal odpoledne s omluvou, že v domluvený čas ráno nezavolal, protože "mu to nevyšlo". Tak jsme se domluvili na ten den večer a to už taky nezavolal.
    Fakt nechápu, co se tam děje.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: Toho jsem se take bal a byl jsem pripraven je odkazat do patricnych mezi.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    GHOSTSTALKER: mi tedy prislo, ze "potrebujeme aktualizovat udaje" v prekladu do cestiny znamena "potrebujeme bychom nejake dalsi svoleni k manipulaci s udaji spadajicimi pod gdpr k marketingovym ucelum.. a u toho vam chceme znovu nabidnout nejake sluzby, o ktere nestojite"
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    GHOSTSTALKER: Dnes luxusni zakonceni - prvni navsteva pobocky opet neuspesna (20 min cekani a nic). Pri druhe navsteve uz jsem se dostal na radu. Slecna za prepazkou si vyslechne muj pozadavek, podiva se do systemu a pravi "Vy tady ale mate vse aktualni, zadnou novou kopii obcanky nepotrebujeme."

    Tak jsem ji presvedcil, at mi aspon zmeni bydliste z Prahy na Prahu 4, aby tam byla nejaka zmena.

    To je fakt master trolling ze strany CSOB, uz se na ne snad ani nezlobim.
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    PATRIKCHRZ: ano, a z rb na csob to jde jen sepa platbou, jinak se to zkonvertuje
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LOPIN: jenže SOONIC píše, že chce převést z EUR účtu na EUR účet.
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    PATRIKCHRZ: ja to pak na roklenu prave menim na cz.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LOPIN: pokud posíláš bez konverze, tak to nedává smysl a můžeš to poslat mezi bankami rovnou
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SOONIC: ČNB neumí zpracovat platby v jiné měně, než CZK, takže to de facto bude vždy zahraniční platba (půjde to přes ECB). Sepa je nejlevnější způsob, u řady bank zdarma a ta musí být v EUR (nejde v jiné měně). Tj. pokud to pošleš z EUR účtu na EUR účet, proběhne to bez konverze.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GHOSTSTALKER: To je dlouhodobý problém - ve velkém propouštějí a letos chtějí sáhnout už na tak mizerné prachy; nezůstává jim tam nikdo kompetentní až na pár nadšenců a ti nemají šanci to utáhnout.

    Buďte rádi, že máte práci. Banka sáhla lidem na peníze, odměny jdou dolů o třetinu - Seznam Zprávy
    https://www.seznamzpravy.cz/...hla-svym-lidem-na-penize-prijdou-az-o-polovinu-letosnich-odmen-110456
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    CSOB je fakt epic.

    - Chteli jsme si u nich (CMSS) s manzelkou zalozit stavebni sporeni - do konce mesice maji akci, ze odpousti poplatek za sjednani pri sjednani online.
    - Oba jsme tedy v Internetbankingu udelali zadost o sjednani.
    - Za 2 dny mi vola nejaka pani z Hradce Kralove (bydlime v Praze), ze pry musim na pobocku aktualizovat obcansky prukaz. Ktery mam 5 let stejny a banka jeho sken ma.
    - Manzelce nikdo nevolal, jen ji prisel email v podobnem duchu (tim, ze mam jejich premiovy ucet, jsem si asi vyslouzil osobni telefonat). Zena uz se na to vykaslala v tuhle chvili, protoze s 2 detma pod 3 roky na pobocku proto, aby si mohla "online" zalozit stavebni sporeni, opravdu nepujde. Udelala dobre.
    - Vcera jsem byl na sve domovske pobocce (vedle Florentina, jedna z tech vetsich). Byla skoro prazdna. Bohuzel i co se tyce personalu. Po pul hodine cekani s cislem jsem se na to vykaslal.
    - Dnes jsem to chtel zkusit znovu, ale patecek a pobocky zaviraji ve 3 hodiny, takze smula.
    - Ted jsem si tady precetl, ze by melo byt mozne naskenovat obcanku pres Smartbanking - https://www.mesec.cz/clanky/banka-chtela-zrusit-ucet-kvuli-neaktualnim-udajum-ty-se-vsak-nemenily/
    - Tak otevru aplikaci, v novince z 15.6. vidim, ze by to skutecne melo jit. Uz vidim svetlo na konci tunelu.
    - A pak tu funkci vyzkousim a dostanu error "Ve Smartbankingu si novou občanku nahrát nemůžete. Přijďte prosím na nejbližší obchodní místo".

    Fakt smart banka... to je nejaky trolling, ne?
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    SOONIC: jop na to bacha. ja posilam sepa z rb na csob roklenu
    SOONIC
    SOONIC --- ---
    jak na převod z EUR účtu na EUR účet mezi ČR bankami ? Jenom jako SEPA do zahraničí ? Při převodu mezi bežnými účty to probehne dvojí kurzovní směnou ?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NAVARA:
    Krach německé Wirecard dopadl i na desetitisíce Čechů. Fyzické platební karty Twisto nebo Fidoo přestaly fungovat | Hospodářské noviny (iHNed.cz)
    https://domaci.ihned.cz/...a-tisice-cechu-fyzicke-platebni-karty-twisto-nebo-fidoo-prestaly-fungovat
    QUIP
    QUIP --- ---
    Mam ucet u Fio a potreboval bych tam zalozit dalsi ucet. Kdyz to zkusim online, tak to nejde, protoze bych musel nejprve prejit na ramcovou smlouvu. Nechce se mi ted travit cas ctenim podminek ramcove smlouvy. Mate nekdo prehled o tom, co se tim uzavrenim ramcove smlouvy zmeni?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    WIRECARD LICENCE SUSPENDED - PLEASE CARRY A BACK-UP CARD.
    Dear Curve Customers,

    Your Curve card and all associated Curve transaction and money transfer services will be temporarily suspended with immediate effect. Please be assured, we expect to be up and running again shortly but it may take a few days. Your money and card details held at Curve are safe and secure.

    This has happened because the Financial Conduct Authority1 has this morning suspended its permission for Wirecard Card Solutions Limited (the company who currently issues Curve Cards) to operate, without prior notice. This action is not related to Curve - but Curve currently depends on Wirecard for operation of the Curve card.

    We are already well on the way to migrating away from Wirecard but have not fully completed this process. We are now working round the clock to achieve the migration as quickly as possible and therefore expect this disruption to last for only a limited period of time.

    We will continue to communicate the details of what this means for you during this interim period.

    For now, please carry a backup card.

    We’ll be back,
    Team Curve
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    QUIP: já byl taky tam, vlastně jsem šel do expandie a zrovna to přejmenovali. v RB jsem byl nezvaný host, neměl jsem práva na disponování se svou vlastní kartou, šílený poplatky atd
    QUIP
    QUIP --- ---
    RB, respektive puvodni eBanka byl muj prvni ucet pred vice jak 20 lety... no a konecne prisel ten duvod ho tam zrusit. Firemni, ktery jsem tam mel, uz jsem taky zrusil a prevedl jinam. Jejich poplatkova politika mi fakt nevoni.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    KOC256: to me pravda, takovou dobu mám to trvalo lidem vnutit používat místo hesla kačenka123
    KOC256
    KOC256 --- ---
    RATTKIN:
    Bude chvilku trvat, než se modla SMS kódu opustí :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam